برای سفارش کاتالوگ دیجیتال چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

بیا در مورد نکات مهم کاتالوگ دیجیتال با هم صحبت کنیم. کاتالوگ و بروشور مهم ترین ابزار تبلیغاتی در گذشته و امروز بوده. کاتالوگ می تونه با معرفی محصول، برند و خدمات شما نقش بزرگی در میزان فروش و جذب مشتری داشته باشه. قبلا هزینه های انتشار و ارسال کاتالوگ محصولات بسیار زیاد بود اما امروزه با استفاده از کاتالوگ های دیجیتال خیلی از هزینه های اضافی دیگه وجود نداره و تمرکز بیشتر روی محتوا و کیفیت کاتالوگ هستش.

کاتالوگ هوشمند از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته می شه و دقیقا همون کاری رو می کنه که کاتالوگ های فیزیکی انجام می دادند. هر اندازه کاتالوگ شما حرفه ای تر باشه مشتری بیشتری هم جذب می کنید. اگه به دنبال سفارش کاتالوگ دیجیتال هستید و نمی دونید چه نکاتی رو باید مد نظر داشته باشید با ما همراه باشید. ما قراره به شما نکات مهم و طلایی کاتالوگ های دیجیتال رو بگیم.

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

قبل از اینکه بخوایم وارد جزئیات کاتالوگ های دیجیتال بشیم بیایید ببینیم اصلا کاتالوگ دیجیتال چیه؟Catalog  از ابزارهای مهم تبلیغاتی هستنش که با استفاده از تصاویر و توضیحات به معرفی محصول، خدمات و برند ما می پردازه. کاتالوگ مجموعه ای از داده ها و اطلاعات با جزئیات و به صورت دقیق هستنش که داخل یه چارچوب منظم قرار می گیره.

کاتالوگ دیجیتال کاتالوگی مشابه نمونه قدیمی هستنش با این تفاوت که نیازی به چاپ نداره و به صورت فایل آماده می شه. Digital Catalog شامل متن، عکس، فایل صوتی، ویدئو، آدرس اینترنتی، نمادهای گرافیکی و… می شه. کاتالوگ های دیجیتال خیلی راحت و سریع تر اطلاعات مورد نیاز رو به مخاطبان انتقال می دهند.

هر اندازه کاتالوگ ما اصولی تر و جذاب تر باشه شانس بیشتری برای جذب مشتری داره و می تونه محصولات بیشتری رو به فروش برسونه. حالا که با کاتالوگ دیجیتال آشنا شدیم وقتش رسیده که بریم سراغ ویژگی های مهم یه کاتالوگ دیجیتال.

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

 ویژگی های مهم کاتالوگ دیجیتال حرفه ای

قبل از اینکه بخوایم کاتالوگ دیجیتال سفارش بدیم باید با ویژگی های یک کاتالوگ حرفه ای آشنا باشیم. آماده سازی و طراحی کاتالوگ دیجیتال حرفه ای زمان بر و پرهزینه ای است. برای همین از همون اول باید بدونیم که دنبال چه چیزی هستیم. کاتالوگ دیجیتال شما باید بتونه تمام نیازهای کاربر را پوشش بده و به خوبی از پس معرفی محصول و برند شما بر بیاد. برای اینکه بتونیم یه کاتالوگ دیجیتال حرفه ای سفارش بدیم لازمه به موارد زیر دقت کنیم.

درج اطلاعات تماس در کاتالوگ دیجیتال

از بخش های مهم هر کاتالوگ دیجیتال حرفه ای درج اطلاعات تماس و راه های ارتباطی هستنش. شما می خوای به فروش بیشتر برسی پس لازمه که مشتری قبل از اینکه پشیمون بشه بتونه خیلی راحت و سریع با شما تماس بگیره. یه پیشنهاد خوب داریم براتون!!

شما می تونید اطلاعات تماس رو توی هر صفحه بیارید. لابد می پرسید چطوری؟ خب خیلی راحت بهترین مکان برای قرار دادن اطلاعات تماس، بخش فوتر صفحه و در کنار شماره صفحه است. این طوری دائم جلوی چشم مخاطب هستش و هر موقع اراده کنه می تونه با شما تماس بگیره. اطلاعاتی که باید درج بشه شامل شماره تلفن، آدرس سایت و ایمیل شما می شه.

توضیحات دقیق و جذاب

هدف اصلی شما از سفارش کاتلوگ دیجیتال تبلیغ محصولات یا خدماتی هستنش که ارائه میدین و خیلی مهمه که بتونید مخاطب رو تشویق به خرید و دریافت خدمات کنید. بنابراین باید بتونید اطلاعات دقیقی از محصولات خودتون رو به زبانی کاملا شیوا و جذاب بیان کنید. راستش این همه ماجرا نیست شما در کنار ارائه محصولات باید سعی کیند مخاطبتون رو هم بشناسید.

به نیازهای مشتریانتون آگاه باشید. با علم کامل به مخاطبان خود سعی کنید محصولات خودتون رو معرفی کنید و ویژگی های ممتاز محصولتون رو بیان کنید. این کار کمک می کنه تا مخاطبان شما بتونند تصمیم گیری کنند که آیا محصول و خدمات شما به درد اون ها میخوره یا نه! اطلاعات ضروری که باید در این قسمت درج بشه شامل جنس محصول، ابعاد، ویژگی ها، قیمت، محل ساخت و… می شه.

تصاویر باکیفیت و زیبا

کاتالوگ دیجیتال بدون داشتن تصویر با کیفیت مفت هم نمی ارزه!! نباید قدرت تصاویر را در جذب مخاطب دست کم بگیریم. اگه می خوایم مشتری رو جذب کنیم باید عکس های قشنگ با کیفیت بالا داشته باشیم. این قضیه انقدر مهمه که حتی ما پیشنهاد می دهیم در صورت داشتن بودجه کافی از خدمات استودیوی عکاسی حرفه ای کمک بگیرید.

نگران هزینه های اون هم نباشید چون قراره از این عکس ها توی کارهای تبلیغاتی خودتون استفاده کنید و مطمئن باشید هزینه ای که کردید برمیگرده.

طبق تحقیقات انجام شده تصاویر باکیفیت می تونند بیش از 50% افراد رو مشتاق خرید و دریافت خدمات کنن.

به روزرسانی و آپدیت کاتالوگ دیجیتال

اگه فکر می کنید کاتالوگ دلخواهتون رو همون طور که می خواستید سفارش دادید؛ براتون ساختن و حالا میتونید تا چند سال ازش استفاده کنید سخت در اشتباهید!! بعد از اینکه کاتلوگ دیجیتال حرفه ای ساختید باید یه برنامه ریزی دقیق برای آپدیت اون داشته باشید.

همانطور که سایت شما نیاز به بروزرسانی داره، کاتالوگ های دیجیتال هم باید به روز رسانی بشن. این کار تاثیر خیلی خوبی روی فروش و ارائه خدمات می گذاره. مخاطبان و مشتریان شما دوست دارند همیشه اطلاعات دقیق و به روزی در اختیار داشته باشند. با بروزرسانی کاتالوگ دیجیتال نشون می دین که به مشتری هاتون ارزش و احترام قائل هستید.

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ دیجیتال با دونستن این نکات مهم کاتالوگ دیجیتال حرفه ای تر میشه

ارکان اصلی و تاثیر گذار کاتالوگ دیجیتال شامل تصاویر جذاب، چیدمان های هوشمندانه، عکس های باکیفیت و سازماندهی شده می شن. قبل از اینکه بخوایم کاتالوگ دیجیتال رو سفارش بدیم خیلی خوبه که با نکات طلایی طراحی موفق کاتالوگ های دیجیتال آشنا بشیم. اینکه حوزه کسب و کار شما چیه در روند طراحی کاتالوگ بسیار مهمه. مثلا کاتالوگ یک خرده فروش وسایل ورزشی با جعبه های بزرگ با کاتالوگ یک ساعت ساز سفارشی بسیار متفاوته.

 ما باید این تفاوت رو در طراحی و سفارش کاتالوگ دیجیتال لحاظ کنیم. در ادامه برخی از اصول مهم رو براتون می گیم. دقت کنید تا حتما موارد گفته شده در ساخت کاتالوگ شما لحاظ بشه. متاسفانه خیلی از شرکت های سازنده کاتالوگ های دیجیتال این موارد رو لحاظ نمی کنن.

توجه به بازار هدف و طراحی بر اساس آن

هدف ما از طراحی کاتالوگ دیجیتال افزایش فروش هستش بنابراین موفقیت طراحی ما با میزان فروش و جذب مخاطب سنجیده میشه. هرچقدر میزان فروش بیشتر باشه یعنی طراحی ما موفقیت آمیزتر بوده.

برای رسیدن به این مرحله باید مخاطبان هدف خودمون رو بشناسیم و با توجه به خصوصیات مشترکی که دارند سعی کنیم کاتالوگی مناسب طراحی کنیم. یه کاتالوگ جوان پسند بسیار متفاوت تر از کاتالوگی برای افراد مسن هستنش. حتما قبل از سفارش کاتالوگ دیجیتال مخاطبان هدف خودتون رو شناسایی کنید و بر اساس اون سفارش را انجام دهید. ممکنه شما بخواید چند طرح مختلف ایجاد کنید تا تمام سلیقه ها و ترجیحات مختلف رو در بر بگیره ؛ اینم فکر خوبیه و می تونید انجامش بدید.

اندازه و قالب متناسب و جذاب

بهترین ویترین رو برای محصولات خودتون انتخاب کنید! از قالب و اندازه ای مناسب استفاده کنید. طوری که تمام جزئیات محصولات دیده بشن. ساختار رو طوری تنظیم کنید که بیشترین توجه رو نصیب مهم ترین محصولات و خدمات شما بکنه. در سفارش کاتالوگ دیجیتال این نکته را گوشزد کنید که تعداد صفحات، ساختار و نحوه واکنش مشتریان لحاظ بشه. برای مثال در طراحی کاتلوگ دیجیتال ساخت ساعت سفارشی باید از طراحی مینیمالیسم با کمترین عناصر استفاده بشه. این کار کمک می کنه تا مخاطب بر روی ریزه کاری های محصول تمرکز کنه و سعی کنه پیچیدگی های اون رو کشف کنه.

استفاده از فضای خنثی در کاتالوگ های دیجیتال

 طراحان فضای سفید رو به عنوان فضای خنثی میشناسن. استفاده از این فضا کمک می کنه تا صفحات تعادل داشته باشن و خوانا باشن. همه ما می دونیم که نشستن پشت کامپیوتر خسته کننده تر از ورق زدن بروشورهای چاپ شده است. این فضای خنثی کمک میکنه که مخاطب دچار خستگی نشه. یه مزیت بزرگ کاتالوگ های دیجیتال اینه که با اضافه کردن صفحات هزینه پرداختی شما بیشتر نمیشه. پس با خیال راحت و دست دلبازی زیاد از فضاهای خنثی توی طراحی ها میشه استفاده کرد. حتی اگر هزینه با تعداد صفحات محاسبه میشد هم نباید از تاثیر فضای خنثی غافل بشید.

کنار هم چیدن محصولات مشابه

 می خوایم توی این قسمت یه تاکتیک حرفه ای رو بهتون بگیم. اگه می خواید محصول و خدماتتون فروش بیشتری داشته باشه سعی کنید محصولات و خدمات هماهنگ با هم و مکمل رو کنار هم قرار بدید. اینجوری می تونید با تاکید به خرید محصول (الف) محصول (ب) رو هم به فروش برسونید. اینجوری نشون می دید که مجموعه شما تنوع محصولی و خدماتی بالایی داره و مشتری می تونه تمام نیازش رو به سادگی رفع کنه.

محدود کردن تعداد محصولات در هر صفحه

همانطور که گفتیم توی کاتالوگ های دیجیتال محدودیت صفحه نداریم بنابراین دلیلی نداره که ده تا محصول رو تو هم توهم توی یک صفحه قرار بدیم بلکه می تونیم برای هر صفحه محدودیت تعداد محصول بزاریم و چند نمونه رو معرفی کنیم. اینجوری مشتری می تونه بهتر تمرکز کنه.

اگه بخوایم یه هشدار واقعی بهتون بگیم که در طول کار طراحی و سفارش کاتالوگ باید آویزه گوش کنید باید بگم که: از هر چیزی که باعث حواس پرتی مشتری و کاربر میشه فاصله بگیرید.

استفاده از فیلم های کوتاه و جذاب

کاتالوگ های دیجیتالی دست ما رو برای تبلیغات باز گذاشتن بنابراین حتما از ظرفیت های موجود استفاده کنید. ما نمی تونیم قدرت یک ویدیو کوتاه و جذاب رو در بازاریابی محصول نادیده بگیریم. امروزه دیگه آدما حوصله چندانی ندارن و دوست دارند خیلی سریع به اون چیزی که می خوان برسند. گذاشتن یه فیلم کوتاه می تونه خیلی خوب محصول شما رو معرفی کنه و باعث جذب مشتری بشه. اگه می خواید یه کاتالوگ دیجیتال قوی بسازید از تولید محتوای ویدیویی غافل نشید.

استفاده از دکمه های فراخوان یا CTA

یکی از گام های اساسی برای جذب مشتری توی کاتالوگ های دیجیتال استفاده از دکمه های فراخوان هستش. شما می تونید رنگ پس زمینه رو متفاوت قرار بدید. اینجوری مخاطب می دونه که با زدن این دکمه فرآید خرید آغاز میشه. حتی می تونید از جملاتی مانند همین الان خرید کنید، اقدام به خرید، سفارش، مشاوره بگیرید و … استفاده کنید.

یه کار باحال که می تونید برای جلب توجه بیشتر مخاطب انجام بدید اینه که دکمه ها رو یکمی از حالت عادی بزرگتر طراحی کنید. فقط حواستون باشه که در این کار افراط نکنید و باعث آزار مشتری نشید. توی سفارش کاتالوگ دیجیتال حتما دقت کنید که دیزاین صفحات جوری چیده بشه که مشتری ترغیب به کلیک کردن روی دکمه ها بشه.

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

می خوای کاتالوگ دیجیتال موثری داشته باشی؟

کاتالوگ های دیجیتال ابزارهای قدرتمندی برای تبلیغ و بازاریابی هستند. اگه بخوایم خیلی خلاصه بگیم که کاتالوگ های دیجیتال با کسب و کار شما چیکار میکنه باید بگیم که این سه تا کار رو انجام میده:

  1.  هویت و آگاهی برند شما رو بالاتر می بره
  2.   ارزش درک شده کسب و کار شما رو افزایش میده
  3.   کمک می کنه خواننده بیشتری رو جذب کنید

متاسفانه باید بگیم که 94% از مخاطبانی که با کاتالوگ های دیجیتالی ضعیف مواجه میشن خیلی زود اون رو کنار میزارن و ازش خارج میشن. اگه نتونیم یه طراحی جالب و منحصر به فرد داشته باشیم هیچوقت نمی تونیم به اهداف تبلیغاتی خودمون برسیم. چند تا راهکار وجود داره که کمک میکنه کاتالوگ دیجیتال شما ممتاز بشه. در ادامه اون ها رو براتون میگیم.

داستان بگو

مشتری نمی خواد با فهرستی از محصولات شما غرق بشه اون می خواد بدونه با خریدن یا دریافت خدمات شما به چه سودی میرسه. مشتری باید بدونه محصول شما چه تاثیری روی زندگی اون خواهد گذاشت. برای همین شما باید متن، تصاویر و توضیحات جذابی برای محصولتون استفاده کنید تا داستان سودمندی پیشنهاد شما باشه.

آیا محصول و خدمات شما باعث میشه زندگی اون ها آسون تر بشه، هیجان انگیزتر بشه یا قراره کیفیت زندگی روزمره اون ها بهتر بشه؟! داستان سودمندی محصول خودتون رو بگید و تمام ویژگی های محصولتون رو معرفی کنید.

کفش های مخاطب رو بپوش

اگه دنبال یه کاتالوگ دیجیتال واقعا موثر هستی باید بدونی که نیاز مشتری چیه. خودتو جای اون ها بزار و سعی کن از دریچه نگاه مخاطبت به کاتلوگ دیجیتال نگاه کنی. مثلا اگه مشتری های شما مسن هستند باید طراحی رو کمی سنتی تر در نظر بگیری و متن و فونت رو بزرگتر کنی.

این کار باعث میشه راحت تر و آسون تر بتونند نوشته ها رو بخونن. البته نباید فراموش کنیم که طراحی کاتالوگ های دیجیتال باید مدرن، پر جنب و جوش و حاوی پیوندها و کیلیک ها باشه تا پاسخی درخور از نظر فنی برای مخاطب باشه.

قالب و چیدمان اصولی استفاده کن

یه نکته کلید برای اینکه کاتالوگ دیجیتال موثری داشته باشید اینه که فضای مناسب رو برای محصولات و خدمات خودتون ایجاد کنید. چیدمان رو طوری در نظر بگیرید که برای هر محصول سطح کافی برای نمایش وجود داشته باشه. راستی فراموش نکنید که برای محصولات و خدمات پرفروش و یا ویژه تون حتما فضای بیشتری لحاظ کنید.

اندازه و قالب فونت رو هم طوری قرار بدین که همه کاربران بتونند بهش دسترسی داشته باشند و راحت کاتالوگ رو ببینند. نگاه کنید ببینید قالب شما چه احساسی در شما ایجاد میکنه؟ قالب کاتالوگ دیجیتال باید به نحوی باشه که مشتری رو وادار به دنبال کردن داستان محصولات یا خدمات شما کنه. در ادامه یه چک لیست مفید براتون میزاریم تا چیدمانی موثر داشته باشید:

  •  کاور جلو و پشت
  •  فهرست با کد محصول
  •  صفحه های معرفی
  •  سرصفحه ها، پاورقی ها، نمایه ها، ستون های صفحه
  •  جدول های مطالب
  •  جداکننده فصل ها
  •   طرح بندی محصولات
  •   نمادها و آرم ها

تصاویر کامل بذار

همه چیز درباره تصویرسازی است. هرچقدر بتونی این تصویرسازی رو قوی تر و جذاب تر به پیش ببری می تونی مشتری های بیشتری هم جذب کنی. 60.8% از بازاریاب ها تصاویر بصری رو لازمه یک بازاریابی موفق می دونند. تحقیقاتی که روی این زمینه انجام شده به ما میگه که حدود 65% از اطلاعاتی که همراه تصویر بودن تا سه روز پس از مشاهده در حافظه مخاطب باقی موندن و این یعنی افزایش شانس برای جذب مشتری و فروش بیشتر.

 عکس هایی که انتخاب می کنید وضوح بالایی داشته باشن، در نور مناسب و با زاویه مناسب گرفته بشن. عکس ها باید کامل باشن و بتونن ویژگی های محصول شما رو به خوبی نشون بدن. فراموش نکنید که تصاویر بی کیفیت می تونه تاثیر منفی روی مخاطب بذاره.

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

از ابزارها و ویژگی های پیشرفته استفاده کن

کاتالوگ های دیجیتال مجموعه ای از ویژگی های طراحی برای راحت تر و سریع تر شدن فرایند خرید ارائه میدن. از این امکانات استفاده کنید. بعضی از روش هایی که باعث ایجاد تجربه کاربری آسون میشه شامل موارد زیر میشه:

  •  استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته و ناوبری تعاملی تا مخاطب مستقیم به محصول مورد نظر وصل شود.
  •  استفاده از ابزارهای خرید داخلی برای تبدیل مخاطب به مشتری
  •  استفاده از عناصر تعاملی مثل ویدیوها و تصاویر باکیفیت 360 درجه
  •  مطمئن شوید کاتالوگ دیجیتال شما از طریق چندین دستگاه قابل دسترسی باشد و طرح به صورت بهینه به نمایش درآید.

آخرین گام؛ بررسی آمارها

فرایند طراحی کاتالوگ دیجیتال اینجا تموم نمیشه و برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید لازمه تا گام آخر رو هم بردارید. پس اتمام کاتالوگ و استفاده از اون وقتشه تا عملکرد کاتالوگ دیجیتال خودتون رو مورد بررسی قرار بدید. اینجوری می تونید تصمیمات بهتری رو برای اصلاح و بهبود کاتالوگ های دیجیتال بگیرید. ابزارهای مختلفی برای بررسی آماری و کسب اطلاعات وجود داره اما پیشنهاد ما اینه که از ابزارهایی استفاده کنید که داده های مربوط به رفتار کاربرها رو جمع آوری می کنند. اینطوری خیلی راحت می تونید نقاط ضعف و قدرت کاتالوگ رو بررسی کنید و برای دفعه بعد از این اطلاعات استفاده کنید.

مزیت های اسفاده از کاتالوگ های دیجیتال

دونستن مزیت کاتالوگ های دیجیتال بهمون کمک میکنه تا با دید بازتری به این قضیه نگاه کنیم. اگه بدونیم که فایل دیجیتال چقدر می تونه باعث رونق کسب و کار و افزایش فروشمون بشه حتما بیشتر براش وقت و هزینه میزاریم. امروزه کاتالوگ هوشمند بهترین راه نمایش محصوله چون دارای مزیت های زیر هستش:

  •  ارزون و مقرون به صرفه
  •  دسترسی آسان و راحت
  •  اشتراک گذاری راحت در شبکه های اجتماعی
  •  لینک محور
  •  افزایش فروش
  •  درک عمیق کسب و کار

نکات مهم کاتالوگ دیجیتال

انواع کاتالوگ های دیجیتالی

کاتالوگ های دیجیتال با توجه به نوع طراحی، کاربری و دسترسی انواع مختلفی داره. هر کدوم با توجه به نوع و نحوه طراحی قیمت های متفاوتی دارند. در برخی از مدل ها ممکنه تعداد صفحات اصلا مهم نباشه اما در برخی دیگر به ازای هر صفحه هزینه نهایی بیشتر میشه. انواع کاتالوگ دیجیتال شامل موارد زیر میشه:

  • کاتالوگ های ساده یا پی دی اف
  •  کاتالوگ انیمیشنی
  • کاتالوگ چند رسانه ای
  •  اسمارت کاتالوگ

سفارش طراحی کاتالوگ دیجیتال رو به کی بدیم؟

تا به اینجا کلی درباره ویژگی های مهم کاتالوگ های دیجیتال حرف زدیم اما سوال اساسی پابرجاست؛ چطوری طراحی کاتالوگ دیجیتال رو انجام بدیم؟! همون طوری که تا حالا متوجه شدید این کار بسیار حرفه ای و تخصصی هستش. پس لازمه ما سفارش کارمون رو به یه گروه معتبر و با تجربه بسپاریم.

مجموعه بهین آوا یکی از متخصص ترین مجموعه های موجود برای طراحی کاتالوگ های دیجیتال هستنش. گروه بهین آوا تمامی نکات مربوط به طراحی جذاب و جذب مخاطب رو بلد هستند و می تونند با ساختن یک کاتالوگ منحصر به فرد فروش شما رو چند برابر کنند.

این مجموعه قدرتمند تمام خدمات مربوط به تبلیغات اینترنتی رو با قیمت مناسب و راندمان بالا انجام میده. شما می تونید برای اطلاع از خدمات و همچنین شرایط انجام کار وارد سایت بهین آوا بشید. هر جا دیدید نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید و سوالات خودتون رو بپرسید.

کاتالوگ های دیجیتال شیوه تبلیغاتی بسیار موثری هستن که می تونن باعث رونق کسب و کار ما بشن. تنها چیزی که مهمه اینه که ما بتونیم از این ابزار قدرتمند تبلیغاتی درست و بهیه استفاده کنیم. کاتالوگ های دیجیتال پتاسیل بالایی برای ایجاد خلاقیت دارند در حقیقت میشه گفت کاتالوگ های دیجیتال تلفیقی از هنر و تکنولوژی هستند.

از ویژگی های منحصر به فرد کاتالوگ های دیجیتال اینه که به راحتی می تونید اون رو داخل شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید و افراد بیشتری رو ترغیب به استفاده از محصولات یا خدمات خودتون کنید. ساختن کاتالوگ دیجیتال انتخاب هوشمندانه اس که با کاهش هزینه ها بازدهی رو بالاتر می بره. در این مقاله سعی کردیم مفصل درباره ویژگی ها و نکات مهم برای کاتالوگ های دیجیتال صحبت کنیم امیدواریم مفید بوده باشه.

اگه واسه کسب و کارت در این زمینه نیاز به مشاوره داری قبل از هر کاری اول صفحه طراحی کاتالوگ دیجیتال بهین آوا رو ببین بعد هم با کارشناسان بهین آوا در این بخش صحبت کن. با ما در تماس باش.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *