جذب کارشناس فروش برای سال ۱۴۰۳

اگه دوست داری درآمد بالایی کسب کنی و شغلت برات دلچسب باشه شمارت رو همین حالا برای ما بنویس…

در بهین آوا یاد میگیریم...

آموزش اصول بازاریابی

بازاریابی فرآیند جذب افراد به محصول یا خدمات شرکت شما بر اساس نیاز مشتری است.

تاریخچه و اهمیت تبلیغات

 با توجه به هزینه هنگفتی که شرکت های بزرگ صرف تبیلغات می کنند می توان آن را یکی از مهم ترین تدابیر بازاریابی و بقای کسب و کار در نظر گرفت.

فن بیان و زبان بدن

طبق تحقیقات مختلفی که انجام شده، می‌توانیم بگوییم کمتر از 10 درصد اثرگذاری یک فرد را کلام او تشکیل می‌دهد و فن بیان بدون دقت به زبان بدنمان، تأثیرگذاری کمی دارد.

تسلط در دیجیتال مارکتینگ

در میان تمام موقعیت‌های شغلی، به‌ندرت جایگاهی مثل بازاریابی دیجیتال را می‌بینیم که به طیف وسیعی از مهارت‌ها نیاز داشته باشد.

تسلط در سوشال مدیا

مدیر یا کارشناس شبکه‌های اجتماعی Social Media Manager می‌تواند یک کپی‌رایتر، استراتژیست، بازاریاب، تحلیل‌گر، نماینده ارتباط با مشتری و مواردی مانند این باشد.

آموزش استراتژی و خلاقیت

یکی از روش های ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات ترکیب و انطباق است.

آموزش طراحی پلن کمپین های تبلیغاتی

تبدیل ایده برای یک کمپین تبلیغاتی به واقعیت دقیقاً ساده نیست، اما با یک برنامه تبلیغاتی دقیق، می‌توانید با اطمینان به اجرا بروید.

اصول و فنون مذاکره

اصول و فنون مذاکره یکی از مهارت‌های مهم برای موفقیت در کار و زندگی است.

تحلیل رقبا و swot

تحلیل SWOT (یا ماتریس SWOT) مخفف نقاط قوت (Strength)، ضعف (Weakness)، فرصت ها (Opportunities) و تهدید ها (Threats)، و یک روش برنامه ریزی ساختاری است که این چهار عنصر را در یک سازمان، پروژه یا کسب و کار ارزیابی می‌کند.

مجیدرضا خرمی‌فرد
حامد بهرامی
رضا غیب غلامی
محسن مظاهری
ساناز صالح_پور
علی_رضا صفایی
نسرین گلرخ
گلشن وکیلی_فرد
عباس صادقی

درباره بهین آوا

ما در بهین آوا سعی داریم تا قبل از شروع فرآیند طراحی سایت با برگزاری جلسات مشاوره بهترین پیشنهاد و مسیر را برای شما ترسیم کنیم تا دقیقا مطلع باشید که از چه نقطه ایی استارت میزنیم و هدف مان این است که به کجا برسیم در این مسیر تمام تیم ما همراه شماست و قدم به قدم گزارشات را به شما ارائه میدهد . پس بهتره تا قبل از شروع این فرایند یک جلسه آنلاین با ما داشته باشید . همچنین در جلسات مشاوره ما تمام چالش های پیش روی شما را ارزیابی و تمام هزینه های شما را برآورد کرده تا بتوانید با دیدی باز وارد فضای آنلاین شوید.

اگر دوست داری همکاریت رو با بهین آوا شروع کنی، فرم رو پر کن!

اگر وقت نداری تکمیل کنی...