برترین صفحه ساز های وردپرس کدام اند ؟

برترین صفحه ساز های وردپرس کدام اند ؟ صفحه ساز های وردپرس

پیدا کردن بهترین راه برای ایجاد یک صفحه وردپرسی حرفه‌ای اما ساده، بسیار ضروری است. دارندگان وب سایت وردپرس به خوبی می‌توانند از امکانات متنوع در این دنیای رنگارنگ استفاده کنند و صفحات مختلفی را بسازند. صفحه سازهای وردپرس بهترین کاربرد را در این حوزه دارند. آگاهی در خصوص چگونگی استفاده از صفحه سازهای وردپرس به شما کمک می‌کند تا عملکرد حرفه‌ای داشته باشید. صفحه سازهای وردپرس بهترین راهکار برای طراحی صفحات مختلف با اصولی‌ترین ابزار هستند. به همین دلیل آموزش استفاده از صفحه سازهای وردپرس برای طراحان وب سایت ضروری است.
در این مقاله قصد داریم به بررسی چگونگی استفاده از صفحه سازهای وردپرس بپردازیم و جزییاتی مبنی بر پرکاربردترین و محبوب‌ترین صفحه سازهای وردپرس ارائه می‌کنیم.
پس تا پایان همراه ما باشید.

کاربرد صفحه سازهای وردپرس چیست؟

زمانی که صفحه سازهای مختلف را انتخاب می‌کنید، هر کدام کاربردهای متفاوتی برای‌تان خواهند داشت. اطلاع از نحوه ارائه خدمات و امکانات هرکدام از این صفحه سازها، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. صفحه ساز های وردپرس به شکلی هوشمندانه شرایط را برای افراد آماتور فراهم می‌کنند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت صفحات مختلف را حرفه‌ای صفحه بندی کنید و زیبایی بصری آن را افزایش دهید. این صفحه سازها به خوبی زمان شما را مدیریت می‌کنند تا همه کارها به طور تخصصی اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. ساخت برخی صفحات به روش‌های قدیمی و کدنویسی حداقل چند روز زمان احتیاج دارد، در حالی که با کمک صفحه ساز های وردپرس می‌توانید همه چیز را در عرض چند ساعت انجام دهید و نتیجه نهایی را مشاهده کنید.

پارامترهای مهم در صفحه ساز های وردپرس

پارامترهای مهم در صفحه ساز های وردپرس

اگر بخواهید برای انتخاب یک صفحه ساز وردپرس تصمیم گیری کنید، قطعا اطلاع از پارامترهای گوناگون برای‌تان اهمیت ویژه‌ای دارد. این موارد موجب می‌شود تا یک نظام دقیق برای ارزیابی بخش‌های مختلف یک صفحه ساز داشته باشید. در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

1-ادیتور یا ویرایشگر صفحه ساز

یکی از موارد مهم در صفحه سازها، بخش ادیتور آن است. ویرایشگر این صفحه سازها به شکل Front-End خدمات ارائه می‌کند. در بعضی از ادیتورها می‌توان ویرایش Back-End را شاهد بود. ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از این صفحه سازها با دیگری متفاوت است، به همین دلیل در نهایت شما هستید که تشخیص می‌دهید، کدام ادیتور برای‌تان مناسب‌تر است و کدام صفحه ساز کاربرد بهتری برای‌تان خواهد داشت.

2-تولز یا ابزارک‌های مربوط به عناصر محتوا

هر کدام از صفحه سازها، دارای ابزارک‌هایی هستند که در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.ابزارک ها بسیار کلیدی و استراتژیک هستند. آن‌ها به راحتی می‌توانند مدت زمان طراحی و پیاده سازی یک صفحه را کاهش دهند. بهینه سازی زمان و بهبود کیفیت نهایی صفحه مدنظر از جمله مواردی است که با کمک ابزارک‌ها می‌توان شاهد بود. کاربرد ابزارک‌ها تاحدی مهم است که موجب محبوب شدن یک صفحه ساز نسبت به دیگری می‌شود. برای مثال در برخی صفحه سازها ابزارک‌هایی وجود دارد که می‌توانید به کمک آن‌ها یک صفحه قیمت، صفحه محصول یا صفحه بلاگ را بسازید. دیزاین صفحه با توجه به نیازسنجی دقیق بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و از آن لذت ببرید.

برترین صفحه ساز های وردپرس کدام اند

3-ویرایش خطی محتوا

یکی از تفاوت‌هایی که در انواع صفحه ساز های وردپرس وجود دارد، ویرایش خطی محتوا است. در برخی از این صفحه سازها امکان ویرایش خطی محتوا وجود دارد و در برخی دیگر، لازم است تا از طریق نوار ابزارهای کناری و پنجره‌های باز شونده نسبت به ادیت محتوا اقدام کنید. ویرایش محتوا به شکل‌های مختلف انتخاب طراح سایت است. پس برای پیدا کردن بهترین صفحه ساز های وردپرس لازم است تا استانداردهای خودتان را بررسی کنید.

4-امکان طراحی ریسپانسیو

یکی از کاربردی‌ترین موارد در طراحی صفحات مختلف یک سایت، ریسپانسیو بودن آن است. طراحی ریسپانسیو به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق هر دیوایس یا دستگاهی به وب سایت دسترسی پیدا کند. زمانی که هرکدام از صفحه ساز های وردپرس، امکان طراحی ریسپانسیو داشته باشند، شما به راحتی قادر هستید تا همه چیز را تحت کنترل قرار دهید. به این منظور می‌توانید نحوه چیدمان، نحوه نمایش عناصر مختلف در صفحه وب سایت و موارد این‌چنینی را بررسی کنید. طراحی ریسپانسیو و شخصی سازی چگونگی نمایش المان‌های مختلف عناصر به شما اجازه می‌دهد تا از نظر کاربر حرفه‌ای باشید. طراحی رابط کاربری قوی و ایجاد تجربه کاربری موفق از طریق امکانات مختلف صفحه ساز های وردپرس بسیار اهمیت دارد.

5-امکانات پیچیده

بسیاری از صفحه ساز های وردپرس، امکانات روتین و معمولی را ارائه می‌کنند. در این شرایط کاربر به کمک صفحه ساز ها می‌تواند برای ایجاد یک صفحه خاص، طراحی دقیق و کاربر پسند اقدام کند. اما ارائه خدمات و امکانات پیچیده‌تر، پا را فراتر می‌گذارد و همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل لازم است تا نسبت به این موارد هوشمندانه ارزیابی کنید. برخی صفحه سازها امکان ادغام بخشی از صفحه با پلاگینی خاص را فراهم می‌کنند. برخی دیگر اجازه می‌دهند تا همه چیز با استفاده از برنامه نویسی و بهینه سازی پیش رود. چنین امکاناتی موجب افزایش و بهبود سطح سرویس دهی می‌شود. در این مواقع متخصصین طراحی وب سایت، تلاش می‌کنند تا مجهزترین و گسترده‌ترین صفحه ساز های وردپرس را برای ساخت وب سایت و صفحات مختلف آن استفاده کنند.

6-هزینه نهایی صفحه ساز

همان‌طور که می‌دانید، وردپرس به عنوان یکی از سیستم‌ های مدیریت محتوایی پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرد. CMS یا همان سیستم مدیریت محتوا به کمک بخش‌های مختلف مدیریت می‌شود و تمامی عناصر مختلف در یک صفحه تلاش می‌کنند یا یک هدف اصلی را مدنظر قرار دهند. ارائه خدمات پشتیبانی و پلت فرم‌های مختلف برای اشتراک گذاری تجربه استفاده از وردپرس موجب شده است تا یک دنیای قوی در حوزه طراحی وب سایت خلق شود. افزایش سرویس دهنده‌های مختلف، طراحان و برنامه نویسان متخصص در حوزه پلاگین‌های تخصصی و بهینه سازها، دنیای وردپرس را تبدیل به کسب و کار نسبتا مستقل کرده است. در این میان قیمت استفاده از خدمات پلاگین‌های مختلفی که امکان طراحی سایت و برنامه نویسی را میسر می‌کنند، به شکل نسبتا معقولی اعلام می‌گردد. بدیهی است که برای استفاده از هر کدام از صفحه ساز های وردپرس، موظف به پرداخت هزینه هستید. پس یکی از پارامترهای مهم در انتخاب صفحه ساز مدنظر، ارزیابی قیمت استفاده از آن خواهد بود.

7-نسخه دمو یا Live

زمانی که از صفحه ساز استفاده می‌کنید، قطعا مشاهده حالت زنده صفحات ویرایش شده اهمیت ویژه‌ای دارد. این امکانات موجب می‌شود تا خیلی راحت عملیات مختلف در صفحه را اعمال کنید و خیلی راحت برای طراحی صفحات حرفه‌ای اقدام کنید. نسخه لایو برای نمایش ناحیه کاربر بسیار مطلوب عمل می‌کند. نسخه لایو دقیقا چیزی را نشان می‌دهد که کاربر آن را مشاهده خواهد کرد. دیدن ایرادها، اشکالات و جذابیت طراحی موجب می‌شود تا امکان طراحی ریسپانسیو و موبایل فرندلی را داشته باشید. به یاد داشته باشید که ایجاد تجربه کاربری موفق در کنار رابط کاربری مطلوب از این طریق به خوبی فراهم می‌گردد.

بیشتر بخوانید : فروش در شرایط بحران

برترین صفحه ساز های وردپرس کدام اند ؟ | صفحه ساز های وردپرس

با برترین صفحه ساز های وردپرس آشنا شوید

اطلاع از خدمات، ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از صفحه ساز های وردپرس به شما کمک می‌کند تا دید بهتری در خصوص آن‌ها داشته باشید و انتخاب هوشمندانه‌ای رقم بزنید. در ادامه با توجه به سال‌ها فعالیت در حوزه وردپرس و برنامه نویسی، بهترین گزینه‌های در دسترس به عنوان صفحه ساز را معرفی می‌کنیم.

با برترین صفحه ساز های وردپرس آشنا شوید

1-معرفی Page Builder صفحه ساز وردپرس

پیج بیلدر به عنوان یکی از صفحه سازهای معروف شناخته می‌شود. از طریق این صفحه ساز می‌توانید ویرایش دقیقی در صفحه انجام دهید و پیش نمایش آن به شکل Live را مشاهده کنید. خوشبختانه در صفحه ساز پیج بیلدر می‌توانید از ویجت‌ها و کدهای کوتاه استفاده کنید. پشتیبانی از ووکامرس به عنوان یکی از مزایای عالی این صفحه ساز معرفی می‌شود. معمولا وجود تمپلیت‌های مختلف چند رسانه‌ای موجب می‌شود تا مدیریت یک صفحه از سایت برای‌تان آسان‌تر شود. در پیج بیلدر امکان پشتیبانی از پست‌های مختلف وجود دارد و می‌توانید بدون دردسر از آن‌ها استفاده کنید. استفاده مجدد از ماژول‌ها و ردیف ها موجب شده است تا سرعت ساخت صفحات مختلف از طریق Page Builder افزایش چشم گیری داشته باشد و همه چیز به طور کاملا حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. این صفحه ساز همه چیز را برای اعمال کنترل دقیق بر روی محتوا و صفحه فراهم می‌کند. پشتیبانی از قالب‌های مختلف وردپرس موجب شده است تا طراحان دغدغه بهینه سازی و تغییر قالب را نداشته باشند. در صفحه ساز Page Builder تمامی ماژول‌های مورد نیاز در کنار ابزارهای قابل ارائه در دسترس‌تان خواهد بود. به همین دلیل نگرانی از بابت پیچیدگی و عدم امکان استفاده از صفحه ساز وجود ندارد.

2-معرفی Elementor صفحه ساز وردپرس

المنتور یکی از پرکاربردترین صفحه سازهای وردپرس محسوب می‌شود. این صفحه ساز امکاناتی عالی ارائه می‌کند تا به وسیله کشیدن و رها کردن Drag & Drop بتوانید همه چیز را تغییر دهید. در این صفحه ساز تغییرات به شکل زنده قابل مشاهده است. قابلیت ویرایش آسان با رابط کاربری مطلوب موجب شده است تا هر روز به کاربران این صفحه ساز افزوده شود. المنتور بسیار سریع عمل می کند و Library یا کتابخانه بسیار تکمیلی دارد. از طریق این کتابخانه می‌توانید همه چیز را تحت کنترل قرار دهید و بدون دردسر نسبت به طراحی و پیاده سازی صفحات مختلف اقدام کنید. تنوع بالا در این کتابخانه موجب شده است، طراحان مبتدی بدون دانش برنامه نویسی نیز، امکان طراحی و پیاده سازی صفحات حرفه‌ای را داشته باشند. طراحی در المنتور به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا است. بخش تعمیر و نگهداری صفحه ساز بسیار مطلوب عمل می‌کند و امکان استفاده از کدهای CSS در این افزونه وجود دارد. قالب‌های رایگان و نسخه OpenSource در این صفحه ساز موجب افزایش تعداد استفاده کنندگان از این افزونه شده است.

3-معرفی Beaver Builder صفحه ساز وردپرس

صفحه ساز Beaver Builder یکی از انواع گزینه‌هایی است که می‌توانید در مورد آن بررسی داشته باشید. صفحه ساز Beaver Builder در نسخه رایگان چندان امکانات مطلوبی ندارد. درواقع، همه چیز به شکلی نسبتا محدود به کاربر ارائه می‌شود. استفاده از این نسخه معمولا برای افرادی توصیه می‌شود که قصد آزمایش رابط کاربری صفحه مدنظرشان را دارند. استفاده از ماژول‌های گسترده‌تر و ابزارهای بیشتر تنها در نسخه پریمیوم امکان پذیر است. به همین دلیل نمی‌توان Beaver Builder را به عنوان برترین صفحه ساز وردپرس کاندید دانست!

4-معرفی DIVI صفحه ساز وردپرس

پلاگین دیوی به عنوان یک صفحه ساز وردپرسی مطلوب شناخته می‌شود. در این صفحه ساز می‌توان از امکانات درگ اند دراپ استفاده کرد. قابلیت کشیدن و رها کردن سرعت طراحی و پیاده سازی وب سایت را افزایش می‌دهد. دارا بودن ویرایشگر بصری در این صفحه ساز بسیار کاربردی است. صفحات ریسپانسیو با کمک دی وی بسیار حرفه‌ای طراحی می‌شوند. در این صفحه ساز می‌توانید طرح‌های ایجاد شده را ذخیره کنید و برای صفحات مختلف از آن‌ها استفاده کنید. پشتیبانی از ووکامرس و امکان ویرایش چندگانه موجب شده است تا DIVI محبوب طراحان شود. در این صفحه ساز می‌توانید به راحتی عناصر مختلف را اضافه کنید و صفحاتی به سبک‌های متفاوت طراحی کنید. کار با این صفحه ساز بسیار آسان و در عین حال کاربردی است. همین موضوع موجب شده است تا روزانه افراد زیادی نسبت به نصب دی وی اقدام کنند. طراحی و پیاده سازی صفحات مختلف مثل خطاهای سروری و سیستمی به کمک این صفحه ساز امکان پذیر است.

5-معرفی  Thrive Architect صفحه ساز وردپرس

صفحه ساز های وردپرس امکانات مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. Thrive Architect به عنوان یک صفحه ساز مطلوب مدنظر کاربران قرار می‌گیرد. امکان Drag & Drop کردن در این صفحه ساز به خوبی فراهم است. در این صفحه ساز می‌توانید به خوبی الگوهای مختلفی را مورد استفاده قرار دهید و برای صفحات فرودتان یک طراحی هوشمندانه داشته باشید. تنوع بالا در ایجاد سطح و ستون‌های متفاوت در این صفحه ساز امکان پذیر است. امکان طراحی ریسپانسیو و موبایل فرندلی از طریق این صفحه ساز فراهم می‌شود. ویرایش متن به شکل درون خطی انجام می‌شود و کلیه امکانات به طور مطلوب و حرفه‌ای در اختیار طراح قرار می‌گیرد. معمولا طراحی انیمیشنی و پویا از طریق این صفحه ساز امکان پذیر است. تایپو گرافی حرفه‌ای و 700 فونت خاص می‌تواند برای‌تان همه چیز را جهت ارائه یک طراحی حرفه‌ای میسر کند. این پلاگین به عنوان Premium ارائه می‌شود و نسخه رایگان ارائه نمی‌گردد.

6-معرفی WPBakery Page Builder  صفحه ساز وردپرس

برای شناخت بهترین صفحه ساز های وردپرس باید حتما انواع و اقسام این افزونه‌ها را بشناسید. WPBakery Page Builder به عنوان یک صفحه ساز حرفه‌ای شناخته می‌شود. این صفحه ساز امتیاز 4.65 در مقیاس آرای 10،000 نفر دارد. این صفحه ساز به عنوان ویژوال کامپوزر شناسایی می‌شد و پس از مدتی تغییر نام یافت. در این صفحه ساز برخلاف Beaver Builder و Elementor، می‌توان ویرایش Front نیز داشت. امکان مشاهده صفحات طراحی شده به صورت زنده و کاربردی فراهم است. WPBakery Page Builder دارای حجم عظیمی از پلاگین است. به همین دلیل دست طراح برای اقدامات مختلف باز است. شما به راحتی می‌توانید از طریق این صفحه ساز همه چیز را کنترل کنید و انعطاف پذیری بالایی در طراحی و پیاده سازی تجربه کنید. ویرایش داخلی در این صفحه ساز وجود ندارد، پس بدیهی است که جهت ویرایش متن و اعمال تغییرات مدنظرتان باید حتما از طریق پنجره مربوطه اقدام کنید. امکانات کتابخانه حرفه‌ای در WPBakery Page Builder موجب می‌شود تا شرایط برای طراحی حرفه‌ای صفحات توسط طراح سایت فراهم شود.

7-معرفی  Themify صفحه ساز وردپرس

صفحه ساز Themify یکی از صفحه سازهای محبوب در وردپرس است. این صفحه ساز توسط Themify ساخته شده است و تنها کاربرد آن در وب سایت‌هایی با قالب Themify می‌کرد؛ اما این روزها به راحتی می‌توان از این صفحه سازها در قالب‌های مختلف استفاده کرد. همین موضوع اندکی در میزان محبوبیت این صفحه ساز اثرگذار شده است. قدرتمند بودن Themify به شدت موجب جذب مخاطبان بیشتر شده است. طراحان وب سایت با کمک Themify می‌توانند از طریق کشیدن و رها کردن صفحات مختلف را طراحی و پیاده سازی کنند. با کمک این افزونه می‌توان صفحات واکنشگرایی را طراحی کرد که از طریق دستگاه‌های مختلف قابل مشاهده باشند. امکان استفاده از کدهای CSS در این افزونه فراهم است و 40 قالب آماده در آن وجود دارد. کیفیت خدمات در کنار حرفه‌ای بودن آن موجب شده است تا Themify در دسته بندی مطلوب‌ترین صفحه ساز های وردپرس قرار گیرد.

8-معرفی Site Origin صفحه ساز های وردپرس

به عنوان یکی دیگر از صفحه ساز های وردپرس می‌توان به Site Origin اشاره کرد. از طریق این صفحه ساز می‌توانید صفحات متفاوتی طراحی کنید. نصب رایگان Site Origin یکی از اصلی‌ترین علت‌های محبوبیت آن است. این صفحه ساز به خوبی می‌تواند تاریخچه را ارائه کند. جالب است بدانید که اگر هر گونه اشتباهی در طراحی و پیاده سازی داشته باشید، می‌توانید از هیستوری کمک بگیرید تا همه چیز را به عقب باز گردانید. به همین دلیل خیلی راحت همه چیز تحت کنترل شما است. تغییرات در صفحه ساز به خوبی اعمال می‌شود. رایگان بودن Site Origin اصلی‌ترین علت محبوبیت آن است. به همین دلیل خیلی از افراد پیش از المنتور، این صفحه ساز را انتخاب می‌کردند.

 بیشتر بخوانید : کاتالوگ دیجیتال

بهترین صفحه ساز های وردپرس کدام است؟ صفحه ساز های وردپرس

بهترین صفحه ساز های وردپرس کدام است؟

با توجه به کلیه اطلاعاتی در بالا ارائه شد و صفحه سازهایی که به عنوان صفحه ساز برتر به آن اشاره کردیم، برای‌تان جالب است بدانید که بهترین صفحه ساز های وردپرس کدام هستند. باتوجه به همه امکاناتی که در 8 صفحه ساز بالا بررسی شد، قطعا مزایای متعددی وجود دارد اما هیچ کدام به اندازه المنتور محبوب نیست. این صفحه ساز در عین سادگی می‌تواند امکانات عالی ارائه می‌کند. شاید تصور کنید که امکانات المنتور، در بسیاری از صفحه سازهای دیگر وجود دارد؛ اما رایگان بودن آن در کنار کیفیت بالای امکانات اصلا قابل مقایسه نیست. به همین جهت می‌توان مدعی شد که برترین صفحه ساز وردپرس، همین Elementor است.

بهترین صفحه ساز های وردپرس کدام است؟

نسخه های مختلف المنتور

زمانی که قصدتان طراحی صفحات مختلف به کمک صفحه ساز المنتور است، باید انواع آن را بشناسید. در نسخه رایگان المنتور امکانات مطلوبی به کاربر ارائه می‌شود تا از طریق آن‌ها، صفحات حرفه‌ای طراحی و پیاده سازی شود. اما در نسخه المنتور پرو، همه چیز به شکلی حرفه‌ای‌تر ارائه می‌گردد و می‌توانید برای ورود به عرصه‌ای جدید و خاص از آن استفاده کنید. در المنتور پرو می‌توان  بیش از 90 ابزارک را تجربه کرد. وجود 300 قالب مختلف که در المنتور عرضه شده است، شرایط را برای یک طراحی حرفه‌ای فراهم می‌کند. استفاده از ویجت‌های جهانی و جلوه های ویژه در صفحات از طریق این افزونه حرفه‌ای ممکن است. یادتان باشد که جزییات المنتور با استفاده از CSS سفارشی همه چیز را تغییر داده است تا ساخت یک صفحه ویژه برای‌تان مقدور باشد. آموزش کار با المنتور بسیار آسان است. شما می‌توانید خیلی راحت از طریق ویدئوهای آموزش المنتور، کار با آن را بیاموزید و صفحات حرفه‌ای متعددی در سایت‌تان طراحی کنید. این افزونه کلید موفقیت در طراحی صفحات متفاوت و ریسپانسیو است.

آیا نسخه المنتور فارسی وجود دارد؟

بله! خوشبختانه فعالیت گسترده متخصصین برنامه نویسی فارسی زبان، شرایط را برای ارائه خدمات به زبان فارسی فراهم کرده است. نسخه المنتور فارسی توسط متخصصین ارائه شده است و شما می‌توانید برای تهیه آن از طریق کارشناسان بهین آوا مشاوره بگیرید. یادتان باشد که استفاده از نسخه‌های استاندارد و اصلی موجب می‌شود تا کیفیت وب سایت‌تان در بالاترین سطح حفظ شود.

تفاوت گوتنبرگ وردپرس با صفحه ساز چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با داشتن گوتنبرگ وردپرس دیگر نیازی به صفحه ساز نداریم! گوتنبرگ وردپرس از سال 2019 وارد این سیستم مدیریت محتوایی شد. گوتنبرگ وردپرس امکانات محدودی ارائه می‌کند و طراح تنها مجبور به استفاده از ابزارهای محدودی است. اما صفحه سازها دارای به شدت کاربردی هستند. این صفحه سازها امکانات متعددی دارند و ترکیب آن‌ها با افزونه‌های مدنظر کاربران بسیار مطلوب است. امکان مشاهده لایو تغییرات و همچنین ساخت صفحات با ویژگی‌های متعدد به خوبی شرایط را برای طراحی صفحات واکنش گرا، حرفه‌ای، قوی و مطلوب فراهم می‌کند.

آیا صفحه ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن بهتر از سایرین است؟

بله! امکانات صفحه ساز وردپرس برای ساخت صفحات متفاوت بسیار اهمیت دارد. صفحه سازهایی که دارای امکانات کشیدن و رها کردن هستند، به خوبی شرایط را برای یک طراحی خاص فراهم می‌کنند. سرعت طراحی و حرفه‌ای بودن آن، از جمله مواردی است که در این صفحه سازها دیده می‌شود. پس بدیهی است که قابلیت کشیدن و رها کردن در صفحه سازها اهمیت زیادی دارد، چرا که مدت زمان طراحی و پیاده سازی یک صفحه را کاهش می‌دهد

برترین صفحه ساز های وردپرس کدام اند ؟ صفحه ساز های وردپرس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *