طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم در سریع ترین زمان

طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم

به دنبال ایده های جدید هستی و می خوای با طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم ایده خودتو به مرحله اجرا بذاری؟ ادامه این مطلب رو حتما بخون.

تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده که تو حوزه موزیک و فیلم هم نفوذ پیدا کرده، به طوری که امروزه سایت‌های دانلود موزیک و فیلم خیلی پرطرفدار هستن. بیشتر افرادی که به موزیک و فیلم علاقه دارن از طریق سایت‌های معروف اقدام به دانلود موارد دلخواه‌شون می‌کنن. از طرفی منبع اصلی درآمد این سری از سایت‌ها از تبلیغاتی هست که در گوشه و کنار صفحه‌اشون قرار میدن.

هر چه قدر افراد بیشتری به سایت مراجعه کنن آمار بازدید تبلیغات افزایش پیدا میکنه و درآمد صاحبان سایت هم بالاتر میره. به علاوه این مورد نه تنها به شما امکان میده حضور آنلاین خودتون رو برقرار کنید و موسیقی را با جامعه آنلاین در سراسر جهان به اشتراک بزارید بلکه با افرادی که هنر شما رو هم دوست دارن آشنا میشید. پس تا آخر با ما همراه باشید تا مطالبی در مورد طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم به اشتراک بزاریم.

طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم

در هنگام طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم چه مواردی را به کار ببریم؟

از خیلی سال پیش موزیک و فیلم وارد زندگی افراد شدن و تو مدت زمان کم تو دل همه جا خوش کردن و افراد زیادی به این سمت سوق داده شدن و حالا کمپانی بزرگ و معروف تو دنیا این سری از هنرها رو به بهترین نحوه ممکن انجام میدن. تو دنیای امروزی که مصرف موزیک و فیلم از طریق اینترنت به یکی از روش‌های اصلی تبدیل شده، ایجاد یه وب سایت جذاب و کارآمد برای دانلود این موارد امری حیاتی به شمار میاد.

به همین خاطر مورد اول برای این کار طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم منحصر بفرد هست، این مورد نیاز به یه سری نکات داره که اگه رعایت بشه سایت شما به یکی از بهترین‌های خودش تبدیل میشه. در پاسخ به این سوال که در هنگام طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم چه مواردی را به کار ببریم؟ میشه به موارد پایین اشاره کرد.

  1. طراحی ریسپانسیو: سایت‌هایی که به این قابلیت مجهز هستن، طراحی سایت اونها با ابعاد دستگاه‌های مختلف هماهنگه و کاربران بدون توجه به بزرگ و کوچیکی نمایشگر می‌تونن به راحتی سایت رو مشاهده کنن.
  2. طراحی جذاب: هنر واقعی یک طراحی به این است که با کمک ذوق هنری خود بهترین وب سایت را طراحی کنه و باعث جذب افراد به اون صفحه بشه.
  3. امکان جستجو: برای هر دو تا سایت موزیک و فیلم باید قابلیت جستجو وجود داشته باشه تا افراد بتونند به راحتی آهنگ یا فیلم مورد نظرشونو پیدا کنن.
  4. صفحه‌های هنرمندان: اگه شما طراح یه سایت موزیک هستید، می‌تونید صفحات جداگانه‌ای رو برای هر هنرمند به همراه اطلاعات مربوط به آهنگ رو ایجاد کنید، اینطوری اگه فردی به یک خواننده علاقه داشته باشه می‌تونه همه آهنگ‌هاشو یک جا داشته باشه.
  5. اخبار و رویداد: وقتی که شما دست به طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم می‌زنید، می‌تونید یه بخش رو به سایت‌تون به نام اخبار و رویداد اختصاص بدین. اینطوری که آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با هر حوزه رو اونجا قرار بدین.
  6. لینک به شبکه‌های اجتماعی: آمار کسایی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنن هر روز داره افزایش پیدا می‌کنه، پس شما هم می‌تونید تو آخر صفحه‌اتون یه آدرس برای شبکه اجتماعی سایت‌تون رو قرار بدین تا افراد از اونجا هم شما رو دنبال کنن.
  7. وبلاگ: کنار بخش اخبار و رویداد هر هفته یا به صورت روزانه با ارسال مطالب و وبلاگ‌هایی که مرتبط با موزیک و فیلم هستن، می‌تونید سئو سایت‌تون رو هم بالا ببرید.
  8. امنیت: به مخاطبین سایت‌تون این اطمینان رو بدین که وب سایت شما از نظر امنیتی محافظت شده‌اس تا اطلاعات مهم کاربران در خطر نباشه.
  9. پخش آنلاین: حتما پخش آنلاین موزیک و فیلم رو بدون نیاز به دانلود بر روی سایت خودتون قرار بدین تا مخاطبین سایت شما از این مورد هم استفاده کنن.
  10. تقویم رویدادها: اطلاعات مرتبط با رویدادها و برنامه‌های آینده رو ارائه بدین و یا زمان پخش و ارائه یه موسیقی خاص از یه خواننده معروف یا فیلم معروف رو اطلاع رسانی کنید.

طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم

چه نکاتی رو برای انتخاب قالب طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم در نظر بگیریم؟

مهم‌ترین بخش هر سایت قالبی هست که برای اون استفاده میشه، به زبان ساده‌تر قالب یعنی ظاهر سایت که اگه فردی سایت شما رو ببینه با اون مواجه میشه. با کمک این گزینه شما می‌تونید جذابیت سایتتون رو دو چندان کنید و با این کار افراد زیادی جذب سایت شما میشن.

به خاطر محبوبیت سایت‌های موزیک و فیلم، قالب‌های زیادی برای این دسته از سایت‌ها وجود دارن که هر کدوم ویژگی خودشون رو دارن ولی انتخاب قالبی که مناسب نیاز شما باشه یه مورد ضروری برای شما حساب میشه. در واقع قالب انتخابی شما ظاهر سایت شما و نحوه نمایش آن رو تعیین میکنه. نکات مهمی برای انتخاب قالب طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم وجود داره که عبارتند از:

همه‌ی نیازهای خودتون رو بسنجید

به نظر من اول از همه نیاز که بدونید قالب انتخابی شما با کسب و کار شما متناسب هست یا ن. اگه سایت شما صرفا برای دانلود موزیک یا فیلم باشه باید از بین قالب‌های انتخابی اون یه مورد رو برای خودتون بسنجید یا برعکس. وقتی که این مورد رو رعایت کنید تعداد گزینه‌های بسیار کمی برای انتخاب می‌مونه و کار شما ساده‌تر میشه. اگه هم زیاد تو این گزینه تسلط ندارید می‌تونید از افراد با تجربه تو این زمینه کمک بگیرید.

سفارشی سازی آسان قالب

سفارشی سازی قالب یکی از مواردی هست که باید به اون توجه ویژه‌ای داشته باشید، پس قالبی رو برای خودتون انتخاب کنید که شخصی سازی آسونی داشته باشه. به خاطر این نیاز افراد، امروزه خیلی از قالب این ویژگی رو برای خودشون ایجاد کردن و تم‌های تغییر فونت، رنگ و سایر المان‌ها رو در تنظیمات پیش فرض قرار دادن. با انتخاب این سری از قالب‌ها شما صد هیچ از رقبای خودتون جلو می‌زنید.

روی قالب‌هایی که پرفروش هستن، دست بزارید

خیلی از شما میدونید که هر سایتی هزاران قالب برای فروش داره، بررسی و انتخاب این همه قالب واقعا کار سخت و زمانبری هست و اگه زمان خودتون رو فقط رو این بخش بزارید ممکن که بعدها قالب انتخابی شما منسوخ و از رده خارج بشه. بهترین راهکار این میتونه باشه که سراغ پرفروش‌ترین قالب‌ها برید، جالبه بدونید که ۹۰ درصد سایت‌هایی که محبوب هستن تنها از ۲۰ قالب استفاده میکنن. از طرفی این نکته رو هم از یاد نبرید که حتما به تاریخ انتشار اون قالب هم توجه کنید که قالب قدیمی رو خریداری نکنید.

شرایط و نحوه پشتیبانی رو فراموش نکنید

برای طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم اگه در حین کار با قالب دچار مشکل شدید باید به پشتیبانی قالب مراجعه کنید. خوب اگه این پشتیبانی پیوسته و منظم نباشه باید چیکار کرد؟ به طور معمول پشتیبانی حداکثر باید طی ۷۲ ساعت درخواست شما رو پیگیری کنه. پس حتما قبل از خرید قالب طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم از پشتیبانی که داره مطمئن بشید.

سرعت سایت رو در نظر بگیرید

در زمان طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم به یاد داشته باشید که سرعت سایت از عوامل خیلی مهم به شمار میاد، این مورد میتونه تاثیر مستقیمی روی تجربه کاربری بازدیدکننده‌ها و رتبه بندی گوگل داشته باشه. قبل از اینکه قالب مد نظرتون رو انتخاب کنید باید سرعت بارگذاری قالب رو به خوبی در نظر بگیرید. این مورد موقعی تاثیرش به چشم میاد که شما می‌خواید قالب رو عوض کنید.

سازگاری قالب با همه مرورگرها

کاربرها با مرورگرهای مختلفی می‌تونن وارد سایت شما بشن، پس سایتی که طراحی می‌کنید نباید متکی به یه مرورگر باشه. لازمه در نظر گرفتن این مورد اینکه قالبی رو انتخاب کنید که با مرورگرهای مختلفی مثل کروم، فایرفاکس و … سازگاری داشته باشه تا وقتی افراد به سایت شما مراجعه میکنن دچار مشکل نشن.

قالب شما از فونت‌های استاندارد پشتیبانی کنه

مهم‌ترین قسمتی که هنگام برقراری ارتباط با افراد خیلی مهمه، استفاده از فونت‌های استاندارد هست. کلماتی که با فونت‌های مختلف هستن می‌تونن جلوه بیشتری رو برای افراد داشته باشن. بیشتر قالب‌های طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم فونت‌های استاندارد و خوانا رو دارن، پس قبل از هر چیزی قالب انتخابی شما از چه فونت‌هایی پشتیبانی میکنه.

سئو و قالب در یه چارچوب

به طور حتم خیلی از شما ها با سئو آشنایی دارین و می‌دونید که این گزینه یکی از موارد مهم برای بالا بردن سایت شما از نظر گوگل هست. کارهایی زیادی برای بالا بردن این مورد وجود داره که قالب انتخابی برای سایت میتونه سئو رو بالا ببره. قالب‌های پرفروش با کدنویسی استانداردی طراحی میشن به همین دلیل سئو رو بالا میبرن.

طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم

مزایای طراحی سایت موزیک

با کمک طراحی سایت موزیک افراد می‌تونن به آهنگ‌های مورد علاقه‌اشون دسترسی ۲۴ ساعته داشته باشن، یعنی در هر ساعت از شبانه روز موزیک‌های محبوبشون رو گوش بدن و اون سایت رو پشتیبانی کنن. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت اینکه شما می‌تونید به صورت نامحدود موزیک آپلود کنید.

علاوه بر این هنرمندان می‌تونند به تبلیغ در زمینه محصولات هنری بپردازن و از این راه تعداد کاربران سایت‌شون رو افزایش بدن و به درآمد برسن. همچنین سایت‌های موزیک دارای دسته بندی برای انواع موزیک بر اساس خواننده یا نوع موزیک هستن، در این صورت شما طبق هر طبقه بندی که دوست دارید می‌تونید اهنگ‌های محبوب‌تون رو دانلود کنید. در طراحی سایت‌های موسیقی علاوه بر خود آهنگ متن آهنگ در کنار اون باشه، این ویژگی برای موزیک‌های خارجی بی‌نظیره.

نقاط مثبت طراحی سایت فیلم

با وجود اینکه طراحی سایت موزیک یه سری مزایا داره ولی نباید از نقاط مثبت طراحی سایت فیلم غافل شد. اولین مورد تبلیغات هدفمند هست، اینطوری که سایت‌های فیلم در مدت زمان کمی مخاطبان زیادی رو به خودشون جذب میکنن. این گزینه یکی از بهترین موارد برای درآمدزایی هست، پس با گرفتن تبلیغ و گذاشتن در بخش‌های مختلف سایت معتبر برای خودتون داشته باشید.

وقتی سایت مناسبی برای فیلم طراحی میشه فیلم‌ها و سریال‌های اورجینال با کیفیت وجود دارن. دسته بندی تو اینجور سایت‌ها وجود داره که فیلم و سریال‌ها براساس ژانرهای درام، کمدی، انیمیشن و … وجود داره. در آخر هم طراحی سایت فیلم استفاده آسونی رو برای مخاطبان خودش فراهم آورده و به بروزترین فیلم‌ها می‌تونید دسترسی پیدا کنید.

چطوری یک سایت موزیک و فیلم وردپرسی رو طراحی کنیم؟

به طور حتم یه سری سایت‌ها رو میشناسید که به شما یه سری اشتراک میدن و با تهیه کردن اون اشتراک شما می‌تونید موزیک و فیلم‌هاشون رو تماشا کنید یا بعضی از سایت‌ها هستن که دانلود فیلم دارن یعنی درآمد آن‌ها با تبلیغاتی هست که روی سایت‌شون قرار میدن. حالا که نکاتی رو برای طراحی سایت و انتخاب قالب دونستید، باید با نحوه راه‌اندازی یه سایت موزیک و فیلم وردپرسی هم آشنا بشید.

اگه این مراحل رو به خوبی اجرا کنید یه سایت بی‌نظیر برای خودتون می‌تونید داشته باشید. این نکته رو هم از یاد نبرید که اگه تو این حوزه تخصصی ندارید، می‌تونید از یه تیم متخصص مثل بهین آوا کمک بگیرید تا شما رو به بالاترین نقطه برسونند. برای جواب به این سوال که چطوری یه سایت موزیک و فیلم وردپرسی رو طراحی کنیم؟ باید موارد پایین رو مطالعه کنید.

انتخاب دامنه

تو مرحله اول باید دامنه سایتتون رو انتخاب کنید، در واقع دامنه به کاربران کمک میکنه تا آدرس سایت رو به راحتی پیدا کنن. دامنه و url با هم یه سری تفاوت‌هایی دارن که یکی از اونها اینکه url  به عنوان یه آدرس وب سایت کامل شناخته میشه و کاربران رو به صفحه‌ای خاص در یک سایت هدایت میکنه و دامنه بخشی از اون هست.

سعی کنید دامنه‌ای رو خریداری کنید که اسم سایت شما تو اون باشه تا به راحتی به خاطر سپرده بشه. در کنار این کار هم باید بررسی کنید که نام دامنه انتخابی شما قبلا توسط یه نفر دیگه ثبت شده یا ن. تو بیشتر موقع‌ها در کنار خرید یه هاست، نام دامنه رو هم خریداری کنید. این نکته رو از یاد نبرید که پسوند سایت شما باید .com باشه و از خط فاصله و عدد تو دامنه استفاده نکنید.

محتوای سایتتون رو انتخاب کنید

محتوای سایت از اصلی‌ترین مواردی هست که سایت شما رو ارتقا میده، بالاتر نکات مهم برای انتخاب یه محتوای خوب رو بیان کردیم ولی به طور کلی بهتره که همه فیلم‌ها چه ایرانی چه خارجی، آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، بیوگرافی اعضای گروه‌ها و خواننده‌های مختلف و هر چیز دیگری رو که می‌خواید در سایتتون باشه رو جمع‌آوری کنید و طبق نظری که برای بیشتر افراد مهمه اونها رو و سایت‌تون قرار بدین.

نصب وردپرس

برای طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم کار با نصب وردپرس که کار اصلیه شماست شروع میشه، وقتی این مورد رو نصب می‌کنید شرکت میزبان به شما یه ایمیلی که توش نام کاربری، گذرواژه و … هست رو به شما ارسال میکنه. بعد از اینکه به سیستم وارد شدید به دنبال بخش سایت برید و نماد وردپرس رو انتخاب کنید. پس از چند دقیقه وردپرس نصب میشه و این معنی رو میده که می‌تونید به داشبورد وردپرس خودتون وارد بشید.

بعد از اون یه قالب وردپرسی مناسب موزیک یا فیلم برای خودتون در نظر بگیرید، برای نصب این قالب به بخش نمایش و سفارش سازی برید و بعدش روی بارگذاری طرح زمینه کلیک کنید، در آخر هم پوشه مربوط به فایل که قالب توش هست رو انتخاب کنید. حتما حتما برای انتخاب قالب تمام تلاشتون رو داشته باشید که بهترین گزینه رو برای خودتون انتخاب کنید، چرا که با وجود قالبه که سایت شما قوت میگیره.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو

در کنار قالب، بهینه سازی موتورهای جستجو هم خیلی مهم هست. برای کمک به افزایش ترافیک ورودی سایتتون مطمئن بشید که افراد به راحتی میتونن سایت شما رو پیدا کنن. اینجاست که ارزش سئو بیش از بیش مورد توجه قرار میگیره، ترفندهای زیادی برای بهینه سازی وجود داره ولی یکی از راهکارهای بالا بردن سئو سایت اینکه از افزونه‌های مرتبط با سئو استفاده کنید تا بهره‌وری سایتتون هم بالا بره.

طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم

چرا طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم رو با قالب آماده انجام بدیم؟

قالب آماده کلی مزایا داره که هر کدومشون تاثیر جداگانه‌ای روی ترافیک‎های سایت شما دارن، توی بهین آوا میشه برای داشتن سایت قالبای اختصاصی انتخاب کرد اما هزینه اونا بیشتره و چون مجموعه ما خیلی حرفه‌ای تلاش می‌کنه تا شما رو آگاه کنه تا از روی آگاهی و هوشمندانه انتخاب کنید، بهتون میگیم که قالبای آماده خیلی خوبن و معمولا کم‌تر کسی نیاز به طراحی قالب به صورت اختصاصی داره. پس با خیال راحت انتخاب کنید. قالب آماده زمان طراحی سایتو کم می‌کنه و میتونه توی مدت زمان خیلی کوتاه، سایت مورد علاقه‌تونو بهتون تحویل بده. پس این مزیت خیلی مهمیه! نکته مهم بعدی توی این داستان، کاهش هزینه‌هاس.

هزینه طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم به چه مواردی بستگی داره؟

یکی از مسائلی برای همه‌ی افراد خیلی مهمه، قیمت نهایی طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم هست. این گزینه به عوامل متعددی بستگی داره، از طرفی هر کسب و کاری تو هر حوزه‌ای که فعالیت میکنه رمز موفقیتش اینکه از رقبای خودش متمایز باشه. به طور کلی هزینه طراحی سایت به مواردی مثل طراحی و گرافیک، امکانات و قابلیت‌ها، بهینه سازی برای موبایل، سیستم مدیریت محتوا و پیچیدگی سایت مربوط میشه.

طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم

مرکز تخصصی طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم بهین آوا

دغدغه خیلی از افراد برای طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم انتخاب مجموعه‌ای هست که با اطمینان خاطر طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم رو به اون بسپارن. اینکه شما به دنبال یه مجموعه معتبر برای طراحی سایت هستید، یعنی نیاز اولیه برای ایجاد یه سایت معتبر برای شما به وجود اومده، اما چه مجموعه و افرادی می‌تونن برای شما سایتی مناسب طراحی کنن؟ قطعا هر تیمی با هر ویژگی و مزیتی رو گزینه‌هایی برای شما منحصربفردتر عمل میکنه.

با این حال مجموعه بهین آوا با وجود تجربه ده‌ها هزار وب سایت تو حوزه کسب و کار کوچک، متوسط و برندها تونسته شرایطی رو ایجاد کنه که هر کسب و کاری از شروع همکاریش در وب سایت و طراحیش تا رسیدن به نقطه‌ای که منجر به درآمدهای چند ده هزار مشتری برای سایت شما رو به وجود بیاره رو داشته.

 قطعا با مجموعه‌ای باید کار کنید که تجربه مناسبی در زمینه کسب و کاری شما با رقبا هم به وجود اورده که این اعلام به شما باشه که بهین آوا می‌تونه برای شما این کار رو انجام بده. پس همین حالا با تیم ما ارتباط بگیرید تا کارشناسان فروش ما بتونن بهترین راهنمایی رو برای شما بکنن چون تو همه زمینه‌های طراحی سایت وب سایت و رسیدن به کسب و کار شما به یه درآمد مناسب در حوزه بازخوردهای لحظه‌ای، برندینگ و اورنس داشته باشه.

تو این مقاله سعی کردیم تا نکات مهم برای طراحی سایت تو حوزه فیلم و آهنگ را با شما عزیزان درمیان بزاریم. با کمک از طراحی سایت دانلود موزیک و فیلم به دنیای از هنر و سرگرمی راه پیدا می‌کنید جایی که فیلم و موزیک‌ها به زیبایی بی‌نظیری خودشون رو نشون میدن و شما رو به سفری شگفت آور می‎برن، علاوه بر این اگه سایت شما از همه لحاظ برتر باشه می‌تونید تبلیغات منحصربفردی رو هم ایجاد کنید و به درآمدزایی برسید.

از طرفی نکات مهم برای بهینه سازی سایتتون رو هم فراموش نکنید و با کمک اونها سئو سایت رو هم بالا ببرید. واقعیتش طراحی سایت یه مبحث خیلی طولانی هست که تو ی وبلاگ نمیشه اونو به طور کامل بازگو کرد ولی با کمک تیمی مثل بهین آوا دیگه نگرانی از این بابت ندارید.

کارشناسان طراحی سایت همیشه به یک کارشناس سئو هم نیاز دارند که سایتشون در نتایج گوگل بهتر دیده بشه. برای اینکه هر دوتای این کارشناسا رو با هم داشته باشی و به کسب و کار و ایده ای که داری رونق بدی با بهین آوا تماس بگیر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *