کامنت مشتریان ما
با ققنوس بهین آوا به قله های گوگل پرواز کن
سئو: کلید طلایی قفلِ موفقیت در دنیای دیجیتال! در دنیای پر هیاهوی اینترنت، دیده شدن حرف اول را می‌زند. فرض کنید مغازه‌ای فوق‌العاده با محصولات بی‌نظیر داشته باشید، اما هیچ تابلویی برای راهنمایی مشتریان نداشته باشید. سئو دقیقاً حکم همان تابلوی راهنما را برای وب‌سایت شما دارد. سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است. با سئو، وب‌سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو به جایگاه‌های برتر می‌رسد و ترافیکِ هدفمند را به سمت خود جذب می‌کند. سئو چه فوایدی برای کسب و کار شما شما دارد؟ افزایش مشتری: با قرار گرفتن در رتبه‌های برتر گوگل، ترافیک وب‌سایتتان چندین برابر می‌شود و مشتریان بیشتری با محصولات و خدمات شما آشنا می‌شوند. کاهش هزینه: برخلاف تبلیغات پرهزینه، سئو یک روش کم‌هزینه و بلندمدت برای جذب مشتری است. برند محبوب: حضور در نتایج جستجو، اعتماد و اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد و شما را به عنوان یک مرجع در میان مخاطبان معرفی می‌کند. پیشی از رقبا: با سئو می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و سهم بیشتری از بازار را به دست آورید.
خدمات سئو سایت بهین آوا
رضایت مشتریان

سئو (SEO) به صورت خلاصه یعنی بهبود موتور جستجو (Search Engine Optimization) و هدفش نمایش وبسایت شما و گرفتن ترافیک رایگان از گوگل در جستجو های طبیعی (Organic Search) انجام میشه.

حالا جستجوی طبیعی چیه؟ یعنی اگر یک کاربر تو گوگل سرچ کنه: “سئو چیست؟” به دنبال یافتن جواب سوالشه. پس گوگل میاد و نتایجی رو به این کاربر نشون میده که توی صفحاتشون به بهترین شکل به این سوال پاسخ میدن.

اگه یه مثال دیگه بزنم: فرض می کنیم سایت شما در حوزه فروش باربکیو کار میکنه. وقتی یه کاربر توی گوگل سرچ کنه: “خرید باربکیو” گوگل نتایجی رو نشون میده که فروشگاه اینترنتی دارن و باربکیو می فروشن.

حالا گوگل از کجا میفهمه که چه نتایجی رو نشون بده؟ اینجا جاییه که ما در بهین آوا میتونیم بهتون کمک کنیم.

مشاوره رایگان - برای توضیحات بیشتر این ویدیو رو ببین
پخش ویدیو

شماره تماست رو وارد کن تا مسیر سئو سایتت برات واضح بشه

سایت بدون سئو میشه؟

خلاصه بخوام بگم، نه که نمیشه. سایت بدون سئو مثل یه مغازه تو طبقه هفتم یه پاساژ میمونه که به ندرت کسی از جلوش رد میشه. این مغازه چجوری باید جنساش رو بفروشه؟ یا باید تبلیغات کنه. یا باید مغازش رو بیاره طبقه های پایین‌تر.

تبلیغات چیکار میکنه؟ فکر کن این مغازه تو طبقه اول شروع کنه به تبلیغات. الان یه سری افراد تبلیغات رو میبینن و ممکنه ترغیب شن، بیان و یه سری به این مغازه بزنن. وقتی تبلیغاتش تموم شه، ممکنه یه سری مشتری وفادار داشته باشه. ولی مشتری جدید نمی بینه.

سئو چیکار میکنه؟ حالا فرض کن این مغازه کم کم هر چند وقت یبار بیاد طبقه های پایین‌تر. یا حتی به ورودی طبقه نزدیک شه. طبیعتا داره اجاره بیشتری نسبت به طبقه هفتم میده. ولی با هر طبقه که پایین‌تر میاد آدمای بیشتری دارن اونو میبینن. پس طبیعتا شانس خرید از این مغازه بیشتر میشه.

حالا برای یک لحظه فکر کن این مغازه، سایت تو هست. چی میشه اگه بیاد اولین مغازه دم در پاساژ؟

سایتت رو سئو کنی یا تبلیغات برات مناسبه؟
همونطور که راجع به پاساژ گفتم. سریع‌ترین مسیر برای پیشرفت و گرفتن مشتری های جدید، سئو به عنوان استراتژی بلند مدت و تبلیغات در طول مسیر به عنوان استراتژی کوتاه مدت هست.
همه چیز به بودجه بندی بستگی داره ولی ما همیشه بهترین راه رو استفاده از همه روش های تبلیغات به صورت همزمان معرفی می کنیم.

مدیریت بهین آوا

خب دیگه حاشیه بسه. بریم سراغ اصل مطلب..
آیا بهین آوا تضمین میده ؟ این ویدیو رو ببین
پخش ویدیو
مشاوره رایگان

آدرس سایت و شماره موبایلت رو تو این فرم بنویس و دکمه رو بزن.

گوگل چجوری میفهمه چه صفحه ای رو نشون بده؟

واسه این که پاسخ این سوال رو بدم، بهتره خلاصه تاریخچه گوگل رو بهتون بگم: گوگل از روز اول با هدف بهبود موتور جستجوی جهانی در سال 1998 کسب و کارش رو شروع کرد.

به صورت خیلی خیلی خیلی خلاصه: گوگل از همون روزای اول یه سیستمی به نام پیج رنک (PageRank) رو اختراع کرد که تا الان خیلی تغییر کرده و بهبود پیدا کرده. این سیستم به صورت خاصی به هر صفحه و هر وبسایت یک رتبه ای میده. و با توجه به این امتیاز تشخیص میده که چه صفحه ای باید تو چه جستجویی نمایش داده بشه.

گوگل کدوم سایت رو بالاتر نشون میده؟

گوگل به سایت هایی که از 3 نظر سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی برتری بیشتری دارن، احترام میذاره و تو کلمه های کلیدی مربوط به خودشون تو رتبه های بالاتر نشونشون میده.

اگه بخوام هر کدوم رو مختصر و مفید توضیح بدم:

سئو داخلی. تمام کار هایی که با هدف رفع کردن نیاز کاربر انجام میدیم. رفع نیاز از نظر محتوا و اعمال تجربه کاربری مناسب

سئو تکنیکال. اقدامات مربوط به افزایش سرعت سایتتون، پرفورمنس و عملکرد سایت و بهبود بودجه خزش گوگل در سایتتون

سئو خارجی. بهینه سازی هر چیزی که خارج از سایت هست (از رپورتاژ و بک لینک گرفته تا نمایش و روابط سایت های دیگه با سایت شما)

می خوای همین الان هر 3 مورد رو توی سایتت به صورت رایگان برات بررسی کنیم؟

این که به دنبال دریافت خدمات سئو میگردید، یعنی آینده کسب و کار شما برای شما ایجاد نگرانی کرده است. خدمات سئو بهین آوا میتواند این نگرانی را از دل شما بزداید. برای اطلاعات بیشتر ویدیو را به طور کامل مشاهده کنید. در هر لحظه میتوانید با کارشناسان سئو بهین آوا در ارتباط باشید.

پخش ویدیو
مانند بزرگان فضای آنلاین به همکاران بهین آوا بپیوندید

تیم سئو بهین آوا با داشتن علم و تجربه کافی در حوره خدمات سئو و بهره بردن از متخصصان دلسوز توانسته به بهینه سازی بیش از 250 وب سایت کمک کند. انجام خدمات بهینه سازی سایت برای برخی از شرکت های نام آشنای داخلی، سبب شده است تا برای شرکت بهین آوا رزومه پرباری رقم بزند.

شما نیز می توانید همانند بزرگان فضای آنلاین حوزه خود که به کمک تیم بهین آوا به رتبه های برتر در کلمات کلیدی خود رسیده اند. با ما همکاری کنید. مشتریان ما همیشه جواب اعتماد خود به بهین آوا را با رسیدن به آرزو های خود خواهند گرفت.

گزارش دهی دقیق و شفافیت بالا
طی 5 سال گذشته همیشه سعی داشتیم راهکار مناسب همراه با استراتژی موثر به افراد پیشنهاد بدیم ارتباط کارشناسان بهین آوا با شما سبب برسی بهتر روند کمپین و بهینه سازی بهتر کمک خواهد کرد و همیشه در تلاشیم که بهترین روند کمپین رو داشته باشیم این فقط یک ادعا نیست و تمامی عضو های تیم سابقه بیش از 4 سال در فضای دیجیتال مارکتیگ و تبلیغات ادز رو دارا هستند.

تیم بهین آوا تمام تلاش خود را می کند که بیشترین درک لازم را در مورد فرآیند سئو به کارفرما ارائه دهد و در مورد قدم به قدم این مسیر شفاف سازی های لازم را انجام دهد تا کارفرما ذهنیت دقیقی در مورد سئو سایت خود داشته باشد.

دریافت مشاوره رایگان

طی این جلسه مشاوره سئو رایگان با تیم بهین آوا صفر تا صد هرآنچه در فرآیند سئو وبسایت نیاز دارید را برای شما شرح خواهیم داد تا چشم انداز درستی در مورد قدم به قدم بهینه سازی های مورد نیاز وبسایت خود داشته باشید. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد سختی کلمات کلیدی حوزه خود و قدرت رقبای خود خواهید فهمید.

آدرس سایت و شماره موبایلت رو تو این فرم بنویس و دکمه رو بزن.

با تحلیل دقیق بر روی وبسایت شما و ایرادیابی در تمامی زمینه های سئو برنامه مدون و دقیقی برای موفقیت سایت شما در گوگل ارائه خواهیم داد.

بهین آوا صاحب رسانه های بسیاری در زمینه های مختلف از زیبایی گرفته تا صنعتی می باشد. همین امر موجب شده در تمامی زمینه ها تولید محتوای شما توسط افراد متخصص و آشنا به حوزه شما انجام شود.

از بهینه سازی رابط کاربری سایت تا تدوین سفر مشتری در وبسایت و تمامی آنچه گوگل از سئو تکینکال شما انتظار دارد، همچون اسکیما کد ها و استراکچر دیتا های مناسب را بهینه و ایجاد میکنیم.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

سایت‌هایی که در اینترنت وجود دارند برخی قوی‌تر و برخی دیگر ضعیف‌تر هستند. وبسایت‌هایی که در صفحات اول موتور جستجو قرار می‌گیرند شانس بیشتری برای دیده شدن دارند که یکی از دلایل آن سئو بودن است. خدمات سئو سایت به قدری گسترده است که باید به طور تخصصی همراه با ریز جزئیات و با دقت انجام شود. سئو باعث ارتقا رتبه سایت و بیشتر شدن تعداد بازدیدکنندگان می‌شود در نتیجه سایت اعتبار بیشتری کسب خواهد کرد که به افزایش فروش و ارائه خدمات توسط صاحبان کسب و کار کمک می‌کند.

خدمات سئو سایت در بهین آوا

خدمات سئو سایت در بهین آوا

خدمات سئو سایت توسط شرکت‌های مختلف انجام میشود که تاکنون نام بهین آوا بیشتر از همه شنیده شده است. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهین آوا با داشتن کادری مجرب تاکنون خدمات بی‌نظیری را برای انواع شرکت‌ها،  فروشگاه‌ها، پزشکان، آرایشگران، مشاغل خانگی و … انجام داده است تا سایت خود را بهینه کرده و تبدیل به رتبه برتر در انواع موتورهای جستجو شوند.

در بهین آوا تمرکز روی ارتقا کیفیت سایت بوده و کلیه خدمات با جزئیات و به صورت ریز به ریز به مشتری شرح داده خواهد شد تا دیدگاهی کاملا روشن و شفاف درباره چگونگی انجام سئو سایت داشته باشد.   

خدمات سئو سایت در تهران با شرکت بهین آوا

خدمات سئو سایت در تهران با شرکت بهین آوا

امروزه کمتر کسی است که از مزایای اینترنت برای استفاده در کسب و کار آشنا نباشد بنابراین فرد در هر شغلی که باشد نیاز است وبسایت داشته باشد. شهر بزرگی مثل تهران که پایتخت ایران است انواع کسب و کارها را در خود جای داده است بنابراین مهم است صاحب وبسایت میان هزاران موقعیت مشابه به خوبی دیده و شناخته شود تا بتواند به درآمد بالا رسیده و ضمن جذب مشتریان جدید، مشتریان قدیمی را هم حفظ کند. بهترین سئو سایت در تهران را با بهین آوا تجربه کنید.

دریافت مشاوره فوری برای سئو سایت
هر سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید!

برای دریافت هر یک از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هرآنچه شما برای بهترین شدن در سئو سایت نیاز دارید

برای سئو شدن سایت آیتم‌های زیادی وجود دارند که هرکدام از آن‌ها مکمل دیگری بوده و می‌بایست به دقت اعمال شوند. سئو شدن سایت منجر به بهبود کیفیت سایت از جنبه‌های مختلف شده در نتیجه به دلیل قرار گرفتن در بالاترین رتبه‌های موتور جستجو، بیشتر در معرض دید کاربران و مشتریان هدف قرار می‌گیرد. مواردی که در سئو سایت نیاز است، در ادامه لیست شده‌اند:

تحقیق کلمات کلیدی

کلمات کلیدی، واژه‌هایی هستند که کاربر با آن‌ها موضوع مورد نظر را جستجو می‌کند. کلمات کلیدی می‌توانند اصلی و فرعی باشند که در متن چندین بار تکرار شده و مخاطب را به هدف می‌رسانند. کلمات کلیدی باید هوشمندانه و مناسب انتخاب شوند در نتیجه از قبل درباره انتخاب آن‌ها به کمک ابزارهای مختلف تحقیق می‌شود.

کیورد تارگتینگ

دسته بندی کلمات کلیدی یا عبارات مشخص، کیورد تارگتینگ نامیده می‌شود. کیورد تارگتینگ یا همان هدف گذاری کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین ملزومات سئو بوده و آن‌هایی که ارزش یکسانی دارند در یک صفحه ادغام می‌شوند تا از پراکندگی جلوگیری شود.

تدوین استراتژی سایت

تدوین استراتژی سئو سایت با هدف سازماندهی و ارائه برنامه محتوایی اصولی بر اساس عبارات پرتکرار جستجو شده توسط کاربران انجام می‌شود تا تعداد مخاطب و بازدیدکنندگان و همچنین زمان ماندن آن‌ها در سایت افزایش یابد.

کال تو اکشن و رپورتاژ آگهی

در سئو سایت از پیوندسازهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود تا وبسایت به بخش‌های دیگر سایت و وبسایت‌های خارجی ارجاع داده شود.  رپورتاژ آگهی حکم انتشار آگهی تبلیغاتی در سایر وبسایت‌ها و اینترنت را داشته که باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان از منابع مختلف می‌شود.

بهینه سازی سرعت سایت

اگر سرعت سایت بالا باشد، بارگزاری صفحات با کمترین میزان تاخیر انجام شده و واکنش سایت نیز افزایش می‌یابد که منجر به ارتباط بهتر کاربر با وبسایت مورد نظر می‌شود و رضایت بازدیدکننده را به دنبال دارد. برای بهینه سازی سرعت سایت از تکنیک‌های خاصی استفاده می‌شود.

تولید محتوا و سئو محتوا

تولید محتوا یعنی ساخت اطلاعات و تجربه‌ای که هدف آن انتقال به مخاطب خاص بوده و جنبه اطلاع‌رسانی به شیوه‌ای منحصر به فرد دارد تا ارتباط با بازدیدکنندگان برقرار شود. سئو محتوا به معنای بهینه سازی محتوای نوشتاری یا بصری بوده که ترافیک بیشتری را به سایت هدایت می‌کند و شانس دید شدن را بالا می‌برد.

دریافت مشاوره فوری برای سئو سایت
هر سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید!

برای دریافت هر یک از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: خدمات سئو سایت پزشکی 

بخشی از نمونه کارهای ما

بسیاری از کسانیکه امروز به موفقیت رسیده‌اند از اینترنت استفاده کرده و در بستر فضای مجازی خود را به دیگران شناسانده‌اند. افراد زیادی تاکنون به آژانس دیجیتال مارکتینگ بهین آوا مراجعه کرده و با دریافت خدمات سئو کسب و کار خود را رونق داده و تبدیل به موفق‌ترین افراد در حوزه خود شده‌اند. بخشی از نمونه کارهای بهین آوا در سایت‌های خاک پی خانه، دلانو، کلینیک نیلا، دکتر مولایی فر، شرکت وکیل لند، کلینیک دکتر فخرایی و … قابل مشاهده بوده که رضایت 100% صاحبان را جلب نموده است.

فرآیند خدمات سئو سایت در بهین آوا

نحوه اجرای فرآیند خدمات سئو (بهینه‌ سازی موتور جستجو) باعث می‌شود برخی از وب‌سایت‌ها در اولین صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایش داده ‌شوند، در حالیکه برخی دیگر در صفحات آخر قرار گیرند. فرایند خدمات سئو سایت در بهین آوا به شرح مراحل زیر انجام می‌شود:

۱. تحلیل و بررسی وضعیت فعلی: اولین گام در فرآیند سئو، تحلیل وضعیت فعلی وب‌سایت از طریق بررسی متا دیتا، محتوای موجود، ساختار URL و سرعت بارگذاری است که علاوه بر استفاده از تجربه از ابزارهای مختلف کمک گرفته می‌شود.

۲. تحقیق کلمات کلیدی: انتخاب کلمات کلیدی با حجم جستجوی کافی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روی ترافیک سایت داشته باشد.

۳. بهینه‌سازی داخلی سایت (On-page SEO): بهینه‌سازی محتوا، عنوان‌ها، زیرعنوان‌ها، تگ‌های Alt تصاویر و URLها جزو بهینه سازی سایت محسوب می‌شوند. محتوا باید با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شود تا برای کاربران ارزش افزوده ایجاد کند. استفاده از ساختار مناسب H1، H2 و … نیز به فهم بهتر محتوا در موتورهای جستجو کمک می‌کند.

۴. بهینه‌سازی خارجی سایت (Off-page SEO): بهینه سازی خارجی سایت مجموعه فعالیت‌هایی است که خارج از وب‌سایت انجام می‌شود و تأثیر زیادی بر روی رتبه آن دارد. اگر کال تو اکشن درست مورد استفاده قرار گیرد اعتبار و محبوبیت سایت افزایش می‌یابد.

۵. نظارت و تحلیل: پس از اجرای استراتژی سئو باید به نظارت عملکرد وب‌سایت و تحلیل داده‌ها پرداخت که در این مورد از ابزارهای خاصی استفاده می‌شود تا درک بهتری از ترافیک سایت، رفتار کاربران و کلمات کلیدی موثر به دست آید. با توجه به اطلاعات حاصل شده در صورت لزوم تغییراتی در سایت اعمال خواهد شد تا بهینه سازی شود.

۶. به‌روزرسانی و نگهداری مداوم: الگوریتم‌های موتورهای جستجو همواره در حال تغییر هستند بنابراین به‌روزرسانی محتوای سایت و برطرف کردن نقص فنی در سایت باید به طور مداوم انجام شود.

دریافت مشاوره فوری برای سئو سایت
هر سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید!

برای دریافت هر یک از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: چه زمانی لینک سازی خارجی سایت را شروع کنیم؟

مسیر ثبت سفارش خدمات سئو در شرکت ما به چه صورت است؟

سئو سایت فرایندی است که در آن سئوکار با توجه به نیاز مشتری فعالیت را آغاز می‌کند. در مجموعه بهین آوا اقداماتی فراهم شده است تا مشتری و کارشناس به طور کامل با یکدیگر تعامل داشته تا سئوکار بتواند چیزی که مد نظر کارفرما است را انجام داده و با انجام روش‌هایی هدفمند به سئو شدن سایت کمک کند. به طور کلی مسیر ثبت سفارش خدمات سئو در تیم بهین آوا به ترتیب مراحل زیر است:

تکمیل فرم

اولین مرحله برای سفارش، تکمیل فرم است که در آن اطلاعات اولیه مانند زمینه فعالیت، شماره تماس، خدمات مورد نظر و … ثبت می‌شوند.

ارسال پروپوزال

پس از تکمیل فرم، پروپوزال توسط تیم بهین آوا برای کارفرما ارسال خواهد شد که در آن به طور کامل چگونگی انجام کار، خدماتی که ارائه خواهد شد، بازه زمانی، قوانین، هزینه و … اشاره شده است. پروپوزال چارچوب ثابت ندارد بلکه در هر مورد با توجه به پروژه پیش‌رو مواردی کم و زیاد خواهد شد.

عقد قرارداد و اجرا پروژه

پس از توافق میان کارفرما و تیم بهین آو قراردادی برای اجرای پروژه منعقد خواهد شد. طبق قرارداد تیم بهین آوا پروژه را آغاز نموده و کارفرما در جریان جزئیات اجرای پروژه قرار خواهد گرفت.

هزینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت چقدر است؟

هزینه‌هایی که برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت در تیم بهین آوا در نظر گرفته شده با توجه به نوع خدمات ارائه شده متفاوت است. با دریافت مشاوره رایگان مناسب‌ترین پکیج‌های سئو با قیمت‌های استثنایی به مشتری معرفی خواهد شد که البته به طور کاملا حرفه‌ای شخصی سازی بوده و از نوع پکیج‌های آماده نیستند.

قیمت خدمات سئو

سئو سایت نیازمند هزینه کردن است اما ارزش دارد زیرا نتایج آن پُر بار و ماندگار بوده که منجر به رونق کسب و کار می‌شود. میزان قیمت خدمات سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد بنابراین نمی‌توان یک قیمت کلی برای کلیه خدمات در نظر گرفت.

قیمت خدمات ارائه شده در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهین آوا کاملا مدیریت شده و اقتصادی هستند بنابراین افراد در هر کسب و کاری که باشند توان پرداخت آن را خواهند داشت و در عوض از خدمات و مزایای بی‌نظیر و شگفت انگیز این مجموعه برخوردار خواهند شد.

عوامل تاثیر گذار در بحث قیمت خدمات سئو

از عواملی که در قیمت خدمات سئو تاثیر می‌گذارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رقابت در میان کلمات کلیدی مطرح شده
  • مدت زمان ثبت دامنه
  • وضعیت فعالیت رقبا در محیط آنلاین
  • مقدار محتوای مرتبط با خدمت و محصولات ارائه شده
  • جایگاه فعلی سایت در مقایسه با سایت رقبا
  • تعداد کلمات کلیدی مرتبط
دریافت مشاوره فوری برای سئو سایت
هر سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید!

برای دریافت هر یک از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: سئو حرفه ای حوزه آرایشی بهداشتی

چرا پروژه سئو سایت خود را به شرکت بهین آوا بسپارم؟

بهین آوا شناخته شده‌ترین مجموعه در ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت بوده که تاکنون بسیاری از کسب و کارها به آن اعتماد کرده‌اند در بهین آو کلیه خدمات مطابق درخواست کارفرما و با توجه به اصول خاص سئو انجام می‌شوند.

خدمات سئو سایت در  بهین آوا به چه صورت است؟

خدمات سئو سایت در بهین آوا به صورت آنالیز وضعیت فعلی، پیدا کردن کلمات کلیدی، بهینه سازی‌های داخلی و خارجی سایت و به روز رسانی است که تمام مراحل توسط بهترین نیروها انجام خواهد شد.

مدت زمان قرارداد خدمات سئو به چه صورت است؟

قراردادهای خدمات سئو در تیم بهین آوا با توجه به توافق میان مشتری و کارفرما انجام خواهد شد که می‌تواند ماهیانه و پروژه‌ای باشد. کلیه قراردادها به بهترین شکل ممکن و با توجه به قوانین موتورهای جستجو به طور حرفه‌ای و شگفت‌انگیز اجرا خواهند شد تا رضایت مشتریان گرامی فراهم شود.‌

چه خدماتی در بحث بهینه سازی سایت برای شما انجام می‌شود؟

بهینه سازی سایت شامل دو بخش داخلی و خارجی بوده که در آن از عنوان‌ها، زیرعنوان‌ها، تگ‌های Alt تصاویر، URLها، کال تو اکشن‌ و غیره استفاده می‌شود تا ترافیک سایت افزایش یافته و سایت در رتبه بندی بالاتری قرار گیرد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در  بهین آوا

در دنیای امروزه داشتن وبسایت برای ارئه خدمات بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است به همین دلیل باید سئو را جدی گرفت. در مجموعه بهین آوا خدمات سئو و بهینه سازی سایت با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود تا رضایت مشتریان گرامی جلب شود. کلیه خدمات ارائه شده در بهین آوا به صورت اصولی و با توجه به ریز جزئیات بوده و در آن سلیقه کارفرما نیز اعمال خواهد شد.

سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو مجموعه‌ای از فرایندها و تکنیک‌ها را شامل می‌شود که به بهبود رتبه وب‌سایت‌ در نتایج جستجوی گوگل، Bing، Yahoo و … کمک می‌کند. هدف سئو افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت و بهبود قابلیت دسترسی به محتوای مختلف آن است. سئو با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهینه‌سازی ساختار وب‌سایت و تولید محتوای با کیفیت انجام می‌شود که به کسب و کارها در جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد کمک می‌کند.

خدمات سئو سایت چه انواعی دارد؟

هر کسب و کاری تکنیک خاص خود را دارد بنابراین طبیعی است که نوع خدماتی که برای بالا بردن رتبه آن در گوگل انجام می‌شود متفاوت از وبسایت کسب و کار دیگر است. سئو سایت باید با توجه به اصول، محتوا و زمینه فعالیت انجام شود. خدمات سئو که برای مشاغل مختلف انجام می‌شود انواع مختلفی دارد که با توجه به قوانین و سیاست‌های موتور جستجو هستند. سه مورد از انواع خدمات سئو سایت عبارتند از:

 ۱. سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید مجموعه‌ای از روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو بوده که بر اساس دستورالعمل‌های موتورهای جستجو به ویژه گوگل که از همه موتورهای جستجو قوی‌تر و هوشمندتر است عمل می‌کند. هدف سئو کلاه سفید افزایش رتبه وب‌سایت در نتایج جستجو است طوریکه قانونی، همیشگی و پایدار بوده و خطری بابت جریمه شدن از سوی موتورهای جستجو وجود نداشته باشد. روش‌هایی که در سئو کلاه سفید مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از:

  • ایجاد محتوای باکیفیت
  • بهبود تجربه کاربری
  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به صورت طبیعی

۲. سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری مجموعه‌ای از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو بوده که در مرز بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه (غیرقانونی و غیر اخلاقی) قرار دارد. سئو کلاه خاکستری از روش‌های پذیرفته شده تبعیت می‌کند اما گاهی با استفاده از برخی روش‌های فریبنده، به کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو منجر می‌شود.

سئو کلاه خاکستری می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن نتایج مثبتی به همراه داشته باشد اما ریسک‌هایی از جمله جریمه شدن توسط موتورهای جستجو را نیز به همراه داشته که ممکن است پس از مدتی وبسایت به صفحه آخر موتورهای جستجو منتقل شود.

۳. سئو کلاه سیاه

روش‌های مورد استفاده در سئو کلاه سیاه به طور کلی هدف فریب موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر را دارد. سئو کلاه سیاه با استفاده از تکنیک‌هایی مانند کلمات کلیدی پنهان، تولید محتوای کپی شده و … باعث جریمه‌های سنگین و کاهش اعتبار وب‌سایت از سوی موتورهای جستجو می‌شوند به همین دلیل کاملا غیر اخلاقی و نامتعارف هستند.

خدمات سئو حرفه‌ای در  بهین آوا

اقدامات و فعالیت‌هایی که داخل سایت و خارج از وبسایت انجام می‌شود تا جایگاه سایت را در میان انبوهی از کلمات کلیدی مشخص بهبود داده و به صفحه اول موتورهای جستجو برساند، خدمات سئو نام دارد. خدمات سئو تنها به کار بردن مجموعه‌ای از تکنیک‌ها نیست بلکه باید به شیوه‌ای هوشمندانه انجام شده تا بتواند فراتر از انتظار ظاهر شود.

خدمات سئو در بهین آوا کاملا حرفه‌ای و متمایز از سایر رقبا انجام می‌شود به همین دلیل است که کلیه کارها و پروژه‌ها تا به امروز نتایج پر باری داشته و مورد رضایت کارفرمایان قرار گرفته است.

چرا از خدمات سئو حرفه‌ای استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات سئو حرفه‌ای باعث می‌شود وبسایت به طور کاملا قانونی، اخلاقی و با کیفیت ارتقا یافته و به صورت مستمر در اولین نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود. خدمات حرفه‌ای منجر به جذب مخاطبان هدف شده، زمان ماندگاری بازدیدکننده در سایت را افزایش داده و احتمال مراجعه‌های بعدی را نیز افزایش می‌دهد.

خدمات سئو شرکت شامل چه مواردی است؟

شرکت‌های متعددی وجود دارند که در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند. سئو سایت شرکتی به طور کاملا اصولی و مرتبط با زمینه کاری شرکت انجام می‌شود تا کارفرمایان را راضی نگه داشته و منجر به سهولت دسترسی توسط بازدیدکنندگان شود. سایتی که سئو شده باشد از نظر عوامل مختلف مورد بررسی قرار گرفته در نتیجه اعتبار بیشتری نزد مراجعه کنندگان دارد پس می‌تواند باعث تبدیل شدن آن‌ها به مشتری دائمی شود.

نحوه کمک کردن سئو به کسب و کارها چگونه است؟

وبسایتی که سئو شده است از همه نظر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته بنابراین تمام نقاط ضعف آن تبدیل به نقطه قوت خواهد شد. افرادیکه در اینترنت به دنبال دریافت خدمات خاصی هستند به سایت‌های سئو شده هدایت خواهند شد در نتیجه ترافیک سایت به طور طبیعی افزایش یافته و باعث بهتر شدن رتبه سایت در میان انواع وبسایت‌های موجود در موتورهای جستجو می‌شود.

سایتی که به طور مرتب مورد بازدید قرار می‌گیرد معمولا جزو پر مراجعه‌کننده‌ترین سایت قرار می‌گیرد در نتیجه اعتبار سایت نیز افزایش می‌یابد. همیشه مخاطبان به سایتی که در بالاترین رتبه‌های موتور جستجو قرار می‌گیرند اعتماد بیشتری دارند بنابراین احتمال تبدیل شدن آن‌ها به مشتری دائمی بیشتر است که آن وبسایت سئو شده شانس زیادی برای معرفی شدن به سایرین نیز خواهد داشت.

مزیت مهم و شگفت‌انگیز بهینه‌سازی سایت

بهینه سازی سایت‌ها به دو شکل داخلی و خارجی انجام می‌شود. بهینه‌سازی سایت یک مزیت مهم و شگفت‌انگیز برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود زیرا به خاطر رقابت فزاینده‌ای که در فضای آنلاین وجود دارد با بهبود ظاهر و عملکرد وبسایت، تجربه کاربری را نیز به طرز چشمگیری بهبود می‌دهد.

بهینه سازی سایت باعث جذب بیشتر کاربران شده و نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. وب‌سایت‌های بهینه‌ شده قطعا شانس خیلی بیشتری برای دیده ‌شدن، حفظ مشتریان قدیم و جلب مشتریان جدید دارند که باعث رشد پایدار و موفقیت بلند مدت کسب‌وکارها می‌شوند.

ایجاد فرصت‌های بیشتر

فرصت‌ها همیشه منتظر نمی‌مانند بلکه به آهستگی در می‌زنند. سئو سایت فرصت‌های بیشتری برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌آورد که که نباید از آن غافل شد. سئو سایت فرصت‌های بیشتری برای گسترده‌تر شدن کسب و کار، ارائه خدمات متمایز نسبت به رقبا، مطرح شدن برند و … می‌شود.

ایجاد مزیت رقابتی

سئو سایت باعث ایجاد رتبه بالاتر در موتورهای جستجو به ویژه گوگل شده که یک مزیت رقابتی به شمار می‌آید زیرا در میان هزاران کسب و کار مشابه فرصتی برای دیده شدن برند و کسب اعتبار بیشتر فراهم می‌آورد.

کاهش هزینه‌های تبلیغات / افزایش بهره‌وری

سایت‌ها برای دیده شدن گاهی نیاز به تبلیغات دارند که فرایندی نسبتا پر هزینه است. سئو سایت فرصتی فراهم می‌آورد که بتوان از راه‌های ساده‌تر کسب درآمد کرد و نیاز به هزینه‌های کلان برای تبلیغات ندارند.

مزایای سئو وب سایت برای مدیران سایت و کسب و کارها چیست؟

مدیران کسب و کارها با وبسایت شناسایی می‌شوند. مدیری که بتواند وبسایت کسب و کار خویش را ارتقا داده و باعث قرار گرفتن آن در نتایج برتر جستجوهای گوگل شود به عنوان فردی لایق، آینده نگر و عاقل شناخته می‌شود در نتیجه ممکن است تمایل سازمان‌ها و مشاغل دیگر برای همکاری با وی افزایش یابد.

مدیران سایت و کسب‌و‌کارها زمانیکه سایت سئو شده داشته باشند به دلیل اینکه فرصت و شانس بیشتری برای بقا و رقابت با سایر افراد فعال در همان حوزه دارند، درآمد بیشتری کسب خواهند کرد که این امر باعث افزایش سطح رضایت پرسنل نیز خواهد شد. با افزایش درآمد اتفاقات خوشایند دیگری نیز رخ خواهد داد که به نفع مدیران و زیر دستان وی خواهد بود.

دریافت مشاوره فوری برای سئو سایت
هر سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید!

برای دریافت هر یک از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا خدمات سئو در سال 2024 همچنان ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

هرچقدر زمان بیشتری می‌گذرد تعداد افرادی‌که به اینترنت و فضای مجازی روی می‌آورند زیادتر می‌شود. موتورهای جستجو در اینترنت شامل چندین صفحه بوده که اغلب بازدیدکنندگان بیشتر به نتایج ظاهر شده در صفحه اول نگاه می‌کنند و کمتر کسی است که به جستجو در صفحات بعدی ادامه دهد.

سئو سایت در سال‌های اخیر  اهمیت بیشتری یافته و در سال 2024 نیز همچنان ارزش سرمایه گذاری دارد زیرا به جای تلاش پر هزینه، زمان‌بر و پر ریسک برای افزایش تعداد مشتریان از روش‌های بهتر و پر بازده مانند وبسایت استفاده می‌شود که با سئو شدن چنین امری قطعا دستاوردهای بزرگی نیز به دنبال خواهد داشت. خدمات سئو نه تنها در سال 2024 بلکه در سال‌های آینده نیز ارزش سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

خدمات بهینه سازی سایت در تهران و اهمیت آن

تهران شهر بسیار بزرگی است که در هر گوشه و کنار آن افراد بسیاری در حال فعالیت و تلاش هستند تا کسب و کار خود را بهبود دهند. دیده شدن در میان گروه انبوهی از افراد با وضعیت مشابه نسبتا سخت است اما با داشتن یک سایت اختصاصی و سئو شده می‌توان این چالش را به روش بهتری حل کرد.

اهمیت خدمات بهینه سازی سایت در تهران بر هیچکس پوشیده نیست زیرا به جای حضور در مکان‌های مختلف، پخش تراکت، صرف هزینه‌های زیاد برای انتشار آگهی در سایت‌ها، تماس تلفنی برای بازاریابی و … هر کسب و کاری به راحتی از طریق سایت دیده خواهد شد.

فاکتورهای رتبه بندی در بهینه سازی سایت

مجموعه‌ای از معیارها وجود دارند که از آن‌ها به عنوان فاکتورهای رتبه بندی در بهینه‌سازی سایت یاد می‌شود که نقش بسزایی در تعیین موقعیت و دیده شدن یک سایت در نتایج جستجو دارند، از جمله:

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب
  • بهینه‌سازی عناوین و توضیحات متا
  • سرعت بارگذاری صفحات
  • تجربه کاربری (UX)
  • به‌روزرسانی منظم محتوا
  • کال تو اکشن (CTA)
  • متناسب‌سازی آن با الگوریتم‌های جستجو
  • سازگاری با انواع دستگاه‌های موبایل
  • محتوای کیفیت بالا که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

اهمیت هماهنگی بین طرح سئو با عوامل ارائه دهنده خدمات در سئو

طرح سئو که با توجه به نوع درخواست برنامه ریزی می‌شود باید مورد پسند کاربر قرار گیرد. از سویی دیگر سئوکار با قوانینی آشنایی دارد که می‌داند اگر آن‌ها را رعایت نکند هرچقدر هم که در کار کیفیت و خلاقیت اعمال کند بی‌فایده است بنابراین نیاز است که کارفرما و پیمانکار با یکدیگر توافق کرده تا بتوانند کاری کاملا بی‌نقص در جهت بهینه سازی سایت ارائه دهند.

خروجی کار حاصل شده از هماهنگی کارفرما و تیم شرکت سئو منجر به جلب مشتریان بیشتر، افزایش تعداد بازدید کنندگان و ترافیک سایت می‌شود. همچنین به دلیل اینکه کار به شرکت معتبر سپرده شده است امکان بررسی و آنالیز مداوم وجود داشته در نتیجه می‌توان هنگام لزوم تغییراتی را در سایت و نحوه بهینه سازی آن اعمال کرد.

انواع خدمات بازاریابی سئو

بازاریابی سئو یکی از مهم‌ترین جنبه‌های دیجیتال مارکتینگ بوده که نقش مهمی در کمک به کسب‌وکارها ایفا می‌کند تا با بهبود رتبه وب‌سایت‌ خود در موتورهای جستجو ترافیک بیشتری جذب کنند. با توجه به تغییرات مداوم الگوریتم‌های جستجو و نیازهای مخاطبان، خدمات سئو تنوع زیادی دارد که باید همه آن‌ها مد نظر قرار گیرند، از جمله:

  1. سئو داخلی (On-Page SEO)
  2. سئو خارجی (Off-Page SEO)
  3. سئو محلی (Local SEO)
  4. سئو تکنیکال (Technical SEO)
  5. محتوا و استراتژی بازاریابی محتوا (Content Marketing)

رایج‌ترین خدمات بازاریابی سئو

خدمات سئو انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها نسبت به انواع دیگر رایج‌تر هستند. سئو داخلی که شامل کلمات کلیدی اصلی و فرعی، بهینه سازی محتوا، متا تگ‌ها و ساختار URL است بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد تا بازدهی سایت افزایش یابد. با این حال گاهی اولویت با سایر فرایندهای سئو بوده که بستگی به وضعیت فعلی وبسایت دارد.

لیست خدمات سئو سایت چیست؟

لیست خدمات سئو سایت چیست؟

سئو (SEO) در دنیای دیجیتال اهمیت زیادی پیدا کرده و نقش مهمی در بهبود رتبه‌بندی و دیده شدن وب‌سایت‌ها دارد. خدماتی که در سئو سایت ارائه می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  1. تعریف و اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مناسب به کمک ابزارهای مخصوص برای تحلیل آن
  2. بهینه‌سازی محتوا و ساختار صفحات، تیترها و متا تگ‌ها، تصاویر و فیلم‌ها
  3. استراتژی‌های مرتبط با روش‌های کال تو اکشن

در خدمات پیشرفته سئو نیز با استفاده از ابزارهای تحلیلی به بررسی عملکرد سئو پرداخته می‌شود و گزارش‌های دوره‌ای به مشتریان ارائه خواهد شد. سئو موبایلی نیز یکی دیگر از خدمات سئو سایت بوده که تجربه کاربری در موبایل را بهبود می‌بخشد.

دیگر خدمات اصلی سئو در  بهین آوا

تیم بزرگ و مجرب بهین آوا در زمینه‌های مختلفی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. طراحی سایت، گوگل ادز، ادمینی، طراحی لوگو، کاتالوگ دیجیتال، تبلیغات وایرال، اینفلوئنسر مارکتینگ و … از جمله خدمات اصلی سئو در بهین آوا بوده که به بهترین نحو ممکن انجام می‌شوند.‌

منظور از مشاوره تخصصی سئو سایت چیست؟

مشاوره تخصصی سئو سایت مجموعه‌ای از خدمات حرفه‌ای را شامل می‌شود که هدف آن بهبود و ارتقاء جایگاه سایت در موتورهای جستجو است. مشاوره تخصصی به تحلیل و ارزیابی ابعاد مختلف وب‌سایت می‌پردازد. مشاوران سئو با استفاده از متدهای روز تلاش می‌کنند تا با افزایش کیفیت و جذابیت محتوا و ارتقاء فاکتورهای فنی مسبب افزایش نرخ ترافیک و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری شوند که نقش موثری در موفقیت کسب و کارهای آنلاین ایفا می‌کند.

انواع مشاوره تخصصی سئو کدامند؟

مشاوره سئو از اهمیت بالایی برخوردار است و به ثبات و رشد بلندمدت وب‌سایت‌ها کمک می‌کند. انواع مشاوره سئو عبارتند از:

  • مشاوره سئوی داخلی: به بهینه‌سازی ساختار و محتوای صفحات وب مربوط می‌شود.
  • مشاوره سئو خارجی: به CTA و جلب توجه از وب‌سایت‌های دیگر پرداخته و منجر به جذب ترافیک می‌شود.
  • مشاوره سئو فنی: به جنبه‌های تکنیکی مثل سرعت بارگذاری، قابلیت موبایل و بهینه‌سازی کدهای HTML می‌پردازد.
  • مشاوره سئو محلی: نقش مهمی در دیده شدن در جستجوهای مرتبط برای انواع کسب و کارها به ویژه کسب‌وکارهای محلی دارد.

۳ ابزار مهم برای بررسی وضعیت سایت در گوگل

برای اینکه بتوان وضعیت سایت را در گوگل بررسی کرد سه ابزار مفید وجود دارد:

گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

گوگل سرچ کنسول  کمک می‌کند تا عملکرد وب‌سایت خود را در نتایج جستجو گوگل ردیابی کرده و برای بهتر شدن آن برنامه‌ریزی کرد.

اسکریمینگ فراگ (Screaming Frog)

ابزار Screaming Frog  با خزیدن در صفحات وب‌سایت، اطلاعات ارزشمندی درباره ساختار سایت، لینک‌ها، تصاویر و سایر عناصر آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Ahref Site Audit

اچرفز با ارائه داده‌های دقیق و جامع در مورد رقبا، کلمات کلیدی و سایر عوامل موثر بر رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا وب‌سایت را به طور عمیق تحلیل کرده و استراتژی‌های سئو خود را بهبود بخشند.

دریافت مشاوره فوری برای سئو سایت
هر سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید!

برای دریافت هر یک از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خدمات تخصصی سئو مناسب چه کسب و کارهایی است؟

خدمات تخصصی سئو برای کسب و کارهای مختلفی از جمله فروشگاه‌های آنلاین، وب‌سایت‌های خدماتی، بلاگ‌ها، مطب‌های پزشکی و شرکت‌های بزرگ مناسب است تا با بهینه‌سازی محتوا در موتورهای جستجو، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب نموده و رتبه بهتری کسب کنند.

۳ تا از مهم‌ترین مفاهیم سئو برای کسب و کارها

  1. کلمات کلیدی: واژه‌ها و عباراتی باید انتخاب شوند که مشتریان ممکن است در جستجوی محصولات یا خدمات استفاده کنند.
  2. ساختار سایت: طراحی صفحات وب باید به نحوی سازمان‌دهی شود که کاربرپسند بوده و در دسترس باشد.
  3. ایجاد پیوند: ایجاد پیوند به وب‌سایت از منابع دیگر که اعتبار و رتبه را در موتورهای جستجو افزایش می‌دهد.

خدمات سئو سایت برای کسب‌وکارها چیست؟

تمامی کسب‌و‌کارهایی که از خدمات سئو سایت استفاده کرده‌اند اکنون در بالاترین رتبه‌های صفحات موتور جستجو قرار دارند بنابراین مزایای بسیاری را کسب کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

جذب مشتری از طریق گوگل

فردی که در گوگل دنبال خدمات مورد نظر می‌گردد طبیعی است به سه تا پنج نتیجه اولیه ظاهر شده در گوگل مراجعه نموده و تبدیل به مشتری شود.

افزایش شهرت

سایتی که سئو شده باشد بیشتر در معرض دید و مراجعه قرار می‌گیرد در نتیجه شهرت و آوازه آن افزایش می‌یابد.

بیشتر شدن نرخ تعامل

با رشد صفحه و افزایش تعداد بازدیدها قطعا نرخ تعامل افزایش یافته و موتور جستجو آن را یک نقطه قوت می‌شناسد.

خدمات سئو سایت برای چه سایت‌هایی ارائه می‌شوند؟

خدمات سئو سایت برای چه سایت‌هایی ارائه می‌شوند؟

کسب‌و‌کارهای متعددی وجود دارند که می‌توان برای آن‌ها خدمات سئو سایت انجام داد تا بتوان جایگاه را نسبت به رقبا بالاتر برده و در بازار ماندگار شد. خدمات سئو سایت برای سایت‌های زیر ارائه می‌شوند:

  • فروشگاهی
  • شرکتی
  • خبری
  • گردشگری
  • پزشکی

از تهیه طرح‌های سئوی ارزان قیمت خودداری کنید

سئو سایت فرایند بسیار مهمی است و موتورهای جستجو توانایی تشخیص تقلب را دارند بنابراین به هیچ عنوان نباید سئوی ارزان قیمت تهیه کرد. سئوهای ارزان قیمت نه تنها باعث از دست دادن صفحات اول گوگل شده بلکه می‌توانند هزینه‌ای بسیار زیاد به صاحبان مشاغل تحمیل نمایند که کسب‌و‌کار متضرر می‌شود. سئو سایت بهین‌آوا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس کلیه مشتریان گرامی است.

سئو فرایند یک مرتبه‌ای نیست بلکه همواره نیاز به آپدیت شدن داشته و می‌بایست مدام آن را تحلیل کرده و در صورت لزوم اقداماتی برای تغییر آن انجام داد. جایگزین کردن سئوی مداوم به جای سئوی یک‌بار مصرف و  مشخص کردن اهداف سئو از راه‌های بهینه سازی موتور جستجو محسوب می‌شود.

انجام خدمات سئو سایت چقدر زمان‌بر است؟

سئو سایت برای اجرا شدن نیاز به چند هفته زمان دارد زیرا تمام قسمت‌های صفحات وبسایت باید مورد بررسی قرار گرفته و به طور جداگانه آنالیز شوند. پس از آن با توجه به نتایج حاصل شده فرایند سئو سایت آغاز می‌شود که ممکن است در صورت تخصصی بودن تا چند ماه هم زمان ببرد اما نتایج حاصل شده از سئو سایت اصولی قطعا پر بار، پر بازده و پایدار خواهد بود. در برخی شرایط می‌توان از خدمات سئو سایت سریع استفاده کرد.

منظور از خدمات سئو سایت سریع چیست؟

خدمات سئو سایت سریع به اقداماتی اطلاق می‌شود که هدف آن بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. هدف از ارائه خدمات سئو سایت سریع جذب فوری مشتریان و افزایش تعداد بازدیدکنندگان است که در آن کیفیت محتوا و تجربه کاربری نیز مد نظر قرار داده شده است.

روش‌هایی هستند که روند سئو سایت را سریع‌تر می‌کنند زیرا روش سئو کلاه سفید در آن به کار رفته است و نگرانی بابت جریمه شدن توسط الگوریتم موتورهای جستجو وجود نخواهد داشت، از جمله:

  • بهینه سازی تگ های عنوان یا تایتل سایت
  • بهینه سازی سئو داخلی سایت
  • بهینه سازی سایت برای موبایل
  • بهبود سرعت لود سایت
  • بازنشر مطالب وبلاگ

آشنایی با خدمات سئو سایت وردپرسی و کدنویسی شده

خدمات سئو برای سایت‌ها به دو صورت وردپرسی و کدنویسی شده انجام می‌شود که به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک آن کمک می‌کند که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته شده است:

خدمات سئو سایت‌های کدنویسی شده

خدمات سئو سایت‌های کدنویسی شده شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و راهکارها مانند بهینه‌سازی محتوا، تحلیل و انتخاب کلید واژه‌های مناسب، بهبود ساختار URL، افزایش سرعت بارگذاری صفحات و بهینه‌سازی حجم تصاویر، ایجاد نقشه سایت XML، بهبود متا تگ‌ها و عنوان‌ها و همچنین اجرای تست‌های تحلیلی برای بررسی عملکرد سایت است.

خدمات سئو سایت‌های وردپرسی

تحلیل کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوا، ایجاد و بهینه‌سازی متا تگ‌ها، بهبود ساختار URL، افزایش سرعت بارگذاری صفحات، بررسی و بهبود کال تو اکشن‌های داخلی و خارجی، استفاده بهینه از برچسب‌ها و طبقه‌بندی‌ها و سازگاری با دستگاه‌های موبایل جزء خدمات سئو سایت‌های وردپرسی به شمار می‌رود.

چگونگی انتخاب یک شرکت سئو مناسب

انتخاب یک شرکت سئو مناسب برای بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو به صاحبان مشاغل در این مسیر کمک کند. ضروری است که شرکت مورد نظر تجربه و تخصص کافی در زمینه سئو داشته باشد. استراتژی‌هایی که مورد استفاده در شرکت سئو قرار می‌گیرند باید معتبر و سازگار با متدهای اخلاقی باشد و از تکنیک‌های کلاه سیاه به دور باشد.

هر فردی حق دارد پیش از امضای هر قراردادی، مطمئن شود که شرکت سئو مورد نظر با روش‌ها و فرآیندهای سئو و بهینه سازی سایت آشنایی کافی دارد. برقراری ارتباط موثر و مستمر با شرکت سئو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به همه سؤالات فرد پاسخ داده خواهد شد و روند پیشرفت کار نیز اطلاع رسانی می‌شود.

۷ نکته مهم که در انتخاب شرکت سئو باید در نظر بگیرید

اهمیت سئو در موفقیت وب‌سایت‌ها بر هیچکس پوشیده نیست. افزایش رقابت در فضای آنلاین نیاز به انتخاب راهکارهای مناسب دارد که یکی از آن‌ها انتخاب درست شرکت سئو است. هفت نکته مهمی که باید در انتخاب شرکت سئو در نظر گرفت، عبارتند از:

۱. تجربه و سابقه کاری

۲. استراتژی‌ها و تکنیک‌ها

۳. شفافیت و ارتباطات

۴. تحلیل و گزارش‌گیری

۵. مشتری‌مداری و توجه به نیازهای خاص

۶. قیمت و هزینه‌ها

۷. نظرات و ارزیابی‌های مشتریان

آیا بهین آوا بهترین انتخاب برای خدمات سئو است؟

هیچ شکی وجود ندارد که بهین آوا بهترین انتخاب برای خدمات سئو است. مشاوره رایگان و راهنمایی‌های گام به گام، ارائه توضیحات شفاف و دقیق، تحویل به موقع پروژه‌ها با قیمت مناسب ثابت می‌کند که بهین آوا بهترین و درست‌ترین مجموعه‌ای است که برای سئو سایت و بهینه سازی پیشنهاد می‌شود.

در بهین آوا مشتریان در جزیان جزئیات انجام کار قرار گرفته و سلیقه‌های آنان در طراحی و اجرای سایت لحاظ خواهد شد. محتوای نوشتاری و بصری ارائه شده توسط تیم بهین آوا نگاه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند که همین امر منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان و بالاتر رفتن رتبه در میان سایر سایت‌ها خواهد شد.  

چرا شرکت بهین آوا بهترین گزینه برای خدمات سئو سایت است؟

بهین آوا در طول سال‌های فعالیت خویش همواره از مجرب‌ترین نیروها برخوردار بوده است که تمامی افراد سابقه چندین سال سابقه کار مرتبط را داشته و به خوبی آموزش دیده شده‌اند. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهین آوا گزینه‌ای بسیار عالی برای خدمات سئو سایت محسوب می‌شود زیرا تاکنون کلیه پروژه‌ها با قیمت کاملا مناسب در اسرع وقت، با کیفیت بالا و به بهترین حالت ممکن انجام شده‌اند.

با مقایسه نمودار و نتایج قبل و بعد وبسایت بسیاری از مشتریان بهین آوا، پیشرفت مشاهده می‌شود که حاصل خدمات ارزنده تیم حرفه‌ای بهین آوا است. در بهین آوا کیفیت حرف اول را می‌زند که در آن تمام قوانین موتورهای جستجو به خوبی رعایت شده و به طور اصولی سایت‌ها سئو و بهینه می‌شوند.

دلیل برای اعتماد به شرکت برای خدمات سئو

بهین آوا شرکت بزرگ و معتبری است که هرگز اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برد. بسیاری از بزرگان فضای آنلاین تاکنون به بهین آوا مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ای این مجموعه استفاده نموده‌اند که توانسته‌اند کسب و کار خود را ارتقا دهند. اگر چنین افرادی امروزه موفقیت‌های بیشتری کسب کرده‌اند دلیل آن نه تنها تکیه بر تجارب شخصی بلکه استفاده از خدمات سئو سایت بهین آوا بوده است. با اطمینان خاطر به ما اعتماد کنید.

نتیجه گیری

در دنیای دیجیتال امروز، نادیده‌گرفتن اهمیت سئو یک اشتباه بزرگ است بنابراین  سرمایه‌گذاری در خدمات سئو برای همه کسب ‌و کارها چه بزرگ و چه کوچک ضروری است. بازاریابی سئو فرآیند پیچیده و چند بُعدی بوده که نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد.

کسب‌وکارها با توجه به تنوع خدمات سئو باید با توجه به نیازها و اهداف خود، خدمات مناسب را انتخاب کنند که بهین آوا خدمات سئو حرفه‌ای در تهران و شهرستان‌ها را با تضمین افزایش رتبه سایت ارائه می‌دهد. با ما به اوج نتایج جستجو برسید و کسب و کار خود را بیش از پیش رونق دهید.

سوالات متداول

ما به شما خدمات ارائه می دهیم نه رویایی پوچ درباره رتبه گرفتن در گوگل. ما به جرعت با کمترین هزینه با کیفیت ترین خدمات سئو ایران را به شما ارائه می دهیم و با شفافیت کامل ریز به ریز فعایت های انجام شده را به شما گزارش می دهیم. پس از یکماه فعالیت با مجموعه بهین آوا مطمعن خواهید شد که فعالیت سئو شما اثر بخش خواهد بود و به رتبه های برتر خواهید رسید.
دریافت هزینه بابت هر کلمه کلیدی خیانت بزرگیست که متاسفانه بسیاری از تیم های سئو در حق کارفرما انجام می دهند. اما ما در بهین آوا کارفرما را در بسیاری از کلمات کلیدی حوزه فعالیت خود بصورت همزمان به رتبه می رسانیم که سود بسیار بالاتری نسبت به سئو کلمه ای برای کارفرما خواهد داشت.
شما برای رسیدن به رتبه نیاز به فعالیت در سه زمینه سئو داخلی ، سئو تکنیکال و سئو خارجی هستید. بهین آوا با ارائه پکیج های کامل خود در همین سه زمینه شمارا به برترین رتبه ها خواهد رساند.

پکیج های ما تنها به دلیل ارائه خدمات شفاف و قابل شمارش به کارفرما ایجاد شده اند. وگرنه تمامی استراتژی آنها بر اساس حوزه و وبسایت شما چیده و اجرا خواهند شد و باور کنید همین قوانین همچون درج تعداد مشخصی محتوای ماهانه و رفع تعداد مشخصی مشکلات ماهانه اثر بخشی بسیار بیشتری نسبت به درج یک ماه محتوای زیاد و یک ماه بدون محتوا خواهد داشت.

گوگل عاشق نظم است

کسب و کار شما باید لیاقت رسیدن به رتبه های برتر را فارق از فعالیت سئو خود داشته باشد. و بتواند نیاز مخاطبی که کلمات کلیدی حوزه شمارا سرچ میکند برطرف کند.

اگر این شرط برقرار باشد که بعد از جلسه مشاوره ابتدایی مشخص می شود فرآیند سئو سایت شما کلید خواهد خورد.

سئو به مجموعه‌ای از روش‌ها و فنونی گفته می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توان وبسایت را بهترین شکل ممکن در موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل قرار داد. اهمیت سئو در بهینه‌سازی وب‌سایت نیز به دلیل این است که با بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو، ترافیک وب‌سایت افزایش می‌یابد و بنابراین احتمال به دست آوردن مشتریان واقعی نیز بیشتر می‌شود.
عوامل مختلفی مانند کیفیت محتوا، سرعت بارگیری وب‌سایت، ساختار وب‌سایت،استفاده از کلیدواژه‌های مناسب، لینک سازی و … در بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر دارند. همچنین، رعایت استانداردهای فنی سئو و اصلاح اشکالات فنی وب‌سایت نیز در بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت موثر است.