10 روش طراحی سایت بدون کد نویسی + معرفی سریعترین روش

طراحی سایت بدون کد نویسی

قطعا اطلاع دارید که طراحی سایت برای هر کسب و کاری مهمه! این روزا همه تلاش می‌کنن تا به بهترین شکل ممکن برای داشتن وب سایت کاربردی تلاش کنند تا شرایط مطلوبی از فروش یا افزایش مشتری تجربه کنند.

یادتون باشه که طراحی سایت بدون کد نویسی یه امتیاز عالی برای شماست تا بتونین با خیال آسوده و بدون صرف هزینه‌های بالا، یه سایت ساده داشته باشید. خوشبختانه منابع مختلفی برای این کار وجود داره که با استفاده از اونا، میتونین سایت با کیفیتیو طراحی کنید. اینجا قراره 10 روش طراحی سایت بدون کد نویسی مرور کنیم و هر کدومشو براتون شرح کامل بدیم.

با این ابزارا و وب سایتا میشه به راحتی وب سایت معتبریو طراحی کرد.

اگر شماهم نیازمند طراحی سایت ارزان هستید و قراره با کمترین هزینه سایت داشته باشید، همراهمون باشید.

چرا طراحی سایت بدون کدنویسی گزینه خوبیه؟

طراحی سایت بدون کد نویسی یعنی اینکه شما می‌تونین وبسایت خودتونو بسازی بدون اینکه لازم باشه چیزی از دانش کد نویسی داشته باشید. این گزینه برای هر کسی که از برنامه‌نویسی چیزی نمیدونه، خیلی کاربردیه. یادتون باشه که با کمک همین برنامه ها میشه سایتای ساده رو راه اندازی کرد. حتی نیاز نیست دانشی از برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل سیستما داشته باشید.

این قطعا عالیه و بهتون امکان میده تا یه تجربه عالی داشته باشید. نکته مهمش کم هزینه بودنشه! اینطوری شما میتونین با خیال راحت رشد کنید و روی سئو سایتتون کار کنید. المان هایی که توی این سایتا در اختیارتون قرار میگیره، خیلی ساده‌اس و شما میتونین با چندتا کلیک ساده و ابزارای دم دستی، اسلایدر، منوهای مورد نیاز، استایل بلاگ و صفحات مختلفو مشخص کنید. اینطوری میشه با یه سایت جذاب مواجه بشید که خیلی راحت کاراتونو پیش ببرید.

مزایای طراحی سایت بدون کد نویسی چیه؟

دونستن مزایای طراحی سایت، بهتون کمک میکنه تا انگیزه بیشتری برای امتحان کردن این روش داشته باشید. مزایای طراحی سایت بدون کدنویسی و با استفاده از ابزارای ساده و رایگان کم نیست. مزیت این مدل طراحی سایت اینه که به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، میشه یه سایت خوب داشت. وب سایتای عالی و ساده کمک میکنن تا برندینگ کسب و کارتون رشد کنه. این روشا سرعت ساخت وبسایت رو بالا می‌بره، چون نیازی به نوشتن کد نداره و از قالب‌ها و ابزارهای طراحی آماده و رایگان استفاده می‌کنه.

هزینه‌ توسعه و نگهداری سایت با کاهش زمان و هزینه ساخت، کمتر میشه. اینطوری میشه با مبلغ خیلی کم، وب سایت راه اندازی کرد.  این روش برای کسب و کارها یا افرادی که می‌خوان سایت شخصی یا فروشگاه آنلاین خودشونو داشته باشند، خیلی مناسبه! اینطوری میتونین به راحتی وارد دنیای اینترنت بشید و توی یه سطح جدیدی با رقبا مواجه بشید و رشد کنید.

10 روش طراحی سایت بدون کد نویسی

اینجا قراره 10 روش طراحی سایت بدون کد نویسیو بهتون معرفی کنیم. توی این روشا باشد حتما به جزییات توجه کنید و حسابی توی این کارا حرفه‌ای عمل کنید.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: رابط کاربری یا UI

طراحی سایت بدون کد نویسی

1. WordPress

حتما اسم وردپرس به گوش‌تون خورده!  وردپرس یکی از اون ابزارهاییه که حرفه‌ای ها ازش استفاده می‌کنند. استفاده از این ابزار برای افرادی که  هیچی از برنامه‌نویسی بلد نیستند، مفیده. شما میتونین با ورد پرس سطح جدیدی از طراحی سایت بی دردسرو تجربه کنید. با وردپرس، می‌تونین وبسایت حرفه‌ای برای کسب و کارتون بسازید.

حتی طراحی وبلاگ شخصی‌ با همین ابزار ممکنه. وردپرس نیازی به کدنویسی نداره. مهم‌ترین قسمتش اینه که هیچ نیازی به کدنویسی ندارید.  تو وردپرس، یه رابط کاربری راحت و قوی وجود داره که بهتون اجازه می‌ده به راحتی محتوای سایتتون رو مدیریت کنید.  با وردپرس، می‌تونین امکانات جالبیو تجربه کنید و از هزاران تم theme و افزونه آماده استفاده کنید.

برنامه نویسی همین آیتما دنیایی وقت ازتون میگیره.  مثلا می‌تونین یه پوسته زیبا برای ظاهر سایتتون انتخاب کنید یا افزونه‌هایی برای بهبود سئو، امنیت یا حتی فروشگاه آنلاینتون اضافه کنید. به طور کلی، وردپرس انعطاف پذیری بالایی داره که به کاربرا امکان می‌ده تا بدون هیچ نیازی به دانش فنی عمیق دست پیدا کنید.

ورد پرس هرچند میتونه خیلی آسون براتون سایت بسازه، اما برای داشتن یه سایت کامل و با کیفیت، لازمه از تیم‌های متخصص کمک بگیرید. بهین آوا به بهترین شکل میتونه براتون هر چیزی که نیاز داریدو فراهم کنه.

طراحی سایت بدون کد نویسی

2. Wix

ویکس یه ابزار آنلاینه که بهتون کمک می‌کنه وب‌سایت حرفه‌ای خودتونو بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی بسازید. یعنی می‌تونید به سادگی با استفاده از الگوها و ابزارهای طراحی آماده‌ای که توی وبکس براتون فراهم شده، وب‌سایت خودتون رو بسازید و مدیریت کنید. با ویکس می‌تونید قسمت‌های مختلف وب‌سایت رو مثل صفحه‌های مختلف، منوها و فرم‌ها طراحی و مدیریت کنید.

از طریق پنل کنترل ویکس، به راحتی میشه محتوای وب‌سایتتون رو بروزرسانی کنید.  اضافه کردن عکس یا متن جدید توی وب سایت یا ایجاد کردن یه فروشگاه آنلاین خوب با Wix از جمله کارهاییه که میتونید انجام بدید. یادتون باشه که پشتیبانی و مشاوره حرفه‌ای توی سایت ارائه میشه که میتونین با جستجو در موردش اطلاعات زیادی کسب کنید و لذت ببرید.

طراحی سایت بدون کد نویسی

3. Weebly

اگر عاشق طراحی سایت بدون کد نویسی باشید، استفاده از ابزای Weebly براتون میتونه انتخاب خوبی باشه. ویبلی یه ابزار ساده و راحت برای طراحی وب سایته! توی این ابزار میشه بدون کد نویسی دست به کار بشید و یه سایت عالی برای خودتون بسازید. استفاده از قالبای زیبا و کاربرپسند، کارتونو خیلی آسون میکنه.

اینطوری هیچ نیازی ندارید که ساعت‌ها و روزها برای طراحی قالب وقت بذارید و برای رسیدن به یه قالب بهینه زمان صرف کنید. شما میتونین با این ابزار وبسایت باحالی رو بسازید که تمام امکانات اولیه رو براتون فراهم کرده. اینجوری می‌تونین بدون دغدغه از جزئیات فنی، برنامه نویسی و هزینه های خیلی زیاد اون یه سایت عالی داشته باشید.

4. Builder

به عنوان یکی دیگه از روش های طراحی سایت بدون کدنویسی، باید به Builder اشاره کرد. بیلدر یه ابزار فوق العاده عالیه برای اینکه یه سایت خوب داشته باشید. با استفاده از این ابزار، می‌تونین وبسایتتون رو بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید و هزینه اضافی بابت طراحی اون پرداخت نکنید. یکی از قابلیت‌های خوب این ابزار، مربوط به انعطاف‌پذیریشه.

یعنی شما می‌تونین سایتتونو طراحی کنید و امکانات وبسایتتون رو به راحتی تغییر بدید. با کمک بیلدر، می‌تونین به راحتی محتوای وبسایتتونم مدیریت کنید. ابزار بیلدر همه چیزو خیلی عالی ارائه میکنه و راحت میشه باهاش وب سایتو به روز کرد. یادتون باشه که این ابزار امکان آپلود تصاویرو فراهم میکنه. خیلی راحت میشه با این ابزار صفحه های مختلف سایتو طراحی کرد و جزییاتشو برای کاربر اجرا کرد.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: تجربه کاربری  یا UX

طراحی سایت بدون کد نویسی

5. WooCommerce

تا اینجا تمام معرفیا مربوط به ابزارای خاص بود اما این گزینه برای طراحی سایت بدون کد نویسی فروشگاه آنلاینه! شما میتونین با ووکامرس که یه افزونه قدرتمند برای ساخت فروشگاه آنلاینه، یه تجربه عالی کسب کنید.  با استفاده از این افزونه، می‌تونین به راحتی فروشگاه آنلاینتونو اجرا کنید. البته به یاد داشته باشید که برای استفاده از این افزونه ، سایت شما حتما باید با وردپرس راه اندازی شده باشه.

ووکامرس همه چیزو پیش بینی کرده و نیاز شمارو کاملا درک میکنه. به این ترتیب میتونین از طریق این افزونه توی ورد پرس، یه تحول عالی برای سایت رقم بزنید و حسابی از جزییات یه فروشگاه آنلاین استفاده کنید. امکانات مورد نیاز کاربر برای خرید، توی این افزونه پیش بینی شده. به خاطر همین میتونین محصولاتتون رو به راحتی اضافه کنید، قیمت‌ها و موجودی محصولاتتون رو مدیریت کنید و حتی روش‌های پرداخت و حمل و نقل رو تنظیم کنید.

ووکامرس امکانات بسیاری برای طراحی زیبا و شخصی‌سازی فروشگاه آنلاین شما ارائه می‌ده که باعث بهبود روند رقابتتون میشه. با انتخاب از بین قالب‌های زیبا و پلاگین‌های متنوع این افزونه، می‌تونین فروشگاه منحصر به فردیو ایجاد کنید.

طراحی سایت بدون کد نویسی

6. Prestashop

پرستاشاپ یه سیستم مدیریت محتواست که برای ایجاد فروشگاه‌های آنلاین استفاده میشه. با استفاده از پرستاشاپ، میتونین یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای راه بندازید و مدیریت اونو پیش ببرید. این سیستم امکانات زیادی داره که بهتون کمک میکنه فروشگاه رو مدیریت کنید.

مثلاً میتونین محصولات مدنظرتونو به سایت اضافه کنید. اونارو حذف و ویرایش کنید، مدیریت موجودی خوبی داشته باشید، پردازش سفارشات و ارتباط با مشتریاتونو مدیریت کنید و هر چیزی که توی یه سایت عالی بهش نیاز داریدو تجربه کنید. پرستاشاپ قالبای خیلی خوب و حرفه‌ای داره، اینطوری میشه بدون هزینه های زیاد یه قالب خود داشته باشید.

طراحی وب سایت زیبا و حرفه‌ای، بخش مهمی از هر کسب و کاریه. به همین دلیل باید به جزییات اهمیت زیادی بدید. این ابزار براتون شرایطیو فراهم میکنه که سایت بهینه‌ای داشته باشید. اینطوری میشه توی سئو خیلی موفق‌تر عمل کنید و نتیجه اونو با پیشرفت کسب و کارتون ببینید.

طراحی سایت بدون کد نویسی

7. Squarespace

تو معرفی روش های طراحی سایت بدون کد نویسی، باید به اسکوئر اسپیس Squarespace اشاره کنیم. این ابزار یه سرویس خوبه برای طراحی وبسایت ارائه می‌کنه. شما به راحتی میتونین با اسکوئر اسپیس وب سایت زیبا و حرفه‌ای بسازید حتی اگه برنامه‌نویس نباشید، باز هم میتونین به بهترین شکل ممکن برای داشتن سایت حرفه‌ای دست به کار بشید.

این سرویس یه رابط کاربری ساده و کارآمد داره که بهتون کمک می‌کنه تا بدون مشکل وبسایت خودتون رو طراحی کنید. با قالب‌های زیبا و ریسپانسیوی که توی این ابزار ارائه شده، می‌تونین وب سایتی ایجاد کنید که برای کاربرا جذاب باشه و خیلی راحت با هر دیوایسی بشه اونو مشاهده کرد.  یادتون باشه که امکانات مدیریت محتوایی که توی این ابزار ارائه شده، نیاز شمارو کاملا پاسخ میده، پس جای هیچ نگرانی واسه به روز کردن سایت نیست. کافیه هوشمندانه دست به طراحی بزنید و یه نتیجه عالی از این کار ببینید.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: لندینگ پیج

طراحی سایت بدون کد نویسی

8. Webflow

اگر قصدتون طراحی سایت باشه و نیاز به یه روش عالی برای داشتن سایت بدون کدنویسی داشته باشید، قطعا وب فلو گزینه خوبیه! شما میتونین از وب‌ فلو به عنوان یه ابزار قدرتمند برای طراحی وب سایت استفاده کنید. طراحی سایت بدون کد نویسی به امتیاز عالی براتون فراهم میکنه تا همه چیزو به شکل خوبی  که بهت می‌ده که بدون نیاز به کدنویسی، یه سایت حرفه‌ای بسازی. با استفاده از وب‌فلو، می‌تونین وبسایتی با طراحی زیبا داشته باشید که قالب اون به صورت ریسپانسیو طراحی شده.

در واقع سایت شما قابلیت موبایل فرندلی بودن و رابط کاربری خوبو، به خودش اختصاص میده و کلی توی سئو سایت میتونه حس و حال خوبی براتون خلق کنه. یادتون باشه که این قابلیت‌ها معمولا توی طراحی سایت با کدنویسی و تیمای حرفه‌ای وجود داره و قطعا داشتنش توی این شرایط میتونه یه امتیاز عالی باشه.  با وب‌فلو، اگر یه وبسایت حرفه‌ای و منحصر به ‌فرد لازم دارید، هر چیزی براتون پیش بینی شده. پس بدون برنامه نویسی و با کلی قالب زیبا و عالی میتونین یه نتیجه فوق العاده رو ببینید.

طراحی سایت بدون کد نویسی

9. Shopify

به عنوان یکی دیگه از گزینه هایی که توی روش طراحی سایت بدون کد نویسی قراره بهش بپردازیم، شاپیفای هست. این سرویس عالی بهتون کمک می‌کنه تا یه سایت آنلاین فروشگاهی داشته باشید و حسابی ازش لذت ببرید.

با این ابزار عالی می‌تونین به راحتی فروشگاه آنلاین خودتونو راه بندازید و مدیریت خوبیو روی جزییاتش تجربه کنید. برای داشتن این سایت هیچ نیازی به برنامه نویسی یا حتی آشنایی به کدنویسی ندارید! کافیه با رابط کاربری شاپیفای ارتباط برقرار کنید و از آپشنایی که در اختیارتون قرار میده استفاده کنید. این سیستم یه سری ابزار خیلی کاربردی داره که بهتون  کمک می‌کنه تا فروشگاه آنلاینتونو به راحتی ایجاد کنید، محصولاتو آپلود کنید و مشخصاتشونو درج کنید.

اینطوری میشه به یه درآمد خوب از فروش آنلاین برسید؛ بدون این که هزینه خیلی زیادی برای طراحی سایت کرده باشید. با شاپیفای می‌تونین به راحتی قالب فروشگاهتونو انتخاب کنید و خیلی کاربر پسند و جذاب وب سایتتونو بالا بیارید.

10. Bubble

تو بحث معرفی روش های طراحی سایت بدون کد نویسی، لازمه به بابل Bubble یا ترجمه اون که حباب میشه، اشاره کنیم. این ابزار پیشرفته برای طارحی سایت و اپلیکیشن خیلی خوبه و میشه به راحتی ازش استفاده کرد. همونطور که میدونید، این ابزار هیچ نیازی به کدنویسی نداره و خیلی راحت میشه ازش استفاده کرد. کافیه با محیطش آشنا بشید و قابلیت های مدنظرتونو توی اون پیاده سازی کنید.

برای این کار کافیه تا نیازای واقعی کسب و کارتونو بررسی کنید و براش برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. یادتون باشه که ایده پردازی و خلاقیت توی طراحی این سایتا خیلی مهمه و باید بهش رسیدگی کنید. با استفاده از ویژگی‌های بابل می‌تونین سیستم‌های مدیریت محتوا و قابلیت‌های پیچیده‌ای رو به وبسایتون اضافه کنید. این ابزار بهتون امکان میده تا محتوای پویا و سئو شده خودتونو ارائه بدید و کلی مخاطب برای وب سایتتون جذب کنید.

آیا طراحی سایت بدون کدنویسی بهترین گزینه است؟

قطعا هر گزینه‌ای که قرار نباشه بابتش هزینه زیادی پرداخت کنید، گزینه خوبی به نظر میرسه! اما لازمه توجه کنید که طراحی سایت بدون کدنویسی، خیلی نمیتونه جایگزین مطلوبی به جای طراحی سایت توسط تیم‌های متخصص باشه. این مدل طراحی سایت همیشه توی مراحل اولیه کسب و کار گزینه خوبیه، اما لازمه به این واقعیت توجه کنید که تامین امنیت، پشتیبانی قوی و نظارت برای بهینه سازی و سئو، توی وب سایت‌ها مهمه و میتونه در نظر گرفتنش شمارو نسبت به رقبا جلو بندازه.

به همین خاطر باید برای طراحی سایت بدون کد نویسی، محدودیت‌هارو در نظر بگیرید و هر جایی که احساس کردید قصدتون از داشتن یه وب سایت توی این دنیای مجازی بزرگ قطعیه، با کمترین سرمایه و کمک گرفتن از کارشناسای بهین آوا، برای استفاده از خدمات این مجموعه دست به کار بشید.

خوشبختانه بهین آوا با پکیج‌های اقتصادی میتونه گزینه خوبی برای شروع کارتون باشه. پشتیبانی قوی و کلی امکانات دیگه، بهتون اجازه میده تا یه تجربه عالی داشته باشید. بهین آوا میتونه برای توسعه وب سایت بهتون خدمات بده و از یه سایت ساده، کسب و کارتونو به وب سایت حرفه‌ای برسونه و توی این مسیر همراهتون باشه. پس برای برندسازی، تبلیغات، طراحی سایت و سئو با متخصصین بهین آوا تماس بگیرید و یه مشاوره حرفه‌ای رایگانو تجربه کنید.

بعضی از انواع طراحی سایت که ممکنه برای ایده های شما مناسب باشه:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *