طراحی سایت فروشگاهی بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

طراحی سایت فروشگاهی

این روزا کافیه نگاهی به کسب و کار آدمای اطرافتون بیاندازید تا متوجه بشین که خیلیا با خیال آسوده خونه نشستن و دارن از آنلاین شاپ پول درمیارن! در واقع سایت فروشگاهی یکی از بهترین گزینه‌هاییه که این روزا به عنوان کار خیلی از آدما شناخته میشه. اگر هنر خاصی داشته باشید، کالاهای خاصی تولید کنید یا خدمات خاصی ارائه کنید، قطعا نیاز دارید تا یه سایت حرفه‌ای داشته باشید تا اونارو به مشتریا معرفی کنید.

سایت شما یه مغازه مجازی محسوب میشه که مشتریا میتونن با خیال راحت خدماتتونو بررسی کنن و بعد از مقایسه عکس و ویدئوها، دست به خرید بزنن. طراحی سایت فروشگاهی مزایای زیادی داره که با شناختش میتونین خیلی راحت برای این کار سرمایه گذاری کنید.

اگر شما هم به دنبال رشد کسب و کارتون هستید یا قصد راه اندازه یه کار جدید دارید، حتما همراهمون باشید تا زیر و بم طراحی سایت فروشگاهی یا همون آنلاین شاپو بررسی کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی

تو دنیای امروز ما، برای فروختن کالاهای مختلف به مشتریا، نیاز به مغازه نیست! در واقع شما میتونین توی سفر، توی هر ساعت از شبانه روز و توی هر شرایطی اجناستونو به مشتریا بفروشید! اینطوری میشه با خیال راحت رشد کنید و عملکرد عالی داشته باشید. یادتون باشه که سایت فروشگاهی شما به بهترین شکل میتونه مشتریای بیشتریو براتون فراهم کنه. توی این مدل کسب و کار حتی محدودیت جغرافیایی هم وجود نداره. به خاطر همین میتونین تهران باشین اما به همه ایران محصول بفروشید. اینطوری میشه کسب و کارتونو گسترش بدید و حسابی با بالاترین کیفیت و خدمات، فروش بالاتریو تجربه کنید.

وقتی صحبت از طراحی سایت فروشگاهی میشه، فکرمون اینه که یه سایتی داشته باشیم که بشه از طریق اون تجربه خوبی برای مشتریا فراهم کنیم.  تو این شرایط اولین چیزی که به ذهنمون میاد، فراهم کرده یه تجربه خرید آسون و بی دردسره!  ایجاد یه تجربه لذت‌بخش برای مشتریا، میتونه به شما کمک کنه تا بدون دردسر و نگرانی، مشتریای دائمی برای خودتون داشته باشید.

حتی وب سایت میتونه کمک کنه تا برندسازی قوی و خوبی تجربه کنید. اینطوری میشه با چند کلیک و استراتژی حساب شده، برای رشد کسب و کارتون تصمیم بگیرید. طراحی رابط کاربری به شدت مهمه! به خاطر همین کافیه  برای داشتن سایت فروشگاهی سرمایه گذاری کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشید؟

خب، طراحی یک سایت فروشگاهی واقعاً یک تغییر اساسی توی کسب و کارتون محسوب میشه! شما با داشتن سایت فروشگاهی یه دنیا مزیتو تجربه می‌کنید. این مزایا انگیزه اصلی برای سرمایه گذاری تو بحث طراحی سایت فروشگاهیه! اینطوری میتونین با آسودگی و اطمینان از نتیجه نهایی کسب و کارتون، دست به کار بشین و بهترین اقدام زندگیتونو انجام بددی. یادتون باشه، اگه سایت فروشگاهی داشته باشین میتونین با خیال راحت‌ 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به مشتریا خدمات بدید

. در واقع این فروشگاه مجازی شما، تعطیلی نداره و همیشه بدون نیاز به اینکه یه فروشنده داشته باشید و کلی پول بابت حقوقش پرداخت کنید، سایت داره براتون میفروشه و ثبت می‌کنه!

شما فقط باید لیست فروخته‌هارو بررسی کنید و شروع به بسته بندی و ارسال درخواستای مشتریا کنین. اینطوری میشه با کیفیت عالی و خطای کمتری، محصولاتو به آدرش مشتریا بفرستید. توی آنلاین شاپ یه قانون عالی وجود داره، این که هر کسی هر جای دنیا که باشه میتونه مشتری شما باشه! هرچند ارسال به خارج ایران کلی داستان داره، اما برای بعضی کسب و کارا ممکنه! ارسال به کل ایرانم که براتون آسونه و شما به جای ساپورت کردن مشتریای محل خودتون، میتونین خیلی راحت مشتریایی به وسعت ایران داشته باشید. مقیاسو توجه می‌کنید؟

دقیقا به خاطر همین همه معتقدن که طراحی سایت فروشگاهی یه سرمایه گذاری هوشمندانه برای کسب و کارا محسوب می‌شه! چون اگر تجربه خرید آنلاین داشته باشید کاملا آگاه هستید که برای داشتن یه تجربه خوب از خرید، چطور باید اقدام کنید؟ توی سایت فروشگاهی همه چیز دم دست شماست!

پس هیچ محدودیتی وجود نداره و میشه با خیال راحت یه کار اساسیو تجربه کنید و هر روز سطح جدیدی از فروشو تیک بزنید. یادتون باشه سایت فروشگاهی هیچ نیازی به تبلیغ بنری و تراکتی نداره! کافیه روی سئو سایت کار کنید و تبلیغت دیجیتالیو با مشورت متخصصین بهین آوا انجام بدید که طعم واقعی مشتریای زیادو بچشید و لذت ببرید.

طراحی سایت فروشگاهی

امکانات سایت فروشگاهی چیه؟

حالا که صحبت از اینهمه مزایای سایت فروشگاهی شد، لازمه که در مورد امکانات این مدل سایتا بدونید! سایتای فروشگاهی با کیفیت خیلی خوبی طراحی می‌شن تا کاربر و مشتریای شما بتونن توی صفحات مختلف محصولاتتون جابجا بشن و بالاخره این قلاب یه جایی گیر کنه و بازدید کننده سایت به مشتری تبدیل بشه! اینطوری میشه با هوشمندی کافی، استراتژی حرفه‌ای و کلی داستان این شکلی، برای تجربه یه فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای اقدام کنید و دست به کار بشید. در ادامه به بررسی امکاناتی که توی سایت های آنلاین شاپ ارائه می‌شه اشاره می‌کنیم.

1. سیستم مدیریت محتوا (CMS)

شاید قدیم‌ترها برای اینکه یه سایت حرفه‌ای فروشگاهیو تجربه کنید، لازم بود تا میلیاردها تومان به پول این روزا خرج کنید و یه تیم برنامه نویسی 6 ماه براتون کد بزنه تا یه سایت نسبتا خوب داشته باشید! اما خوشبختانه این روزا سیستم مدیریت محتوا اومده. این سیستما انقدر حرفه‌ای و قدرتمند طراحی شدن که با خیال آسوده میشه ازشون استفاده کرد و سرعت طراحی سایتو افزایش داد. ورد پرس، جوملا و ده‌ها سیستم مدیریت محتوای دیگه وجود دارن که میشه باهاشون سایت طراحی کرد!

وردپرس حرفه‌ای‌ترین سیستم مدیریت محتواس و بهین آوا دقیقا بخاطر همین از وردپرس استفاده می‌کنه. اینجا هر زمانی که نیاز باشه مطابق کسب و کار مشتری کد نویسی بشه، متخصصین بهین آوا توی پلاگین‌ها تغییراتو اعمال می‌کنن چون سیستم وردپرس اپن سورسه!

2. سیستم پرداخت آنلاین

یکی از مهم‌ترین بخشایی که سایت فروشگاهی شما بهش نیاز داره، امکاناتی مثل درگاه‌ پرداخت آنلاینه! زمانی که قصدتون فروش آنلاینه، مشتری باید بتونه هر محصولی که انتخاب کرد، پرداختشو انجام بده تا بدون دردسر و نیاز به وجود نیروی کار انسانی، سفارش براش ثبت بشه و منتظر ارسالش بمونه. سیستم پرداخت آنلاین توی سایتای فروشگاه خیلی مهمه و میتونه بدنه اصلی سایتو براتون تکمیل کنه. اینطوری با خیال راحت میشه دست به کار بشید و برای یه تجربه عالی اقدام کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

3. سیستم مدیریت سفارشات و موجودی

یه امکان مهم دیگه که توی سایت‌های فروشگاهی همیشه بهش نیاز داریم، این امکانیه که میتونه موجودی محصولاتو بررسی کنه و براساس تعداد خرید مشتریا، تعداد کل موجودیو کاهش بده و هر زمان که موجودی به اتمام رسید، توی سایت دیگه کالارو نشون نده و بزنه ناموجود! اینطوری میشه با خیال راحت برای داشتن یه شرایط نرمال و بی دردسر برنامه ریزی کنید. چون مشتری دیگه فقط همون چیزی که شما موجود داریدو خرید میکنه و دردسر اینکه بعد از ثبت سفارش برای تامین چیزیکه اشتباهی به مشتری فروختید اقدام کنید، ندارید.

 4. سیستم رتبه ‌بندی و نقد و نظرات

دیدین کنار هر محصول میشه بهش امتیاز داد؟ دیدین پایین توضیحات هر کالا و خدمات میشه در مورد نظرات استفاده کننده‌ها خوند؟ اینا همشون امکاناتیه که ما توی طراحی سایت آنلاین شاپ در اختیارتون قرار می‌دیم! شما میتونین با خیال آسوده یه سیستم عالیو تجربه کنید. کافیه که با کمک متخصصای این حوزه دست به کار بشید و مطابق استراتژی کسب و کارتون همه چیزو تنظیم کنید. این ویژگی به مشتریاتون اعتماد می‌بخشه و حس تمایل به خریدو افزایش می‌ده! اینطوری میشه با خیال راحت برای خرید محصولا اقدام کنن، چون نظر افراد دیگه‌رو در مورد محصول مدنظرشون خوندن و امتیاز محصولم چک کردن.

5. سیستم اطلاع ‌رسانی و ایمیل مارکتینگ

یکی دیگه از چیزایی که به عنوان امکانات توی سایتای فروشگاهی ارائه می‌کنیم، سیستم اطلاع رسانی با ایمیل مارکتینگه! توی این سیستما میشه با خیال آسوده دست به کار شد و یه سیستم عالیو در پیش گرفت. کسب و کار شما میتونه خیلی حرفه‌ای با این سیستم جلو بره و تبلیغ کنه. اینطوری شما به مشتریاتون دسترسی دارید و میتونین تخفیفای خاص، جشنواره‌های خرید و… رو بهشون پیشنهاد کنید. با کمک این سیستم همه چیز در دسترسه تا یه تجربه عالی داشته باشید.

6. سیستم جستجوی پیشرفته  داخلی

تا حالا شده دنبال کالای خاصی بگردید تو سایت؟ وجود یه سیستم جستجوی حرفه‌ای داخلی میتونه به سایت کمک کنه تا دقیقا به مشتری خدماتیو ارائه کنه که دنبالشه! شما میتونین با خیال راحت از سیستم جستجوی پیشرفته استفاده کنید. ما اینکارو براتون انجام می‌دیم تا مشتریا بتونن با خیال راحت هر چیزی که توی سایت نیاز دارنو جستجو کنن و لینکای دسترسی به اون صفحه‌هایی که با کلید واژه جستجو شده یکیه، مشاهده کنند. این عالیه!

7. سیستم تعیین حمل و نقل و پیگیری مرسولات

هرکی از سایت شما خرید کنه، باید موقع ثبت سفارش نحوه ارسالشو مشخص کنه. این امکان توی سایتاییکه ما طراحی می‌کنیم وجود داره. بهین آوا هر چیزی که بهش نیاز داریدو پیش بینی می‌کنه تا نتیجه همونی بشه که دلتون میخواد!  امکانات حمل و نقل مختلف و محاسبه هزینه حمل و نقل از مهم‌ترین بخشاییه که باید بهش رسیدگی کنید. یه نکته مهم دیگه، ما فکر پیگیری مرسولاتم کردیم! اینطوری کابر میتونه با کد پیگیری خریدش توی سایت شما، پیگیری کنه که سفارشش توی چه مرحله ایه. با این امکانات نهایت اعتماد سازیو تجربه می‌کنین.

طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی چیه؟

وقتی قراره برای طراحی سایت فروشگاهی هزینه کنید، قطعا لازمه مزایای این مدل سایتو بشناسید. اینطوری میشه با خیال آسوده دست به کار بشید و یه تجربه عالی برای خودتون کسب کنید. شما کافیه با بالاترین کیفیت، سایت فروشگاهیتونو بالا بیارید تا متوجه مزیتای خیلی عالی اون بشید. اینجا قراره مزایای طراحی سایت فروشگاهیو باهم بررسی کنیم.

  1. دسترسی همیشگی: حتی وقتی شما خوابین، سایت داره براتون میفروشه! این شاید 20 سال قبل یه رویا بود اما الان با داشتن سایت فروشگاهی یه واقعیته! شما همیشه در دسترس هستید و یه فروشگاهی همیشگی محسوب می‌شین. بخاطر همینم فروشتون افزایش پیدا می‌کنه.
  2. تجربه خرید آسون: با یک طراحی حرفه‌ای و ایجاد رابط کاربری مناسب، تجربه خرید از سایت شما برای مشتریاتون به یه تجربه عالی بدل میشه. اینطوری ممکنه کسب و کار شمارو به هرکسی توصیه کنند و خلاصه حسابی توی کارتون موفق‌تر عمل کنید.
  3. مقایسه راحت: یادتونه گفتیم سایتی که بهین آوا بهتون می‌ده، قسمت نظرات و امتیازات داره؟ مشتریا راحت میتونن تجربه خودشون از خرید یه محصولو بنویسن و ثبت کنن! اینطوری کاربری که قصد خرید داره میتونه همه چیزو بررسی کنه، مقایسه کنه و حسابی براش برنامه ریزی کنه!
  4. گسترش بازار: فروشگاه آنلاین به شما امکان میده تا به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنید. اینطوری با خیال راحت میشه بازار کسب و کار خودتونو کشف کنید و از طریق تبلیغات با نظارت متخصصین دیجیتال مارکتینگ بهین آوا، شرایطو برای داشتن یه فروشگاه عالی ایجاد کنید.
  5. آمار و گزارشات: شما خیلی راحت میتونین به آمار و گزارشات فروش، بازدید و رفتار مشتریا دسترسی داشته باشید. اینطوری میشه فهمید مشتریا چه جنساییو بیشتر خریدن؟ چه خدماتیو دوست داشتن؟ از چه چیزی استقبال کردن؟ چطوری خریدشونو ثبت می‌کنند و….! با این اطلاعات میشه بازاریابیو تغییر داد و روند تبلیغات، جذب مشتری یا ارائه خدماتو با یه استراتژی برنده تنظیم کرد. همین نکته‌های ریز شاید تو کسب و کارای قدیمی سال‌ها زمان می‌برد و برای استراتژی فروش، میلیارها هزینه نیاز بود! چیزی که الان در دسترس کامل شماست.
  6. تبلیغات به شیوه نوین: جالبه بدونین که طراحی سایت فروشگاهی تنها به همین مزایا ختم نمی‌شه! شما میتونین وقتی یه سایت خوب دارید، براش هزینه کنید. تبلیغات با کمک تجربه متخصصای دیجیتال مارکتینگ بهین آوا، بهتون کمک می‌کنه تا مخاطب سایتتونو گسترش بدید و رتبه بالاتری توی موتورهای جستجو کسب کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی چطوری میتونه براتون سکوی پرتاب باشه؟

همه چیزاییکه بالا بهش اشاره کردیم، برای این بود که جزییات داستان روشن بشه و شما بدونین با طراحی سایت فروشگاهی دقیقا چه چیزی به دست میارید؟ بالاخره قراره هزینه‌ای بابت این طراحی سایت فروشگاهی پرداخت کنید و حق شماست که در مورد دستاوردهاتون اطلاعات داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی به بهترین شکل میتونه بهتون امکان انعطاف بده و کسب و کارتونو از یکنواختی دربیاره! سایت فروشگاهی دنیای جدیدی توی کسب و کار شما ایجاد می‌کنه و میتونه یه تجربه خوب در زمینه برندسازی باشه. از طرف دیگه، سایتاییکه بهین آوا طراحی می‌کنه امنیت بالایی دارن و شما میتونین بالاترین سطح امنیتو باهاش تجربه کنید.

اینطوری ریسک نفوذ و هک خیلی کمتر میشه. وجود SSL و ابزارای امنیتی این‌چنینی، کارو برای تبلیغات تو سطوح بین المللی براتون آسون می‌کنه. چون سایت شما استاندارد طراحی میشه و توی همه دیوایس‌ها قابل مشاهده‌اس. مهم‌تر از همه اینا، سایتای بهین آوا خدمات پشتیبانی داره و امکان گسترش و توسعه اس! اینطوری 10 سال دیگه اگر به هر دلیلی نیاز به گسترش سایت داشتید، هزینه طراحی از صفر تا صدو پرداخت نمی‌کنید و فقط هزینه توسعه سایت براتون مشخص می‌شه.

حالا که متوجه این همه مزیت و خدمات حرفه‌ای تو زمینه طراحی سایت فروشگاهی شدید،  به صفحه طراحی سایت شرکت بهین آوا سر بزنید و با کارشناسای مجموعه تماس بگیرید تا پاسخگوی بقیه سوالات شما باشن!

بعضی از انواع طراحی سایت که ممکنه برای ایده های شما مناسب باشه:

 

پیش از اینکه  انتخاب کنید بهتره بدونید که داشتن وب سایت برای کسب و کار چه اهمیتی داره و چه سایتی برای چه کاری مناسبه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *