چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم – زود بازده ترین راه

چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم - زود بازده ترین راه

دنیای کسب و کار این روزها به شدت دچار تغییرات شده است. سبک تبلیغات و فروش متفاوت شده و بسیاری از افراد برای فروش بهتر دست به تکنیک‌های نوین و بازاریابی دیجیتال می‌زنند. در این میان داشتن وب سایت و فروشگاه آنلاین بهترین روش برای تجربه فروش موفقیت آمیز است. اما به نظرتان چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم؟ داشتن فروشگاه اینترنتی پر هزینه است؟ آیا برای دست پیدا کردن به یک وب سایت فروشگاهی آنلاین لازم است تا هزینه‌های گزافی پرداخت کنید؟

برای پاسخ سوال مهم چگونه فروشگاه آنلاین بزنیم، در ادامه توضیحاتی ارائه می‌کنیم که نقشه راه شما خواهد بود.

پس اگر خواهان رشد و پیشرفت کسب و کارتان هستید و می‌خواهید به بهترین شکل ممکن فروش اینترنتی را تجربه کنید، تا پایان همراه ما باشید.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

شاید برای‌تان سوال باشد که فروشگاه اینترنتی چیست؟ چه سبک فروشی می‌تواند تا این اندازه در رشد یک کسب و کار اهمیت پیدا کند؟ فروشگاه اینترنتی فضایی است که در دنیای مجازی به شما اختصاص داده می‌شود تا کاربران دسترسی مطلوبی به سایت‌تان داشته باشند. در این فضا می‌توانید محصولا‌تتان را معرفی کنید، قیمت گذاری نمایید و به فروش برسانید. از طریق فروشگاه اینترنتی پروسه ثبت سفارش، کسر از انبار، ثبت اطلاعات خریدار و درج اطلاعات تماس همگی به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و هیچ نیازی به حضور چندین پرسنل در این راستا وجود ندارد. همین موضوع هزینه‌های جاری را کاهش می‌دهد و موقعیت را برای به دست آوردن سود بالاتر و امکانات بهتر فراهم می‌کند. به همین دلیل اطلاع از این که چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم، برای کسب و کارها ضروری است.

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی چیست؟

اطلاع از مزایای یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کند تا آگاهانه تصمیم گیری کنید. پرداخت هزینه برای داشتن فروشگاه اینترنتی با توجه به این مزایا کاملا منطقی است. در ادامه به مزایای آن اشاره می کنیم.

  • فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه تمام وقت و 24 ساعته بدون تعطیلی است!
  • با فروشگاه اینترنتی سراسر دنیا می‌توانید سفر کنید اما فروشگاه‌تان باز باشد و کارتان تعطیل نشود.
  • فروشگاه آنلاین به شما اجازه رقابت‌های حرفه‌ای در بستر وب می‌دهد.
  • با استفاده از فروشگاه آنلاین می‌توانید خیلی سریع به مشتریانی از سراسر ایران و جهان دست پیدا کنید و هیچ محدودیت جغرافیایی برای دیده شدن ندارید.
  • از طریق فروشگاه اینترنتی تبلیغات با روشی نوین انجام می‌شود و امکانات بهین آوا برای گوگل ادز، رپورتاژ آگهی یا تبلیغات کلیکی می تواند فروش محصولات شما را چند برابر کند.
  • فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به ده ها پرسنل در یک فروشگاه فیزیکی اداره می‌شود و هزینه های جاری شما کاهش می‌یابد.
  • در فروشگاه اینترتی اجازه مغازه فیزیکی و هزینه‌های مصرفی آب و برق و.. ندارید.
  • به کمک فروشگاه آنلاین حتی در شرایط آب و هوایی خاص می‌توانید به کارتان ادامه دهید.
  • مشکلاتی مثل قرنطینه و پاندمی کرونا نمی‌تواند مانع از کسب و کار شما شود.
  • برندسازی و عملکرد حرفه‌ای شما به افزایش مشتریان کمک می‌کند.
  • با استفاده از فروشگاه اینترنتی می‌توانید بدون داشتن فروشگاه بزرگ و پر هزینه سود کسب کنید.
  • با فروشگاه آنلاین امکان راه اندازی کمپین‌های فروش دارید و می‌توانید فروش بالاتری را تجربه کنید.

 بیشتر بخوانید : 18 روش فروش اینترنتی محصول و خدمات

چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم - زود بازده ترین راه

چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم

احتمالا شما هم از مطالعه مزایای متعدد فروشگاه اینترنتی شگفت زده شده‌اید و قصد دارید در این مسیر گام بردارید. هم سو شدن با تکنولوژی روز دنیا به شما کمک می‌کند تا بدون دغدغه و دردسر رشد کنید و موقعیت‌های جذابی را تجربه نمایید. به همین دلیل صرف هزینه برای داشتن فروشگاه اینترنتی کاملا عاقلانه و اقدام موثر در مسیر رشد است. در ادامه به روند اقدام جهت پاسخ به سوال ” چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم” اشاره خواهیم کرد.

1-شرکت حرفه‌ای انتخاب کنید

اولین گام در جهت دانستن این که چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم، یافتن یک شرکت حرفه‌ای است. متاسفانه به دلیل زیاد شدن تقاضای طراحی وب سایت، هر روز شرکت‌ها و اشخاص غیرحرفه‌ای پا به این حوزه می‌گذارند که دردسرهای زیادی خلق می‌کنند. به همین دلیل شما باید برای داشتن سایتی امن، حرفه‌ای و به روز، یک شرکت متخصص پیدا کنید. بهین آوا با سال‌ها تجربه در این راستا می‌تواند به بهترین شکل ممکن راهنمای شما باشد و برای طراحی سایت حرفه‌ای فروشگاه آنلاین خدمات استاندارد و به روزی ارائه کند.

2-نیازهای واقعی را بنویسید

در اولین جلسه با متخصصین بهین آوا، لازم است بدانید که نیازهای واقعی‌تان چیست؟ چرا به سایت احتیاج دارید؟ چه خدماتی در سایت ارائه می‌کنید و میزان محصولات‌تان چقدر است؟ امکانات مدنظر برای فروش محصولا‌تان چیست؟ چه قالبی احتیاج دارید؟ چه جزییاتی مدنظرتان است؟ آیا بلاگ برای تامین محتوا نیاز دارید؟ پاسخ به این سوالات و تمام جزییاتی که متخصصین نیاز سنجی بهین آوا از شما می پرسند، کمک می‌کند تا سایتی حرفه‌ای داشته باشید.

3-عقد قرارداد و آغاز کار

متخصصین بهین آوا با دانش کافی و در اختیار داشتن تیم‌های تخصصی در حوزه طراحی و پیاده سازی فنی یک سایت حرفه ای آمادگی شروع پروژه طراحی سایت را دارا هستند. پس از برآورد هزینه عقد قرارداد و توافق طرفین، قرارداد رسمی و معتبر نوشته می‌شود. در این قرارداد تمام نیازهای شما متناسب با اطلاعات مرحله نیازسنجی درج می‌شود و تعهدات شرکت برای برآورد نیاز نوشته می‌شود. شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید بهترین وب سایت فروشگاهی را داشته باشید.

4-انتخاب قالب وب سایت

مرحله انتخاب قالب وب سایت متناسب با توافق انجام می‌شود. طراحی صفر تا صدی قالب و انتخاب قالب حرفه‌ای از میان صدها قالب فروشگاهی پیشنهادی بخشی از کار است. معمولا زمانی که تحقیق می‌کنیم تا چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم، به این مرحله خواهید رسید که ظاهر فروشگاه شما چگونه است! این ظاهر متناسب با لوگو و رنگ سازمانی برندتان طراحی خواهد شد.

5-طراحی و پیاده سازی نهایی سایت

در این فاز از پروژه تمام نیازهای اعلام شده و توافق شده در قرارداد پیش‌بینی و پیاده سازی می‌شود. معمولا به دلیل طراحی سریع و کم هزینه، وب سایت در ورد پرس طراحی می‌گردد. امکانات عالی با مناسب‌ترین هزینه موجب شده است تا داشتن وب سایت حتی برای کسب و کارهای خانگی نیز فراهم شود. به همین دلیل بسیاری از مشتریان بهین آوا از شرکت‌های بزرگ گرفته تا کسب و کارهای خانگی و کوچک، از این امکانات استفاده می‌کنند.

6-خدمات پشتیبانی وب سایت

زمانی که تحقیق می‌کنیم تا بدانید چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم؛ توجه به خدمات پشتیبانی کم‌ترین بخشی است که مدنظر قرار می‌دهیم. اما لازم است بدانید که خدمات پشتیبانی حیاتی‌ترین بخش ماجرا است. شما با توجه به این بخش می‌توانید با خیالی آسوده کسب و کارتان را در بستر وب راه اندازی کنید. هرگونه مشکل در این فضا می‌تواند اختلالات زیادی در کارتان ایجاد کند. خوشبختانه تعهد و اعتبار بهین آوا در ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتری و چیزی فراتر از آن است. بر همین اساس توصیه می‌کنیم تا برای انتخاب شرکت طراح سایت دقت کافی کنید و سوابق آن ها در تمام ابعاد را ارزیابی نمایید. برای اطلاع از جزییات خدمات بهین آوا می‌توانید شماره تماس‌تان را در کادر پایین وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

7-ورود اطلاعات در سایت

بعد از تحویل سایت کار برای شما تمام نشده است! بلکه ورود اطلاعات محصولات برایتان مهم ترین گامی است که باید دنبال کنید. در کشف پاسخ ” چگونه فروشگاه آنلاین بزنیم” پیچیدگی ماجرا مشخص نیست. اما دقت در ورود اطلاعات دقیق صحیح و واقعی مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کنید. معمولا برای فروش بالاتر و موفق، لازم است خودتان را جای کاربر قرار دهید و به جای او محصولات را توصیف کنید. سعی کنید عکس و ویدئوها برای لمس جزییات مجازی قابل ملاحظه باشد. پس از این مرحله توجه به مشخصات محصولات، ابعاد آن‌ها و جنس موضوعاتی است که در انتخاب کاربر موثر است و می‌تواند فروش بیشتر شما را رقم بزند. قیمت گذاری و تعیین تخفیف یا چنین ویژگی‌هایی می‌تواند به شکلی هوشمندانه فروش‌تان را کنترل کند.

8-افزایش ترافیک وب سایت

شاید تصور کنید بعد از دانستن اینکه چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم، کار تمام است! اما در واقع برای موفقیت به اقدامات بیشتری نیاز دارید. برنامه ریزی برای افرایش ترافیک سایت، مساوی با دیده شدن است. شما با افزایش میزان ترافیک سایت شانس بیشتری کسب می‌کنید تا برند و محصولات‌تان توسط افراد بیشتری دیده شوند. معمولا این اقدام با کمک روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم - زود بازده ترین راه

روش های افزایش ترافیک سایت فروشگاه اینترنتی

بعد از آن که دانستیم چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم، کسب موفقیت در این راستا اهمیت بالایی دارد. معمولا روش های افزایش ترافیک سایت می‌تواند نقش حیاتی در رشد میزان مشتریان داشته باشد و در نهایت موفقیت کسب و کارتان را رقم بزند. متخصصین بهین آوا با دارا بودن تجربیات گسترده سال‌ها فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بهترین تکنیک‌های اصولی و فنی برای این هدف را می‌شناسند. به همین دلیل اگر آگاهی کافی ندارید، تنها لازم است تا از طریق درج شماره تماس در باکس زیر، منتظر تماس و مشاوره رایگاه کارشناسان مجموعه باشید.

  • تبلیغات کلیکی: تبلیغات با تکنیک‌هایی به روز که تنها بعد از کلیک موفق کاربر روی آن، هزینه برای‌تان محاسبه یم‌شود
  • تبلیغات همسان: تبلیغات وب سایت به صورت محلی، صنفی یا منطقه‌ای به شکلی که بالاترین میزان بازدهی را داشته باشد.
  • ویدئو مارکتینگ: استفاده از خلاقیت متخصصین بهین آوا برای تولید ویدئویی تبلیغاتی که می‌تواند اثرگذاری موثری بر مشتری داشته باشد.
  • تبلیغات اینستاگرامی: از طریق تبلیغات اینستاگرام می‌توانید وب سایت‌تان و محصولات آن را معرفی کنید. این اقدام با بهین آوا بسیار هوشمندانه و تکنیکی رقم میخورد.
  • گوگل ادز: استفاده از امکانات گوگل برای افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت خصوصا با کمک کلمه کلیدی خاص و بهبود سئو، روش حرفه‌ای برای جذب مشتری است.
  • پوش نوتیفیکیشن: یکی از بهترین تکنیک‌های جذب مشتری جدید و افزایش ترافیک سایت، استفاده از پوش نوتیفیکیشن و ارسال نوتیفیکیشن‌های هدفمند است.
  • سئو محتوا: نوشتن محتوا مطابق با اصول سئو یکی از تکنیک‌های جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت است. متخصصین بهین آوا در حوزه محتوا با بالاترین کیفیت و هدفمندی می‌توانند مشتریان شما را براساس کلمات کلیدی مطرح جذب کنند.
  • تبلیغات بنری: با تبلیغات در سایت‌های پر بازدید می‌توانید شانس خودتان را برای جذب مشتری جدید امتحان کنید. بهین آوا با این تکنیک تبلیغاتی در سایت های طرف قرارداد به خوبی می‌تواند نتایج هیجان‌انگیزی را رقم بزند.
  • سئو فنی سایت: هرچند وب سایت‌های طراحی شده توسط بهین آوا با بالاترین استانداردهای سئو و قالب ریسپانسیو انجام می‌شود، اما بهینه سازی کدها مطابق با الگوهای الگوریتم سئو گوگل و موتورهای جستجو می‌تواند به بهبود کیفیت بازدید سایت کمک کند.

سوالات متداول

چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟

برای داشتن بهترین فروشگاه اینترنتی، باید از متخصصین این حوزه در بهین آوا کمک بگیرید و مراحل بهینه سازی سایت و سئو آن را جدی بگیرید.

آیا طراحی سایت مشتری جدیدی را جذب می‌کند؟

داشتن وب سایت تنها یک بستر آماده برای جذب مشتری است. اما به طور ناگهانی و بدون انجام مقدمات نمی‌تواند مشتری چشم گیری برای‌تان جذب کند. اگر نیازمند رشد هستید، باید مطابق با تکنولوژی روز با رقبا گام بردارید.

چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم با کمترین هزینه ممکن؟

برای داشتن سایت با کم ترین هزینه، استفاده از خدمان بهین آوا توصیه می‌شود. چرا که با دارا بودن متخصصین تمام وقت، امکان کاهش هزینه‌ها وجود دارد.

 بیشتر بخوانید : فروش تلفنی چیست – صفر تا صد فروش تلفنی

چگونه فروشگاه اینترنتی بزنیم - زود بازده ترین راه

درخواست مشاوره رایگان دارید؟

کافی است فرم تماس رو پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در هر زمانی به طور مستقیم با ما تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *