با ققنوس بهین آوا به قله های گوگل پرواز کن

خدمات سئو سایت بهین آوا

فهرست موضوعات

سئو (SEO) به صورت خلاصه یعنی بهبود موتور جستجو (Search Engine Optimization) و هدفش نمایش وبسایت شما و گرفتن ترافیک رایگان از گوگل در جستجو های طبیعی (Organic Search) انجام میشه.

حالا جستجوی طبیعی چیه؟ یعنی اگر یک کاربر تو گوگل سرچ کنه: “سئو چیست؟” به دنبال یافتن جواب سوالشه. پس گوگل میاد و نتایجی رو به این کاربر نشون میده که توی صفحاتشون به بهترین شکل به این سوال پاسخ میدن.

اگه یه مثال دیگه بزنم: فرض می کنیم سایت شما در حوزه فروش باربکیو کار میکنه. وقتی یه کاربر توی گوگل سرچ کنه: “خرید باربکیو” گوگل نتایجی رو نشون میده که فروشگاه اینترنتی دارن و باربکیو می فروشن.

حالا گوگل از کجا میفهمه که چه نتایجی رو نشون بده؟ اینجا جاییه که ما در بهین آوا میتونیم بهتون کمک کنیم.

مشاوره رایگان - برای توضیحات بیشتر این ویدیو رو ببین

پخش ویدیو

شماره تماست رو وارد کن تا مسیر سئو سایتت برات واضح بشه

سایت بدون سئو میشه؟

خلاصه بخوام بگم، نه که نمیشه. سایت بدون سئو مثل یه مغازه تو طبقه هفتم یه پاساژ میمونه که به ندرت کسی از جلوش رد میشه. این مغازه چجوری باید جنساش رو بفروشه؟ یا باید تبلیغات کنه. یا باید مغازش رو بیاره طبقه های پایین‌تر.

تبلیغات چیکار میکنه؟ فکر کن این مغازه تو طبقه اول شروع کنه به تبلیغات. الان یه سری افراد تبلیغات رو میبینن و ممکنه ترغیب شن، بیان و یه سری به این مغازه بزنن. وقتی تبلیغاتش تموم شه، ممکنه یه سری مشتری وفادار داشته باشه. ولی مشتری جدید نمی بینه.

سئو چیکار میکنه؟ حالا فرض کن این مغازه کم کم هر چند وقت یبار بیاد طبقه های پایین‌تر. یا حتی به ورودی طبقه نزدیک شه. طبیعتا داره اجاره بیشتری نسبت به طبقه هفتم میده. ولی با هر طبقه که پایین‌تر میاد آدمای بیشتری دارن اونو میبینن. پس طبیعتا شانس خرید از این مغازه بیشتر میشه.

حالا برای یک لحظه فکر کن این مغازه، سایت تو هست. چی میشه اگه بیاد اولین مغازه دم در پاساژ؟

سایتت رو سئو کنی یا تبلیغات برات مناسبه؟

همونطور که راجع به پاساژ گفتم. سریع‌ترین مسیر برای پیشرفت و گرفتن مشتری های جدید، سئو به عنوان استراتژی بلند مدت و تبلیغات در طول مسیر به عنوان استراتژی کوتاه مدت هست.
همه چیز به بودجه بندی بستگی داره ولی ما همیشه بهترین راه رو استفاده از همه روش های تبلیغات به صورت همزمان معرفی می کنیم.

مدیریت بهین آوا

خب دیگه حاشیه بسه. بریم سراغ اصل مطلب..

آیا بهین آوا تضمین میده ؟ این ویدیو رو ببین

پخش ویدیو

مشاوره رایگان

آدرس سایت و شماره موبایلت رو تو این فرم بنویس و دکمه رو بزن.

گوگل چجوری میفهمه چه صفحه ای رو نشون بده؟

واسه این که پاسخ این سوال رو بدم، بهتره خلاصه تاریخچه گوگل رو بهتون بگم: گوگل از روز اول با هدف بهبود موتور جستجوی جهانی در سال 1998 کسب و کارش رو شروع کرد.

به صورت خیلی خیلی خیلی خلاصه: گوگل از همون روزای اول یه سیستمی به نام پیج رنک (PageRank) رو اختراع کرد که تا الان خیلی تغییر کرده و بهبود پیدا کرده. این سیستم به صورت خاصی به هر صفحه و هر وبسایت یک رتبه ای میده. و با توجه به این امتیاز تشخیص میده که چه صفحه ای باید تو چه جستجویی نمایش داده بشه.

اگه می خواید راجع به تاریخچه کامل گوگل بدونید مطلب تاریخچه گوگل رو بخونید.

گوگل کدوم سایت رو بالاتر نشون میده؟

گوگل به سایت هایی که از 3 نظر سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی برتری بیشتری دارن، احترام میذاره و تو کلمه های کلیدی مربوط به خودشون تو رتبه های بالاتر نشونشون میده.

اگه بخوام هر کدوم رو مختصر و مفید توضیح بدم:

سئو داخلی. تمام کار هایی که با هدف رفع کردن نیاز کاربر انجام میدیم. رفع نیاز از نظر محتوا و اعمال تجربه کاربری مناسب

سئو تکنیکال. اقدامات مربوط به افزایش سرعت سایتتون، پرفورمنس و عملکرد سایت و بهبود بودجه خزش گوگل در سایتتون

سئو خارجی. بهینه سازی هر چیزی که خارج از سایت هست (از رپورتاژ و بک لینک گرفته تا نمایش و روابط سایت های دیگه با سایت شما)

می خوای همین الان هر 3 مورد رو توی سایتت به صورت رایگان برات بررسی کنیم؟

این که به دنبال دریافت خدمات سئو میگردید، یعنی آینده کسب و کار شما برای شما ایجاد نگرانی کرده است. خدمات سئو بهین آوا میتواند این نگرانی را از دل شما بزداید. برای اطلاعات بیشتر ویدیو را به طور کامل مشاهده کنید. در هر لحظه میتوانید با کارشناسان سئو بهین آوا در ارتباط باشید.

پخش ویدیو

مانند بزرگان فضای آنلاین به همکاران بهین آوا بپیوندید

تیم سئو بهین آوا با داشتن علم و تجربه کافی در حوره خدمات سئو و بهره بردن از متخصصان دلسوز توانسته به بهینه سازی بیش از 250 وب سایت کمک کند. انجام خدمات بهینه سازی سایت برای برخی از شرکت های نام آشنای داخلی، سبب شده است تا برای شرکت بهین آوا رزومه پرباری رقم بزند.

شما نیز می توانید همانند بزرگان فضای آنلاین حوزه خود که به کمک تیم بهین آوا به رتبه های برتر در کلمات کلیدی خود رسیده اند. با ما همکاری کنید. مشتریان ما همیشه جواب اعتماد خود به بهین آوا را با رسیدن به آرزو های خود خواهند گرفت.

گزارش دهی دقیق و شفافیت بالا

طی 5 سال گذشته همیشه سعی داشتیم راهکار مناسب همراه با استراتژی موثر به افراد پیشنهاد بدیم ارتباط کارشناسان بهین آوا با شما سبب برسی بهتر روند کمپین و بهینه سازی بهتر کمک خواهد کرد و همیشه در تلاشیم که بهترین روند کمپین رو داشته باشیم این فقط یک ادعا نیست و تمامی عضو های تیم سابقه بیش از 4 سال در فضای دیجیتال مارکتیگ و تبلیغات ادز رو دارا هستند.

تیم بهین آوا تمام تلاش خود را می کند که بیشترین درک لازم را در مورد فرآیند سئو به کارفرما ارائه دهد و در مورد قدم به قدم این مسیر شفاف سازی های لازم را انجام دهد تا کارفرما ذهنیت دقیقی در مورد سئو سایت خود داشته باشد.

رضایت مشتریان

تعرفه قیمت پکیج های سئو

دریافت مشاوره رایگان

طی این جلسه مشاوره سئو رایگان با تیم بهین آوا صفر تا صد هرآنچه در فرآیند سئو وبسایت نیاز دارید را برای شما شرح خواهیم داد تا چشم انداز درستی در مورد قدم به قدم بهینه سازی های مورد نیاز وبسایت خود داشته باشید. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد سختی کلمات کلیدی حوزه خود و قدرت رقبای خود خواهید فهمید.

آدرس سایت و شماره موبایلت رو تو این فرم بنویس و دکمه رو بزن.

با تحلیل دقیق بر روی وبسایت شما و ایرادیابی در تمامی زمینه های سئو برنامه مدون و دقیقی برای موفقیت سایت شما در گوگل ارائه خواهیم داد.

بهین آوا صاحب رسانه های بسیاری در زمینه های مختلف از زیبایی گرفته تا صنعتی می باشد. همین امر موجب شده در تمامی زمینه ها تولید محتوای شما توسط افراد متخصص و آشنا به حوزه شما انجام شود.

از بهینه سازی رابط کاربری سایت تا تدوین سفر مشتری در وبسایت و تمامی آنچه گوگل از سئو تکینکال شما انتظار دارد، همچون اسکیما کد ها و استراکچر دیتا های مناسب را بهینه و ایجاد میکنیم.

سوالات متداول

ما به شما خدمات ارائه می دهیم نه رویایی پوچ درباره رتبه گرفتن در گوگل. ما به جرعت با کمترین هزینه با کیفیت ترین خدمات سئو ایران را به شما ارائه می دهیم و با شفافیت کامل ریز به ریز فعایت های انجام شده را به شما گزارش می دهیم. پس از یکماه فعالیت با مجموعه بهین آوا مطمعن خواهید شد که فعالیت سئو شما اثر بخش خواهد بود و به رتبه های برتر خواهید رسید.
دریافت هزینه بابت هر کلمه کلیدی خیانت بزرگیست که متاسفانه بسیاری از تیم های سئو در حق کارفرما انجام می دهند. اما ما در بهین آوا کارفرما را در بسیاری از کلمات کلیدی حوزه فعالیت خود بصورت همزمان به رتبه می رسانیم که سود بسیار بالاتری نسبت به سئو کلمه ای برای کارفرما خواهد داشت.
شما برای رسیدن به رتبه نیاز به فعالیت در سه زمینه سئو داخلی ، سئو تکنیکال و سئو خارجی هستید. بهین آوا با ارائه پکیج های کامل خود در همین سه زمینه شمارا به برترین رتبه ها خواهد رساند.

پکیج های ما تنها به دلیل ارائه خدمات شفاف و قابل شمارش به کارفرما ایجاد شده اند. وگرنه تمامی استراتژی آنها بر اساس حوزه و وبسایت شما چیده و اجرا خواهند شد و باور کنید همین قوانین همچون درج تعداد مشخصی محتوای ماهانه و رفع تعداد مشخصی مشکلات ماهانه اثر بخشی بسیار بیشتری نسبت به درج یک ماه محتوای زیاد و یک ماه بدون محتوا خواهد داشت.

گوگل عاشق نظم است

کسب و کار شما باید لیاقت رسیدن به رتبه های برتر را فارق از فعالیت سئو خود داشته باشد. و بتواند نیاز مخاطبی که کلمات کلیدی حوزه شمارا سرچ میکند برطرف کند.

اگر این شرط برقرار باشد که بعد از جلسه مشاوره ابتدایی مشخص می شود فرآیند سئو سایت شما کلید خواهد خورد.

سئو به مجموعه‌ای از روش‌ها و فنونی گفته می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توان وبسایت را بهترین شکل ممکن در موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل قرار داد. اهمیت سئو در بهینه‌سازی وب‌سایت نیز به دلیل این است که با بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو، ترافیک وب‌سایت افزایش می‌یابد و بنابراین احتمال به دست آوردن مشتریان واقعی نیز بیشتر می‌شود.
عوامل مختلفی مانند کیفیت محتوا، سرعت بارگیری وب‌سایت، ساختار وب‌سایت،استفاده از کلیدواژه‌های مناسب، لینک سازی و … در بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر دارند. همچنین، رعایت استانداردهای فنی سئو و اصلاح اشکالات فنی وب‌سایت نیز در بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت موثر است.

کامنت مشتریان ما

متن سربرگ خود را وارد کنید