طراحی سایت آزمون آنلاین با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

طراحی سایت آزمون آنلاین

تا حالا براتون پیش اومده که برای طراحی سایت آزمون آنلاین دچار چالش بشید؟ استفاده از وب سایت‌هایی که آزمون آنلاین دارند، کمک می‌کند تا خدماتی خاص به وب سایت اضافه بشه. شما خیلی راحت میتونین با گسترش قابلیت‌های وب سایتتون مشتریای بیشتریو جذب کنید و کاربرد سایتتونو افزایش بدید. تجربه کاربری زمانی که از خدمات عالی‌تری استفاده می‌شده، به شدت ارتقا پیدا می‌کنه.

به همین خاطر خیلی از افرادی که صاحب وب سایت هستند یا وب سایت ندارند، به فکر طراحی سایت آزمون آنلاین می‌افتد. با کمک این سایت میشه تجربیات خاصی کسب کنید و حسابی لذت ببرید. سایت آزمون آنلاین مزایای زیادی داره که توی مجموعه بهین آوا با بالاترین میزان کیفیت و دقت طراحی و پیاده سازی میشه!

توی این مقاله قراره هر چیزی که از سایت آزمون آنلاین باید بدونید بررسی کنیم و افزونه لرن دش براتون توضیح بدیم.

پس همراه ما بمونید.

طراحی سایت آزمون آنلاین

سایت آزمون آنلاین چیه؟

تا حالا شده توی کلاسای زبان آنلاین شرکت کنید؟ آزمون نهایی یا همون فاینالتونو چطوری دادید؟

آیا امتحان تعیین سطح برای شروع یه دوره خاص شرکت کردید؟

آیا تستای شخصیت شناسیو زدید؟

اگر هرکدوم این کارارو انجام داده باشید، قطعا بدون این‌که بهش دقت کنید، تجربه استفاده از آزمون آنلاینو دارید. آزمون آنلاین یکی از بهترین روشاییه که میشه به کمک اون، اطلاعاتیو از مخاطب دریافت کرد. حالا براساس نیاز میشه این اطلاعاتو بررسی کرد، تصحیح کرد یا نتیجه‌ایو براش نمایش داد. اینطوری شما میتونین با کمک سایت آزمون آنلاین و طراحی سایت آزمون آنلاین به صورت اختصاصی و مطابق با نیاز شما، هر چیزی که کاربر بهش نیاز داره یا توی کسب و کارتون نبودش احساس میشه، به دست بیارید. اینطوری کاربرد سایتتون بیشتر میشه و سایت گسترش چشم گیری پیدا می‌کنه.

افزونه LearnDash چیه؟

هرجا حرف از طراحی سایت آزمون آنلاین میشه، قطعا اثری از افزونه لرن دش وجود داره! لرن دش یکی از بهترین افزونه‌هاییه که توی سایت‌ها استفاده میشه تا امکان مدیریت آزمون آنلاین و برنامه ریزی براش فراهم بشه. شما با کمک این افزونه میتونین دوره‌های آموزشی توی سایتتون ایجاد کنید و برای امتحان گرفتن از مخاطباتون، فرم و سوال طراحی کنید. شما حتی میتونین جواب درستو مشخص کنید که بعد از انتخاب کاربر بتونه متوجه درست و غلط بودن پاسخش بشه. لرن دش انقدر قویه که توی مدارس و خیلی از آموزشگاه‌ها داره ازش استفاده میشه. شما خیلی راحت میتونین برای سایتتون از این پلاگین قوی استفاده کنید و حسابی ازش لذت ببرد.

مزایای پلاگین لرن دش چیه؟

طراحی سایت آزمون آنلاین همیشه با کمک پلاگین LearnDash انجام میشه. این پلاگین خیلی حرفه‌ایه و یه ابزار قدرتمند تو زمینه طراحی و ساخت دوره‌های آموزشی و آزمون آنلاینه! شما خیلی راحت میتونین با این پلاگین که قیمت چندانی هم نداره، تجربه عالی و بی نظیری داشته باشین. این پلاگین سطح کاری شمارو ارتقا می‌ده و تو حوزه آموزش می‌تونه به شدت تحول ایجاد کند.

این پلاگین فقط یه آزمون آنلاین به شما تحویل نمیده! بلکه امتحانات جانبی خوبی که داره، میتونه هر چیزی که شما برای پیشرفت بهش نیاز دارینو در اختیارتون قرار بده. در واقع کافیه که دوره آموزشیتونو برنامه ریزی کنید یا برای یه آزمون مقدماتو بچینید؛ اونوقت متوجه می‌شین که چقدر این پلاگین قدرتمنده. حتی استفاده از لرن دش میتونه شمارو تبدیل به یه آدم حرفه‌ای کنه و کسب و کارتونو رشد بده!  یکی از مزیتای بارز این پلاگین، سهولت تو استفاده است.

رابط کاربری عالی این سایت بهتون اجازه می‌ده بی دردسر برای طراحی آزمون اقدام کنید. با چندتا حرکت ساده میشه یه آزمون خوب طراحی کرد. پس انعطاف پذیری بالا، ارائه امکانات خوب، امکان تصحیح برگه، ارائه گزارش به صورت فردی و گروهی همگی از مزایای این پلاگین حرفه‌ایه!

با توجه به امکانات تعاملی مانند ارسال تکالیف، امتیازدهی خودکار، و گزارش‌های پیشرفت، LearnDash بهتون کمک می‌کند تا به راحتی عملکرد و پیشرفت دانشجوارو بررسی کنید.  این پلاگین به ارائه یه تجربه آموزشی جذاب و موثر می‌پردازه. پس اگر توی کسب و کارتون به آزمون آنلاین نیاز دارید، براش اقدام کنید و خیالتون راحت باشه هر جایی که لرن دش حضور داره، میتونه معجزه آفرین بشه!

طراحی سایت آزمون آنلاین

ویژگی‌های لرن دش چیه؟

با اینهمه توضیحی که از لرن دش دادیم، حتما شماهم مشتاقین در مورد اون اطلاعات بیشتری داشته باشید. در واقع لرن دش ویژگی‌های زیادی داره که اینجا بهش اشاره می‌کنیم.

  • ایجاد دوره آموزشی: شاید جالب باشه که بدونین شما خیلی راحت میتونین دوره آموزشی ایجاد کنید. حتی سرفصل‌ها و درس‌هارو میشه مشخص کرد و آزمونو طراحی کرد.
  • آزمون و ارزیابی: کنار همه خدماتی که توی لرن دش ارائه می‌شه، شما میتونین آزمونای تستی، تشریحی و سلکتیو طراحی کنین.
  • پیشرفت کاربر: یه امکان جالبی که لرن دش میده، نمایش پیشرفت کاربره! شما میتونین میزان رشد عملکرد و موفقیت کاربرتونو بررسی کنید. این گزینه بهتون اجازه میده با خیال راحت لیست افرادی که تونستن آزمونو قبول بشن، داشته باشید.
  • سیستم پرداخت: بعضی وقتا نیاز به آزمونایی دارید که کاربرا باید برای شرکت کردن توی آزمون هزینه پرداخت کنن! درگاه پرداخت توی این پلاگین تعریف شده که خیلی عالیه.
  • انعطاف ‌پذیری طراحی: امکان سفارشی‌سازی قالب و ظاهر دوره‌ها و صفحات آموزشی براتون وجود داره پس نگران نباشید.
  • پشتیبانی از ویدئوها: شما خیلی راحت میتونین ویدئوهای آموزشی مدنظرتونو به دوره‌ها اضافه کنید.
  • ارتباط با دانشجویان: فراهم کردن ابزارهایی که میشه باهاشون ارتباط مستقیم با دانشجوهاتون برقرار کنید، خیلی عالیه.
  • گزارش‌گیری: نمایش گزارشات براساس نیاز خودتون امکانیه که میشه باهاش کلی کار جالب کرد.

با امکانات سایت آزمون آنلاین لرن دش آشنا بشین

شاید جالب باشه که تمام زیر و بم پلاگین LearnDash کشف کنید. اینطوری میشه با خیال راحت از امکانات سایت استفاده کنید و حسابی لذتشو ببرید.

1. ویژگی درگ اند دراپ

افزونه لرن‌دَش شاهکاره! شما خیلی راحت میتونین با درگ اند دراپ، توی سریع‌ترین زمانی که تصور می‌کنید از بخش‌های مختلف استفاده  کنید، آزمون بسازید و فرم مناسب برای دریافت اطلاعاتو آماده کنید.

2. آزمون‌ساز پیشرفته

یکی دیگه از امکاناتی که باید توی لرن دش بهش اشاره کرد، آزمون ساز آنلاینه! اینطوری شما میتونین با پیشرفته‌ترین سیستم ساخت آزمون مواجه بشین و خیلی راحت هر نیازی که توی این حوزه دارید، برآورده کنید.

3. ارائه محتوای تدریجی

شاید باورتون نشه ولی اینجا فکر همه چیزو کردیم! شما میتونین طبق برنامه ریزی شخصی خودتون، دوره های آموزشیو از این طریق ارائه کنید. کافیه تاریخ انتشار و نمایشش به کاربرو مشخص کنید تا خیلی راحت بتونین با ارائه محتوای تدریجی هر چیزی که کاربر نیاز داره در اختیارش بذارید.

4. در آمد زایی

قطعا انتظارشو ندارید، اما لرن دش به بهترین شکل امکان درآمد زاییو برای شما فراهم می‌کنه. کافیه دوره‌های آموزشی مدنظرتونو ارائه کنید تا کاربر بتونه اونارو با پرداخت آنلاین تهیه کنه. اینطوری میشه خیلی راحت از پلتفرم وب سایتتون برای کسب و کارهای دیگه هم استفاده کنید و حسابی مخاطب جذب کنید.

5. طراحی ریسپانسیو

یه قابلیت عالی که توی سیستم طراحی سایت آزمون آنلاین وجود داره، امکان طراحی صفحه‌هاییه که واکنش گرا یا ریسپانسیو هستن! در واقع مخاطب این مدل صفحه‌ها میتونه توی هر دستگاهی سایت شمارو باز کنه، بدون مشکل همه قسمتاشو ببینه و خیلی عالی توی آزمون شرکت کنه. پس آزمون‌ها روی تمامی دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به خوبی نمایش داده میشه.

کاربرد سایت آزمون آنلاین چیه؟

وقتی کاربرد طراحی سایت آزمون آنلاین بدونید، قطعا انگیزتون برای طراحی و اجرای این مدل سایت خیلی زیاد میشه. بهتره بدونین که کاربرد سایت آزمون آنلاین چیه دقیقا؟ اصلا چه چیزی توی این سایتا وجود داره که به شما انگیزه کافی می‌ده تا برای طراحی سایتش سرمایه گذاری کنید؟

در واقع سایت‌های آزمون آنلاین به عنوان یه پلتفرم مجازی برای اجرای آزمون‌ها و ارزیابی‌ها به صورت آنلاین برای شما طراحی میشن! شما خیلی راحت میتونین با مهارت شخصی خودتون سایتو مدیریت کنین و هر نوع آزمون و خدمات دیگه‌ای که نیازتون بود و به تیم طراحی منتقل کرده بودید، دریافت کنید. اینطوری میشه با خیال راحت یه سیستم حرفه‌ای برای تجزیه و تحلیل کاربر داشته باشید. اینجا همه ویژگیای دقیق کاربرد سایت آزمون آنلاینو بررسی می‌کنیم.

1. آموزش و آزمون دروس

اگر شما کلاس آنلاین هستید یا به هر دلیلی برای مدارس و دانشگاه‌ها کلاس یا آزمون برگزار می‌کنید، قطعا به این سایت نیاز دارید. این سایتا برای مدارس و دانشگاه‌ها شرایطیو فراهم می‌کنند که خیلی راحت میشه با درنظر گرفتن جزییات و نیاز آزمونا، هر نوع طرح سوالیو انجام داد و آزمونارو به شکل تکنولوژیکی برگزار کرد. این عالیه چون شما نیاز نیست وقتی روی تصحیح سوالا بذارید و سایتتون مسئولیت همه این کارارو به عهده میگیره.

2. آزمون‌های استخدامی

یه کاربرد مهم سایت آنلاین برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، برگزاری آزمون استخدامیه. همیشه شرکتای خوب تلاش می‌کنند آدمای حرفه‌ای و متخصصو جذب کنن. برای جذب این نیروها آزمون برگزار می شه و نتیجه آزمونو بررسی می‌کنند. در نهایت با نمره آزمون و چند پارامتر جانبی تصمیم می‌گیرن که فرد مدنظرو استخدام بکنن یا نه! تو این فرآیند همیشه آزمون وجود داشته و داره! اگر بشه این آزمون آنلاین طراحی بشه و همه چی آنلاین ثبت بشه، کار شما خیلی راحت میشه! اینطوری میشه با خیال راحت و بی دردسر سایت همه کارارو انجام بده و منتظر یه نتیجه عالی باشین.

3. آزمون دوره‌های آموزشی

خیلی از کلاسا برگزار میشه که برای مدرک دادن، به آزمون نیاز داره. سایت آزمون آنلاین برای این مدل آموزشگاه‌ها یه انتخاب عالیه! چون میتونه بدون دردسر و اتلاف وقت، توی سریع‌ترین زمان ممکن یه سایت حرفه‌ای با قابلیت آزمون دادن راه اندازی بشه و هنر آموزا یا دانش آموزای اون حوزه، با خیال راحت توی سایت امتحان بدن!

 4. آزمون‌های انجمن‌ها و اتحادیه‌ها

خیلی از انجمن‌ها و اتحادیه‌ها برای تمدید کارتای عضویتشون نیاز به برگزاری آزمون دارن. برگزاری آزمون حضوری قطعا دردسرای خاص خودشو داره و کلی هزینه براشون ایجاد می‌کنه! در حالی که برگزاری آزمون انجمن‌ها و اتحادیه‌ها توی وب سایت، خیلی راحت و بی هزینه انجام میشه. حتی تصحیح پاسخ هر شرکت کننده و نموده دادن بهش، خیلی ساده‌اس!

5. آزمون‌ فاینال زبان

یه کاربرد خیلی مهم طراحی سایت آزمون آنلاین، استفاده از این خدمات توی آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش زبانه! در واقع شما باید برای امتحان نهایی هر ترم سوالاییو جواب بدید. وقتی یه سایت حرفه‌ای آزمونو ارائه می‌کنه، زبان آموزا میتونن با خیال راحت حتی توی موسسه زبان با کامپیوتر و گوشی به این آزمون پاسخ بدن. اینطوری بازم مراحل بررسی و نمره دادن خیلی آسون‌تر میشه و هم برای زبان آموز هم موسسه خیلی خوبه.

طراحی سایت آزمون آنلاین

طراحی سایت آزمون آنلاین با بهین آوا

تا اینجا از مزایای طراحی سایت آزمون آنلاین گفتیم، اما بهتره بدونین که بهین آوا به عنوان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین‌های حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکنیگ، نیاز دقیق کسب و کار شمارو بررسی می‌کنه. بهین آوا نه تنها یه طراح سایت حرفه‌ای با تیم متخصصه، بلکه یه مجموعه عالی با تیمای درجه یک تو زمینه شناخت پرسونای مخاطب، تحلیل بازار، نیاز کسب و کار و برندینگه!

پس یه مجموعه کامل با شما در ارتباطه که بتونین هر چیزی که بهش نیاز داریدو تجربه کنید. بهین آوا فقط سایتو طراحی نمی‌کنه، بلکه اول نیاز شمارو چک می‌کنه، نیاز کسب و کارتونو بررسی می‌کنه و راه حل‌هاشو ارائه می‌ده! ایده پردازی بهین آوا برای دست پیدا کردن به بهترین سایت و تحویلش به شما، قطعا یه امکان خوبه که این مجموعه‌رو نسبت به هر شرکت طراحی سایتی متمایز می‌کنه. به صفحه طراحی سایت شرکت بهین آوا سر بزنید.

پس اگر نیاز به طراحی سایت آزمون آنلاین دارید، همین حالا اقدام کنید و با مجموعه تماس بگیرید.

تجربه شما از سایت آزمون آنلاین چیه؟ برامون بنویسید.

بعضی از انواع طراحی سایت که ممکنه برای ایده های شما مناسب باشه:

 

پیش از اینکه  انتخاب کنید بهتره بدونید که داشتن وب سایت برای کسب و کار چه اهمیتی داره و چه سایتی برای چه کاری مناسبه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *