اولین قدم در شروع فروش اینترنتی در ایران 2024

اولین قدم در شروع فروش اینترنتی در ایران 2023

اگر هنوز کسب و کار سنتی دارید و برای فروش آنلاین فکری نکرده اید، حتما نیاز دارید تا این مقاله را مطالعه کنید. با گسترش وب در دنیای کنونی ما، سبک فروش و عرضه محصولات تغییر کرده است. شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خرید ندارید و از کوچک‌ترین لوازم مورد نیاز تا خرید ماشین را می‌توانید اینترنتی انجام دهید. سود بالا، محدودیت‌های کم و اتوماتیک شدن برخی کارها موجب شده است تا همه در جستجوی این باشند که ” چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم!” برای پاسخ به این سوال از متخصصین بهین آوا کمک گرفته‌ایم تا شرح کاملی از پروسه چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم، ارائه دهند.

اگر شما نیز کاندید آغاز یک کسب و کار انترنتی هستید یا قصد دارید کسب و کار سنتی‌تان را مدرن کنید، همراه ما باشید.

فروش اینترنتی در سال 2023 چگونه است!

در گذشته اگر کسی نیازمند طراحی وب سایت بود، باید هزینه گزافی بابت آن پرداخت می کرد که صفر تا صد پروژه برنامه نویسی شود و سایت حاصل از آن در فضای وب قرار گیرد. اما خوشبختانه این روزها به لطف تکنولوژی ساده سازی خوبی رقم خورده است. شما به راحتی می‌توانید برای کسب در آمد بالا فضای وب را انتخاب کنید. این فضا با فرهنگسازی مطلوب از خرید و فروش آنلاین، دارای کاربرانی است که می‌توانند مشتری شما باشند. در سال 2023 دیگر احتیاج نیست تا بودجه سنگینی برای طراحی وب سایت اختصاص دهید. بلکه با اندکی هوشمندی و کمک گرفتن از متخصصین این حوزه می‌توان به راحتی برای فروش بالاتر و داشتن وب سایت فروشگاهی اقدامات لازم را انجام داد.

چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم؟

سوال اصلی که همیشه درذهن افراد با آمادگی برای شروع کسب و کار آنلاین شکل می‌گیرد، چگونگی شروع این کار است. این که چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم اهمیت زیادی دارد و نقش تعیین کننده‌ای در میزان موفقیت و دردسرهای داشتن یک شغل آنلاین خواهد داشت. به همین دلیل باید حتما هوشمندانه عمل کنید و برای دستیابی به بهترین نتیجه، از روش‌های اصولی کمک بگیرید. در ادامه قصد داریم به پاسخ سوال ” چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم” بپردازیم و روند اصولی آن در بهین آوا را شرح دهیم.

یشتر بخوانید :خدمات طراحی سایت قسطی بدون نیاز به ضامن

اولین قدم در شروع فروش اینترنتی در ایران 2023

1-نیازسنجی اولیه

شما باید با خودتان رو راست باشید و نیازهای واقعی که دارید را یادداشت کنید. نوشتن این نیازها کمک می‌کند تا خیلی دقیق و اصولی دست به کار شوید و برای طراحی سایت اقدام نمایید. شما باید بنویسید که دقیقا چه چیزی نیاز شما را برطرف می‌کند! نیاز شما چیست؟ چه پارامترهایی در رفع نیازتان اثرگذار است؟ فروش اینترنتی در سایت برای‌تان چه چیزی به همراه دارد؟ آیا امکانات خاصی در بخش فروش سایت وجود دارد که بخواهید در پیاده سازی مدنظر قرار گیرد؟ آیا سایت ‌شما قابلیت خاصی دارد؟ پاسخ به این سوالات موجب می‌شود تا با نیاز واقعی‌تان روبه‌رو شوید. همین پروسه در بررسی و ارزیابی دقیق نوع سایت مدنظر قرار می‌گیرد. پس حتما به این بخش توجه کنید.

2-نوع کسب و کارتان را تعیین کنید

تعیین نوع کسب و کار کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر به نتیجه برسید. اگر فروشگاه حضوری دارید و قصد دارید برای آن یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، نوع کسب و کارتان مشخص است. اما در صورتی‌که تنها هدف‌تان داشتن یک فروشگاه است بدون آن که بدانید محتوای آن چه چیزی است، نیاز دارید تا نوع کسب و کارتان را تعیین کنید.

3-بودجه را مشخص کنید

زمانی که بودجه برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مشخص می‌شود، به راحتی می‌توان برای آن راه اندازی کرد. معمولا افراد نا آگاه تمام این بودجه را صرف طراحی وب سایت و عکاسی می‌کنند، در حالی که باید به این نکته توجه داشته باشید که اقدامات بعد از راه اندازی وب سایت تا چه اندازه مهم هستند. برای اطلاع از این که چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم، لازم است تا بودجه مدنظر را تعیین کنید و یک جدول برای اولویت بندی کارهای مهم دراین راستا تدارک ببینید.

اولین قدم در شروع فروش اینترنتی در ایران 2023اینستاگرام مارا نیز دنبال کنید.

4-مشاوره بگیرید

یکی از کارهای سرنوشت ساز در شروع کار فروشگاه آنلاین، مشاوره گرفتن است. شما باید از افراد متخصص و آگاه که صادقانه اطلاعات در اختیارتان قرار می‌دهند کمک بگیرید. در بهین آوا کارشناسان و متخصصیانی حضور دارند که با درج شماره تماس در باکس زیر می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان آن‌ها استفاده کنید. یادتان باشد راهنمایی‌های این بخش از پروسه راه اندازی وب سایت فروشگاهی بسیار کلیدی است و می‌تواند یک مسیر موفقیت آمیز یا مسیر ناموفق را بسازد. سعی کنید از افراد دارای صلاحیت مشاوره بگیرید.

5-انتخاب نوع وب سایت

پس از دریافت مشاوره، زمان آن رسیده است تا نوع سایت‌تان را مشخص کنید. آیا فرآیند پیچیده‌ای در فروش دارید که نیاز به داشتن سایتی برنامه نویسی شده از صفر تا صد است!؟ آیا از طریق سیستم‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس می‌توانید پاسخ نیازهای‌تان را ارائه کنید؟ در پاسخ به این سوالات و جمع بندی با مشاور می‌توانید یک تصمیم صحیح بگیرید و سرنوشت کسب و کارتان را به شکلی هیجان انگیز رقم بزنید. پس از این مرحله براساس  نوع قرارداد، مرحله خرید هاست و دامنه را می‌گذرانید. در بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای، این اقدامات بخشی از پروسه طراحی سایت فروشگاهی است و توسط متخصصین مربوطه پیگیری می‌شود.

6-شروع طراحی وب سایت

پس از تعیین نوع سایت و عقد قرارداد، مرحله طراحی آغاز می‌شود. اگر از متخصصین حرفه‌ای این حوزه مثل تیم بهین آوا کمک گرفته باشید، همه چیز بسیار روتین، محاسبه شده و مطلوب رقم خواهد خورد. در این راستا وب سایت با کمک وردپرس راه اندازی می‌شود و مطابق با آیتم‌های موجود در قرارداد، همه چیز طراحی و پیاده سازی می‌گردد. طراحی فروشگاه اینترنتی نیازمند تخصص و تجربه کافی است که خوشبختانه به دلیل پروژه‌های متعدد در تیم ما همه چیز اصولی و مطابق با چارچوب طراحی است.

7-ورود اطلاعات سایت

برای آن که بدانیم چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم، کافی است به مراحل پایانی سایت نزدیک شوید. پیچیدگی این مراسم بسیار زیاد است و باید مطابق با هدف‌تان جلو رود. ورود اطلاعات وب سایت مطابق با اصول سئو می‌تواند موفقیت و رسیدن به هدف را رقم بزند. در این زمینه باید از افراد متخصص سئو کمک بگیرید. در بهین آوا تیم سئو به خوبی می‌تواند راهنمای شما باشد تا اطلاعات سایت‌تان را هوشمندانه وارد کنید و برای بهبود سئو سایت تکنیک‌های مشخصی را رعایت نمایید.

8-آتلیه عکاسی حرفه‌ای

برای موفق شدن در عرصه فروش اینترنتی لازم است تا عکس‌های حرفه‌ای ثبت کنید. آتلیه عکاسی در مجموعه بهین آوا با آشنایی کافی در حوزه معرفی محصول و چگونگی تصویر برداری این‌چنینی بهترین همراه شما خواهد بود. یادتان باشد که وب سایت آنلاین شما تنها زمانی در بحث فروش موفق خواهد بود که بتوانید خودتان را جای مشتری قرار دهید. به این منظور جنس کالا، نوع آن، چگونگی احساس‌تان در زمان لمس و تمام جزییات این‌چنینی به همراه ابعاد ثبت می‌شود. به این ترتیب شانس زیادی دارید تا کاربر با خیالی آسوده دست به خرید بزند.

بیشتر بخوانید : فروش تلفنی چیست – صفر تا صد فروش تلفنی

اولین قدم در شروع فروش اینترنتی در ایران 2023

9-بهبود سئو وب سایت

بعد از طراحی و پیاده سازی سایت فروشگاهی، همه چیز تمام نشده است! شما باید برای بهبود سئو سایت برنامه ریزی کنید. سئو متشکل از مجموعه قوانینی است که موجب می‌شود سایت شما برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی شوند و مورد توجه قرار گیرند. از این طریق همه چیز برای رشد کسب و کارتان فراهم است. بهینه سازی وب سایت از نظر فنی و همچنین ایجاد بستر مناسبی برای کاربران موبایل، از جمله اقدامات مهمی است که می‌تواند سایت شما را در میان صدها سایت رقیب بالا بکشد. با کمک همین تکنیک‌ها می‌توانید به بهترین شکل رشد کنید و سئو فنی سایت را بهبود بخشید. یادتان باشد که قالب ریسپانسیو و موبایل فرندلی بودن سایت از جمله خط قرمزهایی است که باید رعایت کنید. این دو آیتم در بهین آوا به شکلی روتین انجام می‌شوند.

10-تولید محتوای حرفه‌ای

اگر قصد دارید سایت پر بازدیدی داشته باشید و مشتریان‌تان روز به روز اضافه شوند، باید تولید محتوای حرفه‌ای را جدی بگیرید. تولید محتوای سئو شده می‌تواند کاربران مدنظرتان را به سمت وب سایت بکشاند. کافی است کمی هوشمندانه‌تر به موضوع محتوای سئو نگاه کنید تا خیلی سریع برای آن برنامه ریزی کنید. تیم سئو بهین آوا براساس نیاز و اهداف شما، کلمات کلیدی را مشخص می‌کند و برای کسب رتبه بالا در آن‌ها برنامه ریزی می‌کند. به این ترتیب محتوای حرفه‌ای می‌تواند شما را متمایز از سایرین نشان دهد و مشتریانی هدفمند را به سمت محصول و سایت تان بکشاند.

11-برای بهبود سئو تلاش کنید

انجام اقداماتی به روز و هوشمندانه مثل استفاده از گوگل ادز، تبلیغات هدفمند، رپورتاژ آگهی و بنرهای تبلیغاتی با استراتژی تبلیغات و بهبود سئو می‌تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند. این که بدانید چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم، کافی نیست. شما باید برای پس از آن نیز برنامه ریزی و بودجه بندی داشته باشید تا سود حاصل از فروش اینترنتی را تجربه کنید. یادتان باشد که سئو سایت، کلید ورود به حیطه‌ای موفق، پر رقابت و فوق‌العاده است.

12-مجوزها را فراموش نکنید

اگر بخواهید اعتماد سازی خوبی در مخاطب ایجاد کنید، باید حتما مجوزهای لازم برای یک کسب و کار هوشمندانه را تدارک ببینید. دریافت ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت مستقیم یا غیرمستقیم اصلی‌ترین پارامترهایی است که یک وب سایت فروشگاهی احتیاج دارد. خوشبختانه در قرارداد طراحی سایت با بهین آوا همه چیز پیش‌بینی شده است و اقدامات اتصال سایت به درگاه و موارد این‌چنینی توسط متخصصین ما قابل پیاده سازی است.

سوالات متداول

آیا برای طراحی سایت در 2023 هزینه بیشتری باید پرداخت کرد؟

قطعا هزینه ارائه خدمات با تورمی جهانی و د اخلی مواجه است. به همین دلیل هرچه سریع‌تر برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید، هزینه کم‌تری پرداخت خواهید کرد.

چگونه فروش اینترنتی را شروع کنیم؟

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی باید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. مشاوره با متخصصین بهین آوا به شما نقشه راه را نشان می‌دهد تا تصمیم روشنی بگیرید.

آیا سایت فروشگاهی بهتر از اینستاگرام است؟

تصور کنید که در یک فضای مشخص با ویترین لوکس در حال دست فروشی هستید! اگر به هر دلیلی اجازه حضور در این محل را پیدا نکنید، مشتریان تان را از دست خواهید داد. اینستاگرام بدون فروشگاه نیز مانند همین مثال است. اگر می‌خواهید مشتریان‌تان را حفظ کنید، حتما وب سایت داشته باشید و در کنار آن از شبکه‌های اجتماعی برای افرایش فروش و برندسازی استفاده کنید.

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

کافی است فرم تماس رو پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در هر زمانی به طور مستقیم با ما تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید…

 

021-88192273

021-88678936

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *