یواست یا رنک مث؟ کدام بهتر است؟

یواست یا رنک مث

این روزا که همه به فکر پیشرفت و رشد کسب و کارشونن، قطعا دونستن اینکه بهترین پلاگین برای سئو سایت و رشد اون چیه، اهمیت بالایی داره براتون. شما میتونین به راحتی تصمیم بگیرید که یواست بهتره یا رنک مث! حتما میپرسین چطوری میشه فهمید کدومشون بهتره و پرکاربردتره؟ پاسخ سوالتون اینه که مقاله‌ای که براتون آماده کردیمو تا انتها بخونین تا مثل یه متخصص حرفه‌ای جزییات این دوتا پلاگینو بررسی کنید. اینطوری میشه فهمین یواست یا رنک مث، کدوم مناسب‌تره؟
اگر شما هم سر دو راهی انتخاب یواست و رنک مث موندید، همراهمون باشید تا هر چیزی که باید از این دوتا پلاگین بدونید، بررسی کنیم.

پلاگین یواست yoast چیست؟

قبل از هرچیزی باید در مورد یواست بیشتر بدونید. اینطوری خیلی عالی با این پلاگین آشنا می‌شید و توانایی مقایسه و بررسیشو پیدا می‌کنید. Yoast SEO یکی از پلاگین‌هاییه که خیلی محبوب و کاربردیه! اینطوری تمام وب مسترای دنیا ازش استفاده می‌کنن تا بتونن وب سایت‌شونو بهینه سازی کنن. توجه به سئو سایت خیلی عالی میتونه باعث رشد سایتتون بشه و شمارو تو مسیر خیلی خوبی قرار بده. پلاگین یواست به بهترین شکل ممکن میتونه پارامترهای مهم توی سئو سایتو، براتون اجرایی کنه.

اینطوری میشه با خیال آسوده یه کاربر عادی هم برای سئو سایت تلاش کنه و نتیجه خوبیو ایجاد کنه. توی این پلاگین، تجربه کاربری ارتقاء پیدا کرده. به همین دلیل میتونین خیلی راحت تجربه خوبی توی این زمینه کسب کنید. Yoast SEO به وبمسترا اجازه می‌ده که عنوان مطالب، توضیحات متا و URL صفحه‌هارو تنظیم کنید. اینطوری توی نتایج جستجو به بهترین شکل ممکن دیده می‌شید. سایت خود را به طور دقیق تنظیم کنند تا در نتایج جستجو بهتر دیده شوند.

این پلاگین با امکان تغییر آسان Snippet، میتونه به وبمسترا کمک کنه تا محتوا، جستجو، جزییات و پارامترهایی که توی گوگل اهمیت زیادی داره، بهینه سازی کنن. Yoast SEO به وبمسترا امکان مدیریت فایل‌های robots.txt و .htaccess میده! اینطوری میشه بدون دردسر ساختار سایتو بهتر کنید و خیلی راحت برای جستجوی گوگل و ایندکس شدن صفحات سایتتون برنامه ریزی کنید. Yoast SEO به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های قدرتمند و عالی برای بهبود سئو سایته که میتونین با خیال آسوده ازش استفاده کنید. یواست با رابط کاربری خیلی ساده، اجازه میده تا وب سایت‌های وردپرسی رو بهینه سازی کنید و هر صفحه رو برای بهتر دیده شدن آماده کنید. اینطوری میشه رتبه سایتو بهتر و بهتر کرد!

یوست یواست yoast

مزایای استفاده از یواست چیست؟

همیشه برای اینکه انگیزه بهتری پیدا کنید و از پلاگینای مختلف برای رشد سایت کمک بگیرید، لازمه که مزایای اون پلاگینو خیلی خوب درک کنید. اینطوری میشه با خیال راحت از اون پلاگین کمک گرفت و برای رشد و بهبود سایت استفاده کرد. اینجا قراره مزایای یواست بررسی کنیم.

1. بهینه‌سازی محتوا: Yoast به شما اجازه میده تا خیلی راحت و سریع، محتواتونو بهینه کنید. در واقع توی این افزونه همه چیز پیش بینی شده و مهم‌ترین پارامترا برای بهبود سئو سایت، در اختیارتون قرار می‌گیره. اینطوری میشه خیلی راحت عنوان صفحه، توضیحات متا و کلمات کلیدیو برای هر صحفه مشخص کنید. به این ترتیب میشه خیلی راحت و آسوده از بهینه سازی این پلاگین استفاده کرد.

2. حل مسائل فنی: Yoast برای شما امکانیو فراهم می‌کنه که خیلی راحت میتونین مشکلات فنی سایتتونو بررسی کنید! اینطوری میشه هرچی مشکل توی سایت وجود داره با یه کلیک ساده پیدا کنید و رفعش کنید! به این شکل میشه هزینه های گزاف اشکال یابی سایتو از بین برد و خیلی خوب همه چیزو مدیریت کرد.

3. ارائه راهنمایی‌های سفارشی: Yoast به شما راهنمایی‌های میده که متناسب با محتوای سایتتون چه کلیمه کلیدی رتبه بالاتری داره و میتونه توی ارتقا سئو شما کمک کنه. این راهنمایی‌ها هزینه مشاورهسئو شمارو کاهش میده و خیلی میتونه کاربردی باشه.

4. مدیریت لینک‌ها و ریدایرکت‌ها: ساخت بک لینک به همون اندازه که میتونه براتون عالی باشه، دردسرساز هم هست! این پلاگین به شما اجازه می‌ده تا برای مدیریت لینک‌ها و ریدایرکت‌های سایتتون دست به کار بشین. اینطوری خیلی راحت میشه خطاهای 404 رو کنترل کرد.

5. پیشرفت تحلیل‌های سئو: Yoast با ارائه آمارها و گزارشای دقیق درباره عملکرد سئو وب‌سایتتون، به شما کمک می‌کند تا تغییرات لازمو انجام بدید و یه سایت بهینه و خوب داشته باشید.

6. سازگاری با تغییرات الگوریتم‌های جستجو: Yoast میتونه به بهترین شکل ممکن بروز رسانی بشه. اینطوری هیچ نگرانی برای تغییراتی که توی الگوریتم های گوگل رخ میده ندارید. چون یواست خیلی زود با اونا هماهنگ میشه و این میتونه یه امتیاز عالی براتون ایجاد کنه.

7. پشتیبانی از ادغام با سایر افزونه‌ها: Yoast با اکثر افزونه‌های وردپرس سازگاری داره بهتون امکان میده تا هماهنگی خوبی توی این داستان تجربه کنید. شما خیلی راحت میتونین از افزونه های دیگه توی سایتتون استفاده کنید و حسابی هماهنگی سئو سایتو بررسی کنید. اینطوری میشه حرفه‌ای‌تر اقدام کنید.

8. راهنمای تجسمی انگلیسی: Yoast با ارائه راهنمای تجسمی انگلیسی، به کاربرایی که زبان انگلیسیشون خوب نیست، کمک میکنه تا درک کنن دقیقا چه پیامیو منتقل می‌کنه.

9. پشتیبانی فنی قوی: پشتیبانی فنی موثر و توانمند Yoast یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلاگینه که همه عاشقشن! این پشتیبانی بهتون اطمینان می‌ده، در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، تیم فنی Yoast به سرعت برای برطرف کردن مشکل اقدام میکنه و شما هیچوقت دست تنها نیستید.

10. رابط کاربری دوستانه: رابط کاربری ساده و دوستانه Yoast به هر کاربر، حتی کسانی که با سئو آشنایی محدودی دارن، کمک می‌کنه تا خیلی راحت از ابزارها و تنظیمات استفاده کنن.
یادتون باشه با استفاده از Yoast، شما نه تنها میتونین بهینه‌سازی سئو سایتتونو به بهترین شکل ممکن انجامب دید، بلکه میشه رشد و ارتقا سایتو بین رقبا هم مشاهده کنید که این امتیاز فوق العاده‌ای برای شماست.

rank math رنک مث

پلاگین رنگ مث RankMath چیست؟

حالا که با پلاگین یواست آشنا شدید، بهتره در مورد RankMath بیشتر بدونید. رنک مث یه انتخاب عالیه برای شما. در واقع این پلاگین یه دنیا از خدمات سئورو مجانی بهتون ارائه می‌کنه. RankMath یه پلاگین قدرتمند و کاربردیه برای اینکه یتونین بهینه‌سازی سئو سایت وردپرسیتونو انجام بدید. این پلاگین با توجه به مفهوم رتبه‌بندی و بهبود موقعیت وب‌سایت شما توی نتایج موتورهای جستجوی اینترنت، ابزاری جامع و موثر ارائه می‌کنه تا بتونین باهاش رشد کنین.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های RankMath اینه که خیلی رایگان میتونه امکانات خوبیو بهتون ارائه بده. RankMath امکانات زیادیو میتونه ارائه کنه. شما با این پلاگین برای بهبود سئو سایت اقدام می کنید و میشه رشد و پیشرفت سایتو به خوبی ببینید. این پلاگین بهتون اجازه می‌ده تا عنوان‌های مقاله رو تعیین کنید. بعد از اون میشه با کمک این پلاگین توضیحات متای مقاله های بلاگتونو مشخص کنید.

امکان عالی بعدی، تعیین نقشه سایت شماست که میشه باهاش کلی پیشرفت کنید و توی موتور جستجوی گوگل شاهد ارتقا خودتون باشید. مزیت بعدی که باید بهش توجه کنید، ارزیابی کلمه کلیدیه! رنک مث کمک میکنه تا بهترین کلمه کلیدیو برای مقاله تون انتخاب کنید و خیلی خوب توش رشد کنید و کاربرارو جذب کنید. اینطوری میشه با خیال راحت یه فضای رشد خوب برای سایت ایجاد کنید.

سادگی و انعطاف RankMath مثال زدنیه! شما بدون هرنوعه پیچیدگی میتونین ازش استفاده کنید. RankMath با ویژگی‌هایی که داره، اجازه میده خیلی راحت بتونین سایتتونو ارتقا بدید. این پلاگین راهنمایی های خیلی عالی ارائه میده که مثل یه دستیار حرفه‌ای میتونه کنار شما از صرف هزینه های زیاد برای مشاوره سئو پیشگیری کنه. اینطوری شما بدون نیاز به دانش تخصصی تو زمینه سئو سایت، میتونین سایتتونو ارتقا بدید. یادتون باشه که رنک مث تلاش میکنه تا سایت شمارو به رتبه های بالایی برسونه و یه ارتقا عالی توی سایت ایجاد کنه. اینطوری میشه با خیال راحت برای سایتتون شرایطیو ایجاد کنید که رشد کردن بخش اصلی اونه!

مزایای استفاده از RankMath چیست؟

اطلاع از مزایای هر پلاگین، نکته مهمیه که با استفاده از اون میشه مثل یه حرفه‌ای تلاش کرد. کافیه با استفاده از پلاگین RankMath برای بهینه سازی سایت دست به کار بشید. اینطوری میشه هوشمندانه بهترین برنامه ریزیو انجام داد. اینجا قراره هرچی مزیت از این پلاگین میشه به دست بیاریدو، بررسی کنیم.

ویژگی‌های عالی اما رایگان: RankMath با ارائه بهترین شرایط میتونه به شما کمک کنه تا برای ارتقا سایت دست به کار بشین. در واقع این پلاگین همه چیزو آماده میکنه تا هیچ هزینه ای نکنید و توی سئو سایت مثل یه متخصص دست به کار بشید.

راهنمایی بهینه کلمات کلیدی: RankMath با ارائه راهنمایی‌های دقیق در مورد استفاده از کلمات کلیدی، بهتون کمک میکنه تا مثل یه حرفه‌ای عمل کنید. اینطوری دقیقا مثل یه وب مستر عالی، برای به دست آوردن کلمات کلیدی میتونین لیست فوق العاده ایو تهیه کنید. رنک مث کمک میکنه تا کلمه کلیدی ترند و پر بازدیدو انتخاب کنید و خیلی عالی توش قوی بشین.

کنترل کارایی: شما با RankMath ، میتونین خیلی عالی کارایی سایتو بررسی کنید. رنک مث کمک میکنه تا مثل یه متخصص دست به کار بشین و برای به دست آوردن نتیجه مطلوب توی سایت تغییراتیو ایجاد کنید. این عالیه و میتونه یه سکوی پرتاب برای کسب و کارتون باشه چون همیشه به روند سایت آگاه هستید.

پشتیبانی از اسکیما: رنک مث از جدیدترین ایده‌ها توی بهبود سئو استفاده می‌نه. اسکیما یه استاندارد مهم توی سئو محسوب میشه که بهتون اجازه میده با کمک موتورهای جستجوگر، برای بهبود شرایط اقدام کنید. رنک مث تمام کدهای اسکیمارو تولید میکنه و میتونه توی جستجوها و نمایش سایتتون توی این نتایج خیلی کمک کنه!

سازگاری با افزونه‌های دیگر: RankMath با بیش از ۳۵ افزونه معروف وردپرس، سایزگاری داره. به همین دلیل وقتی نصبش می‌کنید نگرانی از بهم ریختگی سایت و سایر پلاگینا نخواهید داشت! این عالیه چون میشه با خیال راحت در کنار کلی پلاگین دیگه، از این افزونه استفاده کرد و هیچ اختلالیو مشاهده نکرد.

تنظیمات سفارشی برای هر مطلب: RankMath به شما این امکانو می‌ده تا برای هر مطلب یا صفحه، تنظیمات سئو سفارشی ایجاد کنید. این قابلیت برای شما شرایطیو فراهم میکنه که بتونین براساس اون، توضیحات متا، عنوان و کلمه کلیدی مشخصیو تعیین کنید که قطعا تو نمایش سایتتون برای لیست نتایج جستجو خیلی عالی و کاربردیه!

سادگی و کاربری بالا: رابط کاربری RankMath خیلی سادس! یعنی شما هر طوری که تخصص داشته باشید، میتونین از این پلاگین استفاده کنین و یه فرد متخصص و قدرتمند برای مدیریت سئو سایت محسوب بشین. این هنر طراحی رابط کاربری خیلی قویه این افزونه‌س.

آپدیت و پشتیبانی خوب: شما میتونین هر زمان که نیازمند پشتیبانی بودید، از این بخش استفاده کنید. پشتیبانی قوی یه خدمات عالیه که میتونه شمارو دلگرم کنه. از طرف دیگه، آپدیت و به روز رسانی مکرر بخشی از این داستانه و میتونه شمارو به یه متخصص توی این زمینه تبدیل کنه. چون مکرر همه چیز داره به روز رسانی و بهتر میشه.

با در نظر گرفتن این مزایا، استفاده از RankMath خیلی خوبه و میتونه بهتون کمک کنه تا برای سئو سایت سنگ تموم بذارید.

یواست یا رنک مث

مقایسه یواست و رنک مث

انتخاب بین افزونه های مختلف کار مشکلیه! شما باید زیر و بم تمام انتخاباتونو بدونید تا بشه با خیال راحت جزییاتو مقایسه کنید. خوشبختانه با مقایسه Yoast و Rank Math میشه به راحتی بین دو گزینه عالی یکیشو انتخاب کرد. به خاطر همین قراره اینجا دو پلاگین برتر سئو برای وردپرسو بررسی کنیم تا بتونین در مواقع خاص از بین اون‌ها یکیشونو انتخاب کنید. اینطوری خیلی عالی میشه مثل یه حرفه‌ای دست به کار بشید.

• رابط کاربری

یواست: رابط کاربری Yoast خیلی خیلی ساده‌س! به طوری که میتونین با خیال راحت و استفاده از راهنمای داخلی یواست به بخش های مختلف دسترسی داشته باشید.
رنک مث: Rank Math با رابط کاربری خوب و انعطاف پذیر میتونه امکانات خوبیو در اختیارتون قرار بده اما باید کمی از سئو و جزییاتش آگاهی داشته باشید.

• پشتیبانی از Schema Markup

یواست: پشتیبانی از Schema Markup در Yoast با سرعت خیلی بالا مزیتیه که باید بهش اشاره کرد.
رنک مث: Rank Math با امکانات Schema Markup گسترده‌تری میتونه تنظیمات تخصصی براتون ارائه کنه. اینطوری میشه خیلی راحت و بی دردسر برای داشتن یه برنامه ریزی عالی دست به کار بشین.

• کنترل بیشتر در تنظیمات سئو

یواست: با ارائه کردن تنظیمات تخصصی و قابل دسترس میتونه بهتتون کمک کنه تا کنترل خوبی روی سایت داشته باشید.
رنک مث: Rank Math با امکانات جامع و گزینه‌های بیشتر توی تنظیمات سئو، به شما کمک میکنه تا ساده‌ترین حالتو برای تنظیمات تخصصی به دست بیارید و لذت ببرید.

• نقشه سایت XML

یواست: با ارائه نقشه سایت XML کامل و بهینه شده برای موتورهای جستجو، از این لحاظ مزایای زیادی براتون ایجاد میکنه.
رنک مث: Rank Math هم دقیقا میتونه نقشه سایتو ارائه کنه اما امکانات جانبی بیشتری در کنارش ارائه می‌ده.

• تجزیه و تحلیل سئو

یواست Yoast: با امکانات آمار و گزارش‌های جامع، تحلیل موثری از عملکرد سئو وب‌ سایت ارائه می‌ده. اینطوری میشه با خیال راحت دست به کار بشید.
رنک مث: رنک مث خیلی خوب تحلیل میکنه! اینطوری میتونین با گزارش گیری های مکرر وضعیت سایتتونو بسنجید و برای رشد و ارتقا سایت تصمیم بگیرید.

هر دو پلاگین Yoast و Rank Math مزایا و ویژگی‌های قابل توجهی دارن که شناخت اون‌ها میتونه به شما کمک کنه تا حرفه‌ای عمل کنید. یواست و رنک مث هر دوشون برای رشد و ارتقا سایت بهترین گزینه هستن، فقط کافیه با دقت به جزییات توجه کنید تا بشه اولویت بندی کرد و تصمیم خوبی برای این بخش ماجرا گرفت.

یواست یا رنک مث

کدوم پلاگین برای سئو سایت خوبه؟ یواست یا رنک مث

انتخاب بین Yoast و Rank Math یه چالش اساسیه! حتی اگر از آدمای حرفه‌ای حوزه سئو و وبمسترا سوال کنید، بازم جواب دقیقی براش پیدا نمیشه! چون برای سئو سایت، باید براساس نیاز، ترجیحات و پارامترهای این‌چنینی، ویژگی‌های مشخصیو دنبال کنید. شما میتونین با خیال آسوده برای تجربه خوب از پلاگین‌ها اونارو تست کنید. توی این مدت میشه با توجه به نتایجی که از هرکدوم تجربه می‌کنید، بهترین گزینه برای خودتونو انتخاب کنید. یادتون باشه که شما دقیقا متناسب با نیازتون انتخاب میکنید.

Yoast

– رابط کاربری ساده و مورد علاقه کاربر.
– پشتیبانی خوب از Schema Markup.
– سایت مپ XML بهینه‌ سازی شده.
– تحلیل و گزارشگیری خیلی حرفه ای از عملکرد سئو.
– پشتیبانی از تغییرات الگوریتم‌های موتورهای جستجو.

Rank Math

– امکانات Schema Markup گسترده‌تر از یواست.
– تنظیمات سئو بیشتر و گزینه‌های جامع از یواست.
– سایت مپ XML با ویژگی‌های بیشتر.
– تجزیه و تحلیل‌های جامع با امکانات گزارشگیری عالی.
– پشتیبانی از ادغام با افزونه‌های دیگر.

باتوجه به همین مقایسه ساده، می‌توانید تصمیم گیری کنید. برای انتخاب مناسب‌ترین پلاگین برای سئو وب سایت، باید نیازهای خودتان را همراه با ویژگی‌ها و عملکردهای هر کدام از پلاگین ها بررسی و ارزیابی کنید. اینطوری میشه خیلی راحت متناسب با نیازها و انتظاراتی که از سئو سایت و بهینه سازی اون دارید، تصمیم بگیرید.

یادتون باشه که وب سایت با پیگیری های جامع و نصب بهترین پلاگینا میتونه رشد کنه. اون چیزی که هر سایتیو ارتقا میده، داشتن یه ادمین فوق العاده‌اس که میتونه در نهایت کمک کنه تا بهترین گزینه ها انتخاب بشن و نتیجه عالی داشته باشن!
شما برای سایت و سئو اون کدوم یکی از این پلاگینارو انتخاب می‌کنید؟ حتما انتخابتونو برامون بنویسید.

هم در مورد داشتن ادمین سایت و هم در مورد سئو سایت می تونید با کارشناسان ما در بهین آوا در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *