ساخت سایت چقدر هزینه دارد ؟ تعرفه های 2024

ساخت سایت چقدر هزینه دارد ؟ تعرفه های 2023

شاید در گذشته داشتن وب سایت یک اقدام نسبتا مدرن و به روز محسوب می‌شد که بسیاری از کسب و کارها آن را در اولویت قرار نمی‌دادند. اما این روزها وب سایت تبدیل به یک کاتالوگ آنلاین یا فروشگاه پر بازدید شده است که بطور مستقیم بر روی برندینگ اثرگذار است. هزینه ساخت سایت در گذشته به دلیل تکنولوژی‌های قدیمی بسیار بالا بود. اما خوشبختانه با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس، همه چیز با کم‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت قابل اجرا است. خدمات طراحی سایت بهین آوا در این حوزه طرفداران زیادی دارد و رضایت مشتریان متعددی را جلب کرده است. اطلاع از هزینه ساخت سایت برای همه کسب و کارها و افرادی که خواهان آن هستند، ضروری است.

به همین دلیل قصد داریم در ادامه به بررسی جزییاتی در خصوص طراحی سایت و هزینه ساخت سایت اشاره کنیم.

اگر شما هم کاندید طراحی سایت هستید و می‌خواهید بهترین وب سایت با مناسب‌ترین هزینه داشته باشید، همراه ما باشید.

چرا باید هزینه ساخت سایت را بدانید؟

برنامه ریزی برای طراحی سایت کارآمد و کسب درآمد از طریق آن، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط افراد کاندید این کار انجام می‌شود. اطلاع از هزینه ساخت سایت به شما کمک می‌کند تا امکان برنامه ریزی و تامین بودجه داشته باشید. معمولا در وب سایت‌هایی که پیچیدگی بیشتری دارند، این هزینه افزایش می یابد. اما در نهایت این شما هستید که نوع وب سایت و امکانات آن را مطابق با نیازتان مشخص می‌کنید. در کسب و کارهای امروزی، طراحی وب اقدام بسیار استراتژیک و مهمی است که می‌تواند منجر به برندسازی موفق و کسب درآمد مطلوب شود. زمانی که متناسب با نیازتان بتوانید برآورد هزینه ساخت سایت را انجام دهید، به بهترین شکل برای تامین بودجه آن آمادگی پیدا می‌کنید. بهین آوا به دلیل ساختار منسجم و پروژه‌های متعدد در حوزه طراحی سایت، به راحتی می‌تواند مطابق با نیاز شما هزینه سایت دل‌خواه‌تان را اعلام کند. اگر مایل هستید از این هزینه مطلع شوید، کافی است شماره تماس‌تان را در کادر پایین وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان مجموعه بمانید.

عوامل تعیین کننده هزینه ساخت سایت

برای طراحی وب سایت عوامل مختلفی وجود دارند که اثرگذاری مستقیمی بر روی هزینه خواهند داشت. با شناخت این عوامل می‌توانید مدیریت مطلوبی در بحث هزینه انجام دهید. شناخت این عوامل کمک می‌کند تا مطابق با نیازتان و همچنین شرایط کسب و کار گام بردارید. بسیاری از صاحبان کسب و کار در فاز اولیه پروژه ساخت سایت، تنها به پلن 1 پروژه می‌پردازند تا هزینه کم‌تری پرداخت کنند. پس از رشد و پیشرفت کسب و کار، پلن 2 به میان می‌آید و گسترش سایت یا توسعه آن رقم می‌خورد. همه این اقدامات با کمک تیم حرفه‌ای و متعهد امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید، اگر فاز اول پروژه توسط 1 تیم خاص انجام شده باشد که فاز 2 آن را برعهده نگیرد، احتمالا متحمل فشارها و دردسرهای زیادی خواهید شد. به همین دلیل انتخاب شرکت حرفه‌ای و متعهد ضروری است. در ادامه به عوامل تعیین کننده هزینه ساخت سایت اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :صفر تا صد آموزش فروش تلفنی + 10 قانون

ساخت سایت چقدر هزینه دارد ؟ تعرفه های 2023

1-تکنولوژی طراحی وب سایت

یکی از تعیین کننده‌ترین پارامترها در حوزه طراحی وب، تکنولوژی است که در سایت استفاده می‌شود. چگونگی طراحی وب سایت می‌تواند تعیین کننده زمان طراحی و پیاده سازی سایت، پیچیدگی آن و همچنین نحوه ارائه خدمات به مشتری باشد. به همین دلیل وب سایت‌هایی که صفر تا صد آن‌ها برنامه نویسی می‌شوند نیازمند صرف زمان بیشتر و هزینه بسیار بالاتری هستند. در مقابل هزینه ساخت سایت با وردپرس و سیستم‌های CMS بسیار بسیار پایین‌تر است و مدیریت آن‌ها یا حتی توسعه وب سایت های وردپرسی آسان تر است. به همین دلیل تکنولوژی طراحی سایت می‌تواند یکی از پارامترهای تعیین کننده هزینه نهایی سایت باشد. وب سایت‌های وردپرسی ارزان‌تر هستند و برای کسب و کارهای خانگی، فروشگاهی و حتی شرکت‌های بزرگ و حرفه‌ای مناسب خواهند بود.

2-خدمات پشتیبانی وب سایت

به عنوان یک پارامتر دیگر که می‌تواند هزینه ساخت سایت را مشخص کند، باید به خدمات پشتیبانی اشاره کرد. در وب سایت‌ها خدمات پشتیبانی اهمیت زیادی دارد. چرا که نقشی تعیین کننده در نتیجه نهایی و طول عمر سایت ایفا می‌کند. زمانی که وب سایت با دارا بودن مشریان یا بازدید کنندگان زیاد دچار اختلال می‌شود، ضرورت پیگیری به موقع و رفع مشکل به چشم می‌آید. شما باید حتما مطابق با قوانین خدمات پشتیبانی پیگیری‌های لازم را انجام دهید تا به نتیجه برسید. حتی توسعه وب سایت و ایجاد امکانات جدید در آن نیز، وابسته به کیفیت خدمات پشتیبانی است. هرچه این بخش از کار ضعیف‌تر باشد، دردسرهای کارفرما و کارمندان مرتبط با سایت بیشتر است. گاهی خدمات پشتیبانی آن‌قدر مشکل ایجاد می‌کند که مسئولین طراحی مجدد وب سایت با شرکت معتبر را پیشنهاد می‌کنند. به همین دلیل هزینه ساخت سایت با پشتیبانی عالی کمی بیشتر است که قطعا سود و منافع نهایی شرکت را به همراه دارد. بهین آوا با سال‌ها خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت معتمدترین گزینه برای کسب و کار شما است. برای ارتباط با متخصصین ما، شماره تماس‌تان را در کادر پایین وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

3-رضایت مشتریان

یکی از فرعی‌ترین گزینه‌هایی که بر روی هزینه ساخت سایت اثرگذار است، رضایت مشتری است. قطعا شرکتی که عملکرد حرفه‌ای نداشته باشد، توانایی جلب رضایت مشتری ندارد. پس بدیهی است که اگر رضایت مشتریان از یک شرکت یا تیم بالا باشد، می‌توان نتیجه گرفت که طراحی سایت توسط آن‌ها مطابق با استاندارهای روز دنیا انجام می‌شود و برآورده کردن نیاز مشتری از اولویت‌های آن‌ها است. همین موضوع موجب می‌شود تا هزینه‌های جانبی و آینده وب سایت کاهش یابد و دردسرهای متعدد برای تیم درگیر با سایت ایجاد نشود. به همین دلیل هزینه ساخت سایت با چنین تیم‌هایی نسبتا بیشتر است.

4-امکانات موجود در وب سایت

حتما برای‌تان جالب است که بدانید هزینه ساخت سایت کاملا مرتبط با امکاناتی است که بر روی آن ارائه می‌شود. به همین دلیل هزینه طراحی سایت شرکتی ساده در بهین آوا کم‌تر از سایت فروشگاهی است که دارای پارامترهای گوناگون و درگاه پرداخت آنلاین است. توجه به همین جزییات موجب می‌شود تا بدانید هزینه ساخت سایت وابسته به چه پارامترهایی است و برای داشتن سایتی حرفه‌ای، نیاز به چه چیزهایی دارید. معمولا متخصصین این حوزه در بهین آوا، با جلسه مشاوره رایگان می‌توانند نیازهای واقعی کسب و کار شما را برآورد کرده و همه چیز را برای رسیدن به سایت حرفه‌ای رقم بزنند.

5-نوع پلاگین‌ها و برنامه نویسی

حتی اگر سایت شما با وردپرس نیز راه اندازی شود، استفاده از پلاگین‌های خاص و برنامه نویسی برای آن‌ها شامل هزینه است. پس می‌توان گفت این موارد نیز بر روی هزینه ساخت سایت اثرگذار است. بسیاری از شرکت‌های آماتور برای جلب رضایت مشتری از پلاگین‌های رایگان استفاده می‌کنند، اما خطر استفاده از پلاگین‌هایی که Open Source هستند و شما نمی‌دانید که تغییرات کدنویسی آن‌ها چه بوده، بسیار بالا است. به همین دلیل در بهین آوا هیچ پلاگین غیر اورجینالی برای وب سایت استفاده نمی‌شود تا بحث امنیت آن در خطر نباشد.

6-تامین امنیت وب سایت

شاید تصور کنید که در یک شرایط به ظاهر یکسان، انتخاب سایت با هزینه کم‌تر گزینه برنده است! اما توجه به بحث امنیت و تعهد شرکت طراح در تامین آن موضوع مهم دیگری است که بسیاری از مواقع از دید کارفرما خارج است. وب سایت محلی است که اطلاعات مشتریان شما، شماره تماس‌ها، حساب‌های کاربری و آمار فروش سایت‌تان در آن نگهداری می‌شود. استراتژیک ترین بخش کسب و کار شما وب سایت است. پس بدیهی است که هرگونه آسیب به بدنه و ساختار سایت می‌تواند منجر به شکست شما شود. پس تامین امنیت این بخش اهمیت بسیار بالایی دارد. شرکت های غیر حرفه‌ای بدون توجه به این موضوع و به دلیل استفاده از ابزارهای رایگان در سایت‌های وردپرس، شما را دچار دردسر می کنند و امنیت سایت را به خطر می‌اندازند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا نسبت به عقد قرارداد مطابق با تامین امنیت کامل وب سایت و متعهد کردن شرکت در این خصوص با جدیت عمل کنید.

ساخت سایت چقدر هزینه دارد ؟ تعرفه های 2023

اینستاگرام مارا نیز دنبال کنید.

هزینه ساخت سایت با بهین آوا

در مجموعه بهین آوا متخصصین طراحی گرافیکی و برنامه نویسی حوزه وب، به صورت تمام وقت مشغول هستند. همین موضوع موجب شده است تا هزینه ارائه خدمات در بهین آوا کاهش یابد. متخصصین ما پلن‌های مختلفی را برای ارائه خدمات مشخص کرده‌اند که هر کدام نیازهای طیف گسترده‌ای را برآورده می‌سازد. برای وب سایت های شرکتی پلن اقتصادی، پلن استاندارد و پلن ویژه در نظر گرفته شده است؛ برای ارائه خدمات به وب سایت‌های فروشگاهی نیز پلن‌های مختلف اقتصادی، ویژه و استاندارد وجود دارد. برای وب سایت‌های خاص منظوره نیز هزینه ساخت سایت از 7 میلیون به بالا درنظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید شماره تماس‌تان را در کادر پایین وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان بهین آوا بمانید. متخصصین ما با ارائه خدمات با کیفیت و نیازسنجی دقیق، بهترین پیشنهاد را ارائه می‌کنند.

سوالات متداول

آیا خودم می‌تواند طراحی سایت کنم؟

اگر تجربه و آموزش کافی در این حوزه داشته باشید، می‌توانید وب سایت ساده‌ای طراحی  کنید. اما در صورتی که اطلاعات کافی و تخصص نداشته باشید، قطعا در میانه راه دچار مشکل می‌شوید و ناچارید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

آیا هزینه ساخت سایت تنها هزینه‌ای است که باید پرداخت کنیم؟

همه چیز به نوع قرارداد شما و شرکت طرف قرارداد بستگی دارد. اما معمولا قرارداد اولیه برای طراحی سایت و پشتیبانی در زمان محدود عقد می‌شود. هزینه‌های نگهداری از سایت، تولید محتوا، بهینه سازی سئو و موارد این‌چنینی از جمله هزینه‌هایی است که پس از طراحی سایت پرداخت خواهید کرد.

آیا خرید هاست و دامین بر روی هزینه‌های اولیه سایت است؟

این موضوع نیز وابسته به نوع قرارداد شما و شرکتی است که طراحی سایت را انجام می دهد. در بهین آوا قرارداد اولیه شامل هاست حرفه‌ای و دامین رایگان است. اما بسیاری از شرکت ها برای خرید هاست و دامنه از شما هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌کنند.

آیا هزینه ساخت سایت گران قیمت نشانه کیفیت سایت است؟

خیر، وب سایت‌ها بر اساس کیفیت، بهینه سازی کدها و طراحی به روز طبقه بندی می‌شوند و پر هزینه بودن سایت نشان دهنده کیفیت آن نیست! کیفیت تخصصی کیفیت یک سایت می‌تواند توسط تیم تخصصی این حوزه ارزیابی شود.

بیشتر بخوانید : 10 ترفند که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل می کند

ساخت سایت چقدر هزینه دارد ؟ تعرفه های 2023

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

کافی است فرم تماس رو پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در هر زمانی به طور مستقیم با ما تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید..

 

021-88192273

02188678936

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *