هدف از تبلیغات بنری چیست ؟ آیا به من کمک میکند؟

وقتی صحبت از تبلیغات به میان می‌آید، بسیاری از افراد متمرکز بر روی تبلیغات محیطی، بیلبرد و موارد این‌چنینی می‌شوند! اگر چنین ذهنیتی از تبلیغات دارید لازم است تا کمی خودتان را آپدیت کنید و جدیدترین روش‌های تبلیغات را کشف کنید. تبلیغات بنری به عنوان یکی از مطلوب‌ترین انواع تبلیغات شناخته می‌شود. جذابیت این نوع تبلیغات تاحدی است که باید حتما در هر کسب و کاری مورد استفاده قرار گیرد. توانایی تبلیغات بنری در جذب مشتری، افزایش مخاطب، بهبود سئو سایت و موارد این‌چنینی موجب شده است تا این سبک تبلیغات به شدت مورد توجه قرار گیرد.

اگر شما نیز کنجکاو هستید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید، همراه ما باشید تا بدانید هدف از تبلیغات بنری چیست ؟

تبلیغات بنری چیست؟

زمانی که وارد یک سایت پر بازدید می‌شوید، احتمالا جایگاه های مختلف در هدر، فوتر، ستون راست و چپ یا هر قسمت دیگر سایت، از تصاویر متحرک پویای پرده برمیدارد که حاصل تلاش یک تیم تبلیغاتی است. ماهیت اصلی این تبلیغات، جلب توجه و خلق ری اکشن از سوی مخاطب است. زمانی  که تبلیغات بنری در یک سایت خاص انجام می‌شود، شما نسبت به جذابیت تصویر، پیام آن و همچنین وسوسه‌ای که در درون‌تان ایجاد می‌شود، واکنش خاصی دارید. وقتی واکنش از سوی کاربر رخ می‌دهد، به این معنا است که تقریبا به هدف رسیده‌ایم.

چرا باید از تبلیغات بنری استفاده کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ما را قانع می‌کند تا از تبلیغات بنری استفاده کنیم. این نوع تبلیغات به شدت محبوب است و دلایل محبوبیت آن وابسته به جزییات و انتظارات کارفرما و تیم بازاریابی دیجیتال است. در ادامه به دلایل محکمی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد چرا باید از تبلیغات بنری در کسب و کار استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید :صفر تا صد آموزش فروش تلفنی + 10 قانون

 

هدف از تبلیغات بنری چیست ؟ آیا به من کمک میکند؟

1-تبلیغات بنری قابل تمرکز است

نکته مهم در تبلیغات بنری، امکان تمرکز بر روی طیف خاصی از مخاطبین است. با کمک این مدل تبلیغات می‌توان بر روی عده خاصی تمرکز کرد که درصد بالایی احتمال خرید یا استفاده از خدمات مجموعه را دارند. تبلیغات بنری اثربخشی مناسبی دارد و متخصصین طراحی و پیاده سازی کمپین با این سبک تبلیغات، می‌توانند به کمک فیلترهای مناسب نمایش آن را محدود به مخاطبین هدف کنند. غربالگری مخاطبین هدف می‌تواند شما را در رسیدن به برندسازی و فروش بیشتر یاری کند.

2-کسب اعتبار بالا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که انگیزه استفاده از تبلیغات بنری در میان کسب و کارها محسوب می‌شود، اعتبار بخشی مناسب آن است. تصور کنید یک برند بی نام و نشان تبلیغ  پیامکی ارسال می‌کند؛ آیا جرعت دارید از لینک ارسالی خرید کنید؟ آیا لینک را باز می‌کنید؟ قطعا پاسخ منفی است. اما تصور کنید همین برند بی نام و نشان در ماه های اخیر بارها توسط عکس‌ها و طراحی‌های گرافیکی جذاب در وب سایت های مختلف دیده شده است! آیا نام، لوگو و رنگ سازمانی آن برای‌تان آشنا نیست؟ آیا اعتماد بیشتری به این برند نمی‌کنید؟ کسب اعتبار بالا با استفاده از تبلیغات بنری دقیقا به همین بخش ماجرا اشاره می‌کند.

3-قیمت بسیار مناسب تبلیغات

به نسبت بازدهی عالی که از تبلیغات بنری می‌توانید مشاهده کنید، هزینه استفاده از این خدمات چندان بالا نیست. قیمت تبلیغات بنری که بی واسطه انجام می‌شود، بسیار مناسب است. متخصصین بهین آوا با دارا بودن وب سایت‌های پر بازدید در حوزه‌های مختلفی مثل زیبایی، سلامت، معماری و تشریفات، به راحتی امکان ارائه خدمات بی واسطه را دارا هستند. اگر خواهان استفاده از قدرت تبلیغات بنری در وب سایت‌تان باشید، قطعا می‌توانید به شکلی هوشمندانه از آن استفاده کنید تا فروش بیشتر، مخاطبان جدیدتر و جایگاه بهتری در سئو کسب کنید.

4-امکان گزارش گیری منظم

برای متخصصین برندسازی، سئو و بازاریابی دیجیتال، بررسی گزارشات حاصل از تبلیغات اهمیت بالایی دارد. همان طور که می‌دانید شرکت‌های تخصصی در این زمینه انواع مختلفی از خدمات تبلیغاتی را ارائه می‌کنند. زمانی که از هر کدام این تبلیغات استفاده می‌کنید، شانس بالایی دارید تا رشد کنید و عملکرد حرفه‌ای را شاهد باشید. به همین دلیل، لزوم بررسی و ارزیابی گزارشات هر کدام از این روش‌ها اهمیت دارد. چرا که در نهایت می‌توان پر بازده‌ ترین تکنیک تبلیغات را شناسایی کرد. در تبلیغات بنری نیز شانس شما برای مشاهده میزان اثربخشی و بررسی گزارشات زیاد است.

5-طراحی بی حد و مرز

یکی از دلایلی که استفاده از تبلیغات بنری مورد توجه قرار می‌گیرد، طراحی بی حد و مرز آن است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از خلاقیت یک طراح، به هدف‌تان برسید. یک طرح گرافیکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند به شکلی معجزه آسا‌ در ذهن مخاطب احساساتی را برانگیزد. ایجاد شوق خرید، اعتماد و احساس دو طرفه تعامل از جمله اثراتی است که با طراحی مناسب می‌توان بر روی مخاطب مشاهده کرد.

هدف از تبلیغات بنری چیست ؟ آیا به من کمک میکند؟

اینستاگرام مارا نیز دنبال کنید.

هدف از تبلیغات بنری چیست؟

وقتی تصمیم به انجام تبلیغات با هدف جذب مشتری، بهبود سئو سایت و موارد این‌چنینی می‌کنید، باید بدانید که کدام روش تبلیغ مناسب کسب و کار شما است. تبلیغات بنری با اهداف مختلفی مور استفاده قرار می‌گیرد که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد. اگر مشتاق هستید که بداند تبلیغات بنری بیشتر با چه هدفی استفاده می شود، با دقت جزییات ادامه را مطالعه کنید.

1-برندسازی

یکی از اهداف مهمی که تبلیغات بنری برای تحقق آن استفاده می‌شود، برندسازی است. زمانی که یک برند قصد دارد از این مدل تبلیغات کمک بگیرد، تمرکز بر روی جلب توجه بصری است. نشان دادن رنگ سازمانی با جزییات مدنظر سازمان در بنر اهمیت بالایی دارد. نوع فونت‌ها، لوگو کسب و کار و همچنین پیامی که به نمایش در می آید اهمیت دارد. با کمک این تکنیک برندسازی بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود و شما شانس بالایی دارید تا رشد کنید و شرایط جدیدی را تجربه نمایید.

جالب است بدانید که برای برندسازی کافی است از طریق تیم‌های تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال اقدام کنید. بهین آوا با سابقه درخشان در این حوزه می‌تواند به بهترین شکل ممکن اهداف شما را محقق کند. در بحث برندسازی تنها تمرکز بر روی ارائه یک محتوای بصری نیست، بلکه ایجاد حس خوب از برند و تداعی یک جایگاه مناسب در ذهن مشتری هدف قرار می‌گیرد. به همین دلیل تخصص و تجربه با درک عمیق از مخاطب بسیار مهم است.

2-بهبود سئو وب سایت

همان طور که می‌دانید، سئو وب سایت بخش مهمی است که می‌تواند تعیین کننده موفقیت، میزان فروش و برندسازی مطلوب برای هر کسب و کار باشد. استفاده از تبلیغات بنری و لینک دهی به صفحات مقصد، یکی از اقداماتی است که موجب ساخت بک لینک و ایجاد عامل با وب سایت می‌شود.

زمانی که ترافیک بیشتری به سمت وب سایت سرازیر شود، شانس شما در افزایش محبوبیت بیشتر است. به همین ترتیب موتورهای جستجوگری مانند گوگل، سئو سایت را باکیفیت می‌دانند و آن را در رتبه های بالاتری برای نمایش به کاربر درنظر می‌گیرند. هرچه کیفیت محتوای سایت بالاتر باشد با انجام چنین کارهایی می‌توانید رشد خوبی در مخاطبین سایت رقم بزنید و از نتایج به دست آمده شگفت زده شوید.

3-افزایش ترافیک سایت

زمانی که تبلیغات بنری می‌تواند در ذهن مخاطب جلب توجه خوبی را رقم بزند، به این معنا است که شما موفق شده‌اید. یکی از اهداف مهم تبلیغات بنری، افزایش ترافیک وب سایت است. به کمک افزایش ترافیک شانس زیادی دارید تا سئو سایت را بهبود بخشید و آتوریتی سایت را بیشتر از قبل نشان دهید. هرچه در این پارامترها رشد بهتری داشته باشید، سایت شما تبدیل به یک قطب مهم در فروش کسب و کارتان خواهد شد.

4-افزایش فروش محصولات یا خدمات

هر وب سایتی در فضای وب تلاش می‌کند تا محصول یا خدماتی را عرضه کند. حتی وب سایت‌های محتوایی نیز، تلاش می‌کنند تا محتوای خود را عرضه کنند و در برابر آن با افزایش ترافیک سایت، سودی به دست آورند. افزایش فروش محصولات به بهترین شکل می‌تواند در رشد و ارتقا کسب و کارتان مطلوب باشد. معمولا با کمک بنرهای تبلیغاتی می‌توانید محصولات بیشتری به فروش برسانید. هرچه محصول یا خدمات بیشتری به فروش برسانید، شانس بالاتری خواهید داشت که رشد کسب و کارتان را رقم بزنید.

5-راه اندازی کمپین تبلیغاتی

زمانی که یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می‌شود، رسانه‌ها و تکنیک‌هایی برای اطلاع رسانی احتیاج است. اگر کاملا درک کرده باشید که تبلیغات بنری بیشتر با چه هدفی استفاده می شود، می‌دانید که در این راستا نیز می‌توان از بنرهای تبلیغاتی کمک گرفت. بنرها با طراحی ویژه توانایی بالایی در جلب نظر مخاطب دارند. هرچه کیفیت بنر تبلیغاتی بیشتر باشد، شانس بالاتری برای دیده شدن و رسیدن به اهداف کمپین ایجاد می‌کند. به همین دلیل لازم است تا استفاده از این ابزارها هوشمندانه باشد تا وجهه کسب و کار شما خراب نشود.

6-جمع آوری سرنخ

یکی از اصول بازاریابی در کسب و کارها، جمع آوری سرنخ و استفاده از آن است. شما به راحتی می‌توانید از این طریق بازاریابی حضوری، تلفنیو پیامکی قوی انجام دهید و برای کسب و کارتان شرایط خوبی را ایجاد کنید. اطلاع رسانی آفرها، پیشنهادات هیجان انگیز و وسوسه کننده در کنار روش‌های مفید بازاریابی می‌تواند به شدت در برندسازی و افزایش فروش‌تان اثرگذار باشد. جمع آوری لید یا سرنخ‌های بازاریابی بخشی از این پروسه محسوب می‌شود.

سوالات متداول

آیا تبلیغات بنری در تمام کسب و کارها قابل استفاده است؟

بله، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از تبلیغات بنری کسب و کارتان را در وب سایت‌های مختلف تبلیغ کنید.

آیا هزینه تبلیغات بنری همه وب سایت‌ها یکسان است؟

خیر! هر وب سایت متناسب با شرایطی مثل اعتبار، آتوریتی، کیفیت عملکرد، رتبه سئو و تعداد مخاطبان هزینه متفاوتی برای تبلیغات دارد.

بهترین شرکت برای تبلیغات بنری چه شرکتی است؟

معمولا برای داشتن تبلیغا موفقیت آمیز، باید حتما به متخصصین این حوزه مراجعه کنید. بهین آوا به عنوان یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه بازاریابی دیجیتال می‌تواند همراه شما باشد.

آیا تبلیغات بنری بهتر از تبلیغات همسان است؟

متخصصین بازاریابی دیجیتال با توجه به نیاز کسب و کار شما و همچنین بودجه، انتظارات و سایر پارامترها تصمیم می‌گیرند تا از کدام تکنیک تبلیغاتی برای‌تان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : تبلیغات بنری چیست ؟ 0 تا 100 تبلیغات بنری 2023

هدف از تبلیغات بنری چیست ؟ آیا به من کمک میکند؟

شما از طریق انجام کارهای مختلفی می توانید مشتری واقعی را به سمت کسب و کار خود بیاورید. بعدضی از این روش ها مانند خدمات گوگل ادز، طراحی سایت و سئو و حتی تبلیغات وایرال اینستاگرام در شرکت بهین آوا ارائه می شود.

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

کافی است فرم تماس رو پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در هر زمانی به طور مستقیم با ما تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید…

8884 8888 021

8884 8888 021 ارتباط در واتس‌اپ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *