10 دوره آموزشی برتر گوگل ادز به صورت رایگان

دوره رایگان آموزش گوگل ادز

تقریبا همه میدونن که گوگل ادز چه ابزار پر کاربردیه و چطوری میتونه یه کسب و کارو از فرش به عرش برسونه! اگر شما هم قصد دارید برای آموزش گوگل ادز دست به کار بشید و اطلاعات جامعی در موردش کسب کنید، وقتشه که چند دقیقه‌ایو همراه ما باشید. اینجا قراره با 10 دوره رایگان آموزش گوگل ادز آشنا بشید و دوره های آموزش رایگان گوگل ادزو بشناسید. اینطوری شاید بهتر بشه در مورد گوگل ادز و جزییاتش اطلاعات کسب کرد. اما یادتون باشه که یادگیری تنها بخشی از ماجراست و تجربه همیشه حرف اولو میزنه!

پس همراهمون باشید تا چند دوره رایگان آموزش گوگل ادز که بازخورد عالی از آموزش داشتن، بشناسید.

دوره رایگان آموزش گوگل ادز

معرفی 10 دوره رایگان آموزش گوگل ادز

1. استفاده از دوره های آموزشی گوگل پارتنرز

گوگل پارتنرز واسه کسایی که دوست دارن کسب و کارشون رو آنلاین مدیریت کنن و ارتقا بدن خیلی خوبه. شما میتونید از این ابزار برای دوره رایگان آموزش گوگل ادز استفاده کنید.  این برنامه دوره‌های آموزشی آنلاین ارائه می‌کنه و در مورد ابزارهایی مثل Google Analytics و Google Ads اطلاعاتیو ارائه میده که قطعا میتونه بهتون کمک کنه تا جزییات زیادیو یاد بگیرید. تبلیغات کمک میکنه تا بتونین خیلی خوب پیشرفت کنید.  جالبه بدونید که با عضویت توی گوگل پارتنرز می‌تونین به گواهینامه‌های تخصصی هم دست پیدا کنید.

گوگل پارتنرز دوره رایگان آموزش گوگل ادز

در واقع وقتی دوره‌هارو گذروندید و حسابی در مورد گوگل ادز اطلاعات کسب کردید، به راحتی میشه توی آزمون شرکت کرد و گواهی های معتبری دریافت کرد. اینطوری اعتبار خیلی زیادی کسب می‌کنید و میشه برای رزومه از این گواهینامه ها استفاده کنید. این سایت به شما منابع و اطلاعات اختصاصی گوگل رو ارائه می‌کنه. اینطوری میشه با خیال آسوده رشد کنید و از جزییات اطلاعات کسب کنید. با این آموزشا میشه خیلی خوب پیشرفت کردف فقط کافیه به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. از مزایای گوگل پارتنرز میشه به این موارد اشاره کرد.

  • آموزش‌های آنلاین: گوگل پارتنرز دسترسی فوق العاده خوبی به دوره‌های آموزشی آنلاین در زمینه‌های مختلف از جمله تبلیغات دیجیتال، تجارت الکترونیک، تحلیل و بهینه‌ سازی وب‌ سایت فراهم میکنه. شما میتونین در مورد گوگل ادز اطلاعات ارزشمندی کسب کنید و حسابی توی ارتقاء سایت ازش استفاده کنید.
  • گواهینامه‌های معتبر: شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی می‌تونن بعد از پایان دوره و موفقیت توی آزمون‌های مربوطه، گواهینامه‌های معتبر شما از گوگل صادر میشه. به این توجه کنید که چقدر میتونه این اعتبار براتون عالی باشه و به دردتون بخوره.
  • دسترسی به ابزارهای تحلیل و بهینه‌سازی: گوگل پارتنرز بهتون امکان می‌ده تا از ابزارهای تحلیل و بهینه ‌سازی گوگل برای رشد کسب و کارتون استفاده کنید. کمک گرفتن از ابزارای قدرتمندی مثل گوگل آنالیتیکس، Google Search Console  و Google Ads میتونه کسب و کارتونو متحول کنه.
  • منابع و اطلاعات اختصاصی: وقتی عضو گوگل پارتنرز باشید، دسترسی بی انتهایی در اختیارتون قرار میگیره و کلی منبع معتبر دارید که باهاش کسب و کارتونو مدیریت کنید. اینطوری میشه استراتژی های تبلیغاتیتونو مدیریت کنید، تغییر بدید و روند رشد و پیشرفتتونو ایجاد کنید.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: عنوان جذاب سئو

Udemy دوره رایگان آموزش گوگل ادز

2. استفاده از دوره های آموزشی Udemy

برای دومین گزینه ای که میتونین باهاش گوگل ادز یاد بگیرید که یک دوره رایگان آموزش گوگل ادزه، وب سایت Udemy  هست. این سایت یکی از بزرگترین پلتفرمای قوی و با کیفیتیه که آموزش آنلاین داره. این وب سایت دسترسی خیلی خوبی برای رسیدگی به هزاران دوره توی زمینه‌های مختلف از جمله تکنولوژی، تجارت، طراحی، توسعه فردی و غیره فراهم می‌کنه. این پلتفرم به شما اجازه میده تا در مورد گوگل ادز کلی اطلاعات خوب و به روز کسب کنید.

برای این که توی گول ادز و کمپین‌های اون متخصص بشید، کافیه جزییات آموزشارو به خوبی مرور کنید و حرفه ای در موردشون تحقیق کنید. با همین پشتکار میتونین برای رشد کسب و کارتون برنامه بریزید یا برای رزومه شخصی‌تون این تخصص و تجربه‌رو کسب کنید. از مزایای این سایت میشه به تنوع دوره‌ها اشاره کرد.

Udemy دسترسی به دوره‌های متنوعیو براتون فراهم میکنه. شما میتونین در مورد سئو، گوگل ادز و حتی برنامه نویسی و بازاریابی اطلاعات کسب کنید و کلی توی کارتون رشد کنید. این خدمات با رابط کاربری ساده و کاربرپسند ارائه میشه، پس جای نگرانی اصلا وجود نداره و همه چیز میتونه به شما کمک کنه تا بیشترین استفاده رو داشته باشید. جالبه بدونید که دوره‌های Udemy توسط اساتید و افراد متخصص توی هر حوزه ای ارائه میشه. اینطوری میشه کلی تجربه ارزشمند کسب کرد.

جالبه بدونید برعکس خیلی از آموزشا، وب سایت Udemy  دوره‌هاشو به شکل تعاملی ارائه میکنه. در واقع شما میتونین با کمک ویدیوهای آموزشی، تمرینات عملی و تماس مستقیم با اساتید، همه چیزو برای یه آموزش عالی فراهم میکنه. هزینه های این آموزشا خیلی خوبه و نسبت به ارزشی که داره، به شدت براتون شرایطیو فراهم میکنه که بیشترین تاثیرو تجربه کنید و رزومه خوبی برای خودتون بسازید.  با توجه به تمام این مزایا، سایت Udemy یه منبع خوب برای شما محسوب میشه.

مکتب خونه دوره رایگان آموزش گوگل ادز

3. استفاده از دوره های آموزشی مکتب خونه

اگر بخوایم یه وب سایت ایرانیو برای دوره رایگان آموزش گوگل ادز معرفی کنیم، قطعا مکتب خونه یکی از گزینه هاییه که برای آموزش گوگل ادز میتونین ازش استفاده کنید. توی وب سایت مکتب خونه دوره آموزشی گوگل ادز ارائه شده. شما به راحتی میتونین از این دوره استفاده کنید. جالبه که مطلع باشید آموزش ارائه شده توی این سایت مربوط به دوره آنلاین اساتید مطرحی مثل Jesper Sohlin و Robin Nordin هست.

توی این دوره میتونین اطلاعات جامعی در مورد گوگل ادز و کمپین های تبلیغاتیش کسب کنید. تازه یه دنیا اطلاعات جانبی هم در اختیارتون قرار میگیره تا بتونین باهاش رشد خوبیو رقم بزنید. این دوره گوگل ادز به شما مباحث و مفاهیم اساسی در مورد گوگل ادز ارائه میکنه. به همین دلیل اصلا نیازی به نگرانی ندارید. اینجا قراره در مورد مفاهیمی که توی این دوره آموزش میبینید، سرفصلاییو ارائه کنیم.

  1. ساخت اکانت گوگل ادز: یادگیری چگونگی ساخت اکانت در گوگل ادز با تمام جزییاتش.
  2. ساختار گوگل ادز: آشنایی با ساختار و اجزای مختلف گوگل ادز که توی حوزه تبلیغات بهش نیاز دارید.
  3. انواع تبلیغات: معرفی و توضیح درباره شبکه‌های تبلیغاتی مختلف مثل جستجوی گوگل و شبکه تبلیغاتی گوگل بهتون اجازه میده تا خیلی خوب در موردش اشراف داشته باشید.
  4. تاریخ شروع و پایان کمپین: نحوه تنظیم تاریخ شروع و پایان یک کمپین تبلیغاتی خیلی مهمه و توی این دوره یاد میگیرید.
  5. تنظیمات URL: چگونگی تنظیم URL‌ها توی کمپین‌های تبلیغاتی مهمه.
  6. تبلیغات Dynamic Search: معرفی و استفاده از تبلیغات Dynamic Search که برای تنظیم تبلیغ کمک کننده‌ است.
  7. هدف‌ گذاری بر اساس موقعیت مکانی: توی این آموزش بهتون اطلاعاتی ارائه میشه که میتونین باهاش در مورد نوع تبلیغ توی لوکیشن های جغرافیایی مختلف اشراف داشته باشید.
  8. افزونه ها: جالبه بدونید توی این دوره به موضوعاتی مثل افزونه‌های تبلیغاتی، ساختار Ad Group، اصول تبلیغات متنی موفقیت ‌آمیز همگی از جزییات مهمیه که توی این دوره بهش اشاره می‌شه.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: زمان شروع لینک سازی خارجی

مجتمع فنی دوره رایگان آموزش گوگل ادز

4.  استفاده از دوره های آموزشی مجتمع فنی

مجتمع فنی یکی دیگه از دوره‌هاییه که خیلی خوب و جامع میتونه بهتون دوره رایگان آموزش گوگل ادز ارائه کنه. این دوره گوگل ادز از مجتمع فنی تهران، خیلی کاربردیه و پر از جزییاتیه که شما بهش نیاز دارید. مجتمع فنی تهران بهتون گواهینامه معتبر میده. شرکت کننده های این دوره بعد از تموم شدن دوره و سرفصلا، میتونن توی آزمون شرکت کنن و از معتبرترین مرکز آموزشی تخصص حوزه IT مدرک مربوط به گوگل ادز دریافت کنن.

این آموزشا توسط اساتید برجسته و حرفه‌ای ارائه میشه. به خاطر همین توی در این دوره میتونین جدیدترین اطلاعات در مورد گوگل ادز و نحوه استفاده از اون به دست بیارید. علاوه بر این جزییات، دریافت مشاوره از متخصصین، یکی دیگه از مواردیه که میتونین بهش بپردازین. پشتیبانی این دوره ها خیلی قویه و به صورت حضوری و آنلاین میتونین ازش استفاده کنید.

فضایی که شما میتونین برای آموزش حضوری ازش استفاده کنید، امکانات خوبی داره و دسترسی به تمام فناوری‌ها فراهم شده. اینطوری میتونین پروژه های واقعیو تجربه کنید و حسابی ازش تجربه کسب کنید. تمرکز روی آموزش عملی و واقعی، یه نکته مهمه که قطعا براتون کلی ارزشمنده. شما میتونین با همین ترفند کلی رشد کنید و اطلاعات مورد نیازتونو به دست بیارید.

لینداکده دوره رایگان آموزش گوگل ادز

5. استفاده از دوره های آموزشی لینداکده

وب سایت لینداکده یکی از سایتاییه که کلی آموزش رایگان ارائه میکنه که یکی از اونا دوره رایگان آموزش گوگل ادزه. شما خیلی راحت میتونین با کمک آموزش آنلاین گوگل ادز توی این سایت، اطلاعاتتونو افزایش بدید. آموزش گوگل ادز از طریق سایت لینداکده، میتونه به شما مفاهیمیو ارائه کنه که باهاش کلی اطلاعات از Google Ads کسب کنید. یادگیری اصول و مبانی تبلیغات با روش پرداخت به ازای کلیک، از طریق این دوره امکان‌پذیره. شما خیلی راحت میتونین از جزییات این آموزش کمک بگیرید و خیلی راحت با کمک اون، کسب و کارتونو متحول کنید.

هرچند بازم لازمه تا برای کار با  Google Ads ، از یه متخصص کمک بگیرید، اما دوره ها بهتون امکان میده تا بهتر در مورد جزییات درک کنید. توی آموزشای لینداکده متوجه میشید که چطور میشه یه حساب Google Ads جدید ایجاد کنید و چطور برای تحقیق کلمات کلیدی مدنظرتون دست به کار بشید!

راه اندازی کمپین بهتون آموزش داده میشه و کلی چیز جدید یاد می‌گیرید. با دوره‌های آنلاین خیلی از متخصصیای دنیا تونستن کارشونو توی یه فیلد جدید شروع کنند، فقط کافیه پیگیر باشید و همه چیزو ارزیابی کنید. توی دوره‌های این سایت، مربی شما براد بیتسول هست. همین موضوع نشون میده که آموزش چقدر حرفه‌ایه. اون بهتون آموزش میده چطوراز گزارشای تبلیغات Google و Google Analytics برای نظارت روی  عملکرد کمپین‌تون استفاده کنید.

brianmaleki برایان مالکی دوره رایگان آموزش گوگل ادز

6. استفاده از دوره های آموزشی برایان مالکی

کلاس آنلاین یوتیوب برایان مالکی، یکی دیگه از بهترین ها در مورد دوره رایگان آموزش گوگل ادزه. دوره های برایان مالکی به شما کمک میکنه تا از گوگل ادز سر دربیارید و حسابی در موردش کنجکاو بشین. این جزییات همه چیزو براتون توضیح میده و شما خیلی راحت میتونین ازش برای رشدتون استفاده کنید. تنظیمات توی گوگل ادز خیلی مهمه و باید یه فرد متخصص برای تنظیم کردن اکانت و کمپین مدنظر مشتری دست به کار بشه.

توی آموزشای برایان مالکی میشه به خوبی این تنظیماتو بررسی کرد و حسابی در موردش اطلاعات کسب کرد. با کمک همین دوره‌های آنلاین میشه تجربه کسب کرد و کلی چیز جدید یاد گرفت. هر کدوم از این دوره‌ها برای خودشون قواعد مشخصی دارن اما به ساده ترین شکل ممکن میتونن مفاهیمو به کاربر انتقال بدن. چون استفاده از گوگل ادز یه روش خیلی ساده و عالی برای جذب مخاطبه، کافیه که برای آگاه شدن در موردش، یه مدت وقت اختصاص بدید و از این آموزشا کمک بگیرید.

7. استفاده از دوره های آموزشی مسعود فردی

یکی دیگه از آموزشای رایگان یوتیوب که میتونین به عنواندوره رایگان آموزش گوگل ادز ازش استفاده کنید، مربوط به کانال مسعود فردیِ! مسعود فردی به بهترین شکل میتونه ساده و صمیمی براتون توضیح بده که گوگل ادز چیه و دقیقا چه انتظاری میتونین ازش داشته باشید. این دوره شامل آموزشاییه که به شما کمک می‌کنه چطور مدیریت کمپین‌های گوگل ادز رو به عهده بگیرید و اصلا نحوه کارکردن با این ابزار چطوریه!

شما خیلی راحت میتونین برای دوره های آموزشی، از این کانال یوتیوب کمک بگیرید. جالبه که بدونید تمام راز و رمزهایی که لازمه توی ابتدای مسیر ازش مطلع باشید، اینجا گفته میشه و همه چیز توی بهترین حالت در اختیار مخاطب قرار میگیره.  شاید تصور کنید که این دوره آموزشی گوگل ادز هیچ پشتیبانی نداره! البته که رایگان بودنش نشون میده چندان نمیشه انتظار پشتیبانی قوی ازش داشت، اما خوشبختانه مسعود فردی به شما کمک میکنه تا جواب همه سوالاتتونو به دست بیارید!

کافیه با کامنت سوالاتتونو بپرسید یا از طریق وب سایتش پیام بدید. اینطوری میشه به راحتی از جزییات ماجرا سر در بیارید. توی این دوره، به شما نحوه راه‌اندازی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز آموزش داده میشه.  اگر بعد از راه‌اندازی کمپین گوگل ادز، بازم سوالی داشتید، قطعا کامنتا میتونه بهتون کمک کنه. خوندن کامنتاهم یه تجربه عالی براتون ایجاد میکنه. چون میتونین تجربه و سوالات کاربرای دیگه رو بخونید و پاسخ اونارم بررسی کنید. اینطوری میشه صدها تجربه جدید کسب کنید و حسابی رشد کنید.

8. استفاده از دوره های آموزشی اسکیل کافه

خط مشی آموزش دوره آنلاین رایگان اسکیل کافه در یوتیوب برای دوره رایگان آموزش گوگل ادز، طوریه که شما میتونین با دیدنش یه تجربه نسبی از گوگل ادز به دست بیارید. باید در مورد این موضوع واقع بین باشیم، هیچکس نمیتونه با چند ساعت و چند دقیقه، اطلاعات خیلی دقیق و کاربردی در اختیارتون بذاره.

دوره های آموزشی که توی اسکیل کافه ارائه میشه، به بهترین شکل شرایطو براتون فراهم میکنه تا بتونین بیسیک‌ترین اطلاعاتو از این موضوعات دریافت کنید. اگر خیلی نگاهتون پیشرفته باشه، قطعا این آموزش نمیتونه خیلی براتون کاربردی باشه، اما برای کسایی که اول راهن و تازه میخوان اطلاعاتی در مورد گوگل ادز کسب کنن یا انواع دوره آموزشی گوگل ادزو ببینن، قطعا میتونه یه گزینه خوب باشه.

این مطلب نیز می تواند برای شما جالب باشد: هوش مصنوعی برای گوگل ادز

آیا خودمون میتونیم کمپین گوگل ادز راه اندازی کنیم؟

شاید تصور کنید که با پیگیری اینها برای دوره رایگان آموزش گوگل ادز توی مدت زمان کوتاه میتونین کمپین گوگل ادز راه اندازی کنید. اما واقعی این نیست. شما برای این که توانایی ران کردن یه کمپین تبلیغاتی خوب توی گوگل داشته باشید، نیاز به کلی اطلاعات و تجربه دارید. معمولا پروسه آزمون و خطا و کسب تجربه توی این حوزه بیش از چند سال طول میکشه و باید طی این مدت در کنار یه تیم عالی فعالیت کنید تا ناظر کارهاتون باشن و اشتباهاتتونو اصلاح کنند.

به خاطر همین توصیه می‌کنیم تا از آموزشا برای آشنایی استفاده کنید و اصل کارو به افرا متخصص توی مجموعه بهین آوا بسپارید. اینطوری میشه با خیال راحت روند موفقیت وب سایتتونو و بهبود سئو سایتو نظارت کنید و لذت ببرید.

اگر شما هم نیاز به مشاوره رایگان در مورد کمپین و خدمات گوگل ادز و سئو سایت دارید، حتما با متخصصین بهین آوا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *