تبلیغات نوتیفیکیشن چیست ؟ (ترفند های 2024)

اگر کمی با دقت به دنیای کسب و کارهای سال 2023 نگاه کنید، متوجه تغییرات مختلف در همه ابعاد خواهید شد. گسترش وب سایت‌ها و بهبود فرهنگ استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای خرید غیرحضوری موجب شده است تا همه چیز به نوع دیگری در زندگی ما جایگاه داشته باشد. اکثر کسب و کارها برای دیده شدن نمی‌توانند از روش‌های قدیمی استفاده کنند.

تبلیغات نوتیفیکیشن به عنوان یکی از جدیدترین تکنیک‌های جذب مشتری شناخته می‌شود. اگر نمی‌دانید که تبلیغات نوتیفیکیشن چیست و تا چه اندازه می‌تواند بر کسب و کار و تبلیغات حوزه آن اثرگذار باشد، پیشنهاد می‌کنیم همراه ما باشید تا پایان در خصوص تحولی که در حوزه تبلیغات با کمک نوتیفیکیشن ایجاد شده است را بررسی کنیم.

تبلیغات نوتیفیکیشن چیست؟

در سال 2023 بسیاری از افراد گوشی تلفن همراه دارند. اصلا تفاوتی ندارد که نوع کار شما چیست و چه میزان تحصیلات دارید! به هر حال با نگاهی به اطراف متوجه خواهید شد که اکثر انسان‌ها از طریق تلفن همراه و لپ تاپ با دنیای دیجیتال در ارتباط هستد. با شروع پاندمی کرونا و غیرحضوری شدن مدارس، داشتن تلفن همراه یا تبلت برای دانش آموزان نیز ضروری بود.

به همین دلیل گسترش چشم گیری در این حوزه مشاهده شد. صنعت تبلیغات برای به روز نگهداشتن خود، ناچار به استفاده از جدیدترین روش‌هایی است که با انسان ارتباط برقرار می‌کنند. نوتیفیکیشن یکی از همین روش‌های نو ظهور است. با استفاده از این تکنیک می‌توانید خیلی راحت با ارسال متن، عکس و لینک تبلیغ یا اطلاع رسانی انجام دهید. تبلیغات نوتیفیکیشن به عنوان اقدامی نوین در راستای تبلیغات، اطلاع رسانی و برندسازی شناخته می‌شود.

کاربرد تبلیغات نوتیفیکیشن چیست؟

پس از آگاهی در خصوص این که تبلیغات نوتیفیکیشن چیست، بهتر است بدانید که کاربرد تبلیغات نوتیفیکیشن چگونه است؟  نوتیفیکیشن پیام‌هایی است که به صورت خاص و شکل و فرم ساختار یافته در تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و حتی ساعت‌های هوشمند مشاهده می‌کنیم. این پیام ها حاوی لوگو، متن، عکس و پیامی است که به ما اطلاع رسانی می‌کند.

معمولا اکثر افراد به پیام‌های سیستمی توجه می‌کنند و ارزشی جداگانه برای آن قائل هستند. در تبلیغات نوتیفیکیشن از همین ترفند استفاده می‌کنیم تا اطلاع رسانی‌های مختلفی را انجام دهیم. نکته قابل توجه، امکان شخصی سازی این پیام‌ها است. شما به راحتی می‌توانید از عکس، متن و لوگو خودتان استفاده کنید و نظر کاربران را جلب کنید. برخلاف بسیاری از روش‌های تبلیغاتی قدیمی، این تکنیک بسیار مورد توجه است.

یشتر بخوانید :10 ترفند که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل می کند

تبلیغات نوتیفیکیشن چیست ؟ ترفند های 2023

انواع تبلیغات نوتیفیکیشن

با اطلاع از این که تبلیغات نوتیفیکیشن چیست، بهتر است با انواع این تبلیغات نیز آشنا شوید. تبلیغات نوتیفیکیشن شامل جزییاتی است در انواع دستگاه‌ها یا Device ها استفاده می‌شود. در ادامه با انواع تبلیغات نوتیفیکیشن یا همان پوش نوتیفیکیشن آشنا می‌شوید.

1-تبلیغات نوتیفیکیشن دسکتاپ

این مدل تبلیغات در سیستم‌های دسکتاپ استفاده می‌شوند. معمولا در لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی می‌توان شاهد این سبک تبلیغات بود. زمانی که کاربران از نرم افزارهای مختلفی استفاده می‌کنند و یا وب سایت‌های گوناگونی را مشاهده می‌کنند، کسب اجازه برای ارسال نوتیفیکیشن را صادر می‌کنند. معمولا در زمان ورود به برخی سایت‌ها یا استفاده از برخی نرم افزارها، این اجازه کسب می‌شود.

از زمانی که برای ارسال نوتیفیکیشن به نرم افزار یا سایت اجازه می‌دهید، نرم افزار می‌تواند به راحتی پیام‌هایی حاوی تبلیغات و اطلاع رسانی برای‌تان ارسال کند. تبلیغات نوتیفیکیشن دسکتاپ، به شکل اعلان های سیستم عامل نمایش داده می‌شود که به شدت مورد توجه کاربر است.

2-تبلیغات نوتیفیکیشن موبایل

تلفن های همراه این روزها همراه همیشگی ما هستند. استفاده از آن‌ها در تمام طول روز رایج است و بسیاری از افراد بدون وجود موبایل بخشی از زندگی‌شان فلج می‌شود. زمانی که از طریق موبایل اپلیکیشن خاصی را نصب می‌کنید یا وب سایت خاصی را باز می‌کنید، اجازه ارسال نوتیفیکیشن توسط خودتان صادر می‌شود.

به این ترتیب شما به سایت یا نرم افزار اجازه داده اید تا اطلاع رسانی‌های مختلف را به شکل نوتیفیکیشن برای‌تان ارسال کند. اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌ها، اصلی‌ترین عوامل ارسال این سبک تبلیغات به کاربران هستند.

3-تبلیغات نوتیفیکیشن در ساعت هوشمند

مانند تمام دیوایس‌هایی که استفاده از آن رایج است، تبلیغات نوتیفیکیشن در ساعت هوشمند نیز وجود دارد. هرچند به گفته بسیاری از افراد کاربران تلاش می‌کنند اجازه ارسال این سبک تبلیغات را به صفر برسانند. چرا که ساعت‌های هوشمند وسیله‌های کاربردی برای کاهش استفاده از موبایل محسوب می‌شوند و نوتیفیکیشن‌های مهم را به کاربر نمایش می‌دهند.

بدیهی است که با این اوصاف، اگر تبلیغات و پیام‌های غیرکاربردی به کاربر تحمیل شود، تبلیغ معکوس است و نتیجه‌ای غیر از واکنش تند کاربر ندارد.

4-تبلیغات نوتیفیکیشن وب

احتمالا تجربه این موضوع را دارید که وارد وب سایت شوید و شاهد پیامی برای دریافت اجازه جهت ارسال نوتیفیکیشن باشید. این روش برای دریافت اجازه، موجب می‌شود تا در صورت پذیرش تبلیغات گوناگونی را دریافت کنید. این مدل تبلیغات توسط مرورگر شما نمایش داده می شود. نکته مهم، امکان اطلاع رسانی آفرها، رویدادها و تبلیغات از این طریق است. کاربران به چنین تبلیغاتی روی خوش نشان می‌دهند و معمولا لینک ارسالی با موفقیت کلیک می‌شود.

تبلیغات نوتیفیکیشن چیست ؟ ترفند های 2023

اینستاگرام مارا نیز دنبال کنید.

مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن چیست؟

پس از دانستن این نکته که تبلیغات نوتیفیکیشن چیست و چه انواعی دارد، بهتر است مزایای آن را بشناسید. اطلاع از مزایا به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه برای قرار گرفتن در مرکز توجه اقدام کنید. متخصصین بهین آوا در این زمینه همراه شما هستند.

1-افزایش CTR و بهبود سئو سایت

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات با نوتیفیکیشن، افزایش نرخ CTR در وب سایت شما است. کمپین‌های تبلیغاتی که از پوش نوتیفیکیشن استفاده می‌کنند، معمولا مورد استقبال کاربران واقع می‌شوند. به همین دلیل کلیک بر روی لینک‌ها و تبلیغات خیلی راحت صورت می‌گیرد و نرخ CTR در این تکنیک بسیار بالا است. با این مزیت، وب سایت یا صفحه‌ای که در تبلیغات به آن اشاره کرده‌اید، بازدید زیادی جذب می‌کند و این موضوع می‌تواند بر سئو سایت اثرگذار باشد.

2-افزایش ترافیک وب سایت

زمانی که تبلیغات در حوزه‌های مختلفی انجام می‌شود و لینک حاوی آدرس سایت ارسال می‌شود، شما به راحتی قادر هستید تا از طریق افزایش ترافیک وب سایت به موفقیتی چشم گیر دست پیدا کنید. معمولا با افزایش ترافیک سایت شانس دیده شدن خواهید داشت. به این ترتیب سایت شما در میان رقبا بالاتر نمایش داده می‌شود و میزان محبوبیت آن روز به روز به شکل تصاعدی بیشتر می‌شود.

3-یافتن مشتریان جدید

با کمک پوش نوتیفیکیشن شانس بالایی دارید تا مشتریان جدیدی جذب کنید. این تکنیک کمک می‌کند تا براساس فیلترهایی که قرار می‌دهید، یک بازه سنی خاص، یک منطقه جغرافیایی، تعداد مشخصی افراد زن یا مرد را هدف قرار دهید. همین فیلتر ها موجب می‌شوند تا هزینه تبلیغات شما به بهترین شکل صرف رشد و پیشرفت فروش‌تان شود.

4-برندسازی نوین

با استفاده از تکنیک‌های مختلف در بازاریابی دیجیتال که توسط متخصصین بهین آوا ارائه می‌شود، می‌توانید برندسازی خوبی را انجام دهید. متخصصین ما از طریق پکیج‌های مختلف تبلیغات و راه اندازی کمپین‌های مخصوص تبلیغات نوتیفیکیشن می‌توانند به شکلی هوشمندانه برندسازی کسب و کارتان را تقویت کنند. ایجاد تصویر ذهنی مناسب در فکر مخاطب، جایگاه مشخصی برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند. همین موضوع پله‌های موفقیت در کسب و کارتان خواهد بود.

5-امکان فیلتر ارسال به کاربران

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، تبلیغات نوتیفیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا فیلتر هوشمندی را تجربه کنید. این کار با استفاده از انواع فیلترها و تنظیمات مختلف در ارسال پیام به کاربر انجام می‌شود. یادتان باشد که چنین تبلیغاتی، نیازمند درک عمیق از پرسونای مخاطب است. اگر اطلاعاتی در این خصوص ندارید، حتما از مشاوره رایگان متخصصین هوم سازان استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن از کمپین تبلیغاتی نتیجه بگیرید.

6-هزینه کم بازدهی زیاد

برای تبلیغات نوتیفیکیشن، هزینه کمی پرداخت خواهید کرد اما بازدهی بسیار عالی را مشاهده می‌کنید. تبلیغات نوتیفیکیشن به بهترین شکل کسب و کار شما را معرفی می‌کنند و فرصت‌های جدیدی را برای‌تان رقم می‌زنند. اما در مقابل سایر روش های تبلیغاتی که توسط بهین آوا ارائه می‌شوند، هزینه اندکی دارند اما بازدهی بسیار خوبی را خواهید دید.

چگونه کمپین تبلیغات نوتیفیکیشن موفقیت آمیزی رقم بزنید؟

برای داشتن یک کمپین موفقیت آمیز، لازم است تا از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. تدارک یک کمپین اثرگذار که هزینه تبلیغات آن با بازدهی مطلوب جبران شود، کار هر کسی نیست. به همین دلیل باید از افراد متخصص و دارای اشراف به مارکت مربوطه استفاده کنید.

متخصصین بهین آوا با سابقه درخشان در حوزه دیجیتال مارکتینگ، به بهترین شکل ممکن می‌توانند همه چیز را برای‌تان شرح دهند. از جزییات کمپین تا فرصت‌های فوق‌العاده‌ای که موجب رشد و پیشرفت شما می شود، توسط متخصصین ارزیابی و اجرا می گردد. داشتن کمپین تبلیغاتی موفق می‌تواند در برندسازی کسب و کار، سئو وب سایت و میزان فروش تاثیر زیادی داشته باشد.

سوالات متداول

آیا برای تبلیغات نوتیفیکیشن به شرکت خاصی احتیاج است؟

اگر بخواهید از پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید، کافی است به متخصصین بهین آوا مراجعه کنید. برای سهولت دسترسی کافی است شماره تماس خودتان را در کادر پایین وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان مجموعه بمانید.

آیا ارسال هر روز نوتیفیکیشن می‌تواند کاربردی باشد؟

خیر، شما باید حد مناسب و دفعات اثربخش در ارسال نوتیفیکیشن را بشناسید. یادتان باشد که حد تعادل موضوع مهمی است که عدم توجه به آن موجب شکست کمپین تبلیغاتی شما خواهد شد.

باکیفیت ترین راه ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن چیست؟

متخصصین بهین آوا با آشنایی کافی می‌توانند بهترین کمپین‌های تبلیغاتی در این راستا را اجرایی کنند. بهترین راه ارسال تبلیغات، کمک گرفتن از کارشناسان مجموعه است.

بیشتر بخوانید : 10 ترفند که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل می کند

تبلیغات نوتیفیکیشن چیست ؟ ترفند های 2023

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

کافی است فرم تماس رو پرکنید تا کارشناسان بهین آوا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در هر زمانی به طور مستقیم با ما تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید…

021-88192273

021-88678936

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *