سئو داخلی یا on-page چیست؟

سئو داخلی

حتما میدونین که سئو داخلی چقدر مهمه و میتونه رتبه سایتتونو کلی تغییر بده. حال و هوای سایت با رعایت قوانین سئو داخلی جوری میشه که به راحتی با یه استراتژی هوشمندانه و نظارت تیم سئو و دیجیتال مارکتینگ، رشد عجیبی رخ میده. این دقیقا هدفیه که هر کسی برای سایتش در نظر داره. رسیدگی به سایت و حال و هوای اون باعث میشه بتونین با خیال آسوده محصولاتتونو بفروشید، برند سازی کنید و خودتونو توی این میدون مسابقه برنده بدونین! تیم بهین آوا تجربه سال‌ها فعالیت توی این حوزه رو داره و هر چیزی که باید از سئو داخلی بدونینو، اینجا قراره توضیح بدیم.

پس تا آخرش همراهمون باشید.

سئو داخلی سایت چیه؟

اول از همه باید بدونین که سئو داخلی سایت چیه و چرا انقدر برای همه مهمه که سئو داخلی سایتشون قوی باشه و تیم حرفه‌ای اونو سر و سامون بده! سئو داخلی سایت که بهش on page هم گفته میشه یعنی همون کارهاییه که توی وب ‌سایتتون انجام می‌دین تا گوگل و موتورهای جستجوی دیگه، راحت‌تر بتونن سایت شمارو بشناسن!

در واقع این کارا اعتبار سایت شمارو برای موتور جستجو مشخص میکنه و میتونه کلی مفید باشه! سئو داخلی سایت حسابی میتونه تحولات خوبی توی سایت ایجاد کنه و تجربه کاربری عالی براتون بسازه! قطعا وقتی کاربر راضیه، موتورای جستجوهم راضی‌تر میشن و سایت شما به عنوان یه سایت حرفه‌ای شناخته میشه.

مثلا اگه مطلبی تو سایتت داری که درباره پرورش گل‌ و گیاهه، باید خوب در مورد کلمات کلیدیش تحقیق کرده باشی و یه عنوان خوب براش استفاده کرده باشی! کنار اینا باید عکسای کم حجم با کیفیت بالا و متا تگ درست استفاده کرده باشی! از اون طرف لازمه توضیحات متای مقاله رو درست نوشته باشی که موتور جستجو اونو نمایش بده و کاربرو بکشونه توی سایتت! سرعت لود سایت باید بالا باشه و کلی پارامتر دیگه توش رعایت شده باشه تا از نظر سئو داخلی یه محتوای عالی داشته باشی! اینطوری میشه کلی رشد کنی و پیشرفت سایتتو توی آمار و ارقام مانیتورینگ ببینی.

سئو داخلی

مزایای سئو داخلی سایت چیه؟

حالا لازمه بدونید که سئو داخلی سایت چه مزیتی براتون داره؟ اصلا چیه که باعث میشه سئو سایت انقدر مورد توجه قرار بگیره!  وقتی که مطالب و صفحات وب‌ سایتتون رو با رعایت قوانین سئو آماده کرده باشید، موتورهای جستجو میتونن بفهمن که سایت شما چقدر کاربردیه! کاربرا چقدر زمان برای دیدنش اختصاص میدن و چقدر خوب لود میشه!

این پارامترا همشون نشون میده که سایت شما داره عالی خدمات میده و یه سایت معتبر و مفیده! موتورای جستجو با بررسی همین پارامترا مشخص می‌کنن که سایت شما باید رتبه بالاتری به دست بیاره و توی نتایجی که برای جستجو نشون کاربر میدن، سایت شمارو بالاتر میارن و کاربر میتونه سریع تر سایت شمارو ببینه!

هرچه عملکردتون توی سئو داخلی خوب باشه، موتورای جستجو بیشتر توجه می‌کنن و خلاصه زودتر میتونین رشد کنین. این کارا کمک میکنه تا بهتر و بیشتر دیده بشین و بدون در نظر گرفتن محل فروشگاه یا شرکت و کسب و کارتون، بین رقبا جلوتر باشین! هرچی افراد بیشتری سایتتونو ببینن و رفتار وفادارانه‌ای داشته باشن، بازم سایت بیشتر رشد میکنه و این روند موفقیت حسابی میتونه شمارو تحت تاثیر قرار بده.

یادتون باشه، وقتی که از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط استفاده می‌کنید، کاربرایی که به دنبال اون کلمات جستجو می‌کنن، سریع به سایت شما هدایت می‌شن و همین ورودی میتونه کلی توی رشد کسب و کارتون مفید باشه. این کمک می‌کنه تا کاربرای هدف شما خیلی خوب جذب بشن و اگر توی سایتتون حرفه ای عمل کرده باشین و سیاستای درست محتواییو مدنظر قرار داده باشید، کاربر توی سایت باقی میمونه و عملکرد مثبت اون تو گشت و گذار وب سایت میتونه بهتون کمک کنه تا رشد کنین. در کل، سئو داخلی سایت به شما کمک می‌کنه تا سایتتون محبوب‌تر و پر بازدیدتر بشه و این یعنی رشد و پیشرفت بیشتر برای کسب و کار یا فعالیت آنلاین شما!

سئو داخلی

مسائل مربوط به سئو داخلی چیه؟

برای سئو داخلی سایت، چند مورد مهم هست که باید بهشون توجه کنید. اول از همه، استفاده از کلمات کلیدی مناسب. یعنی شما باید کلماتی که کاربرای بیشتریو وارد سایت میکنه استفاده کنید و براش محتوا سازی کنید! محتوای سئو شده و با کیفیت میتونه با یه استراتژی عالی کاربرارو وارد سایت کنه و حسابی روی بازدید سایتتون اثرگذار باشه!

بهبود سرعت بارگذاری صفحات، استفاده از تگ‌های مناسب برای عنوان‌ها و توضیحات، و ایجاد لینک‌های داخلی مناسب بین صفحات همشون مهم هستند.  اینطوری ارتباط بین صفحات حفظ میشه و کاربر میتونه بین صفحات مرتبط به هم حرکت کنه و یه امتیاز عالی برای سایتتون ایجاد کنه. افزایش سرعت لود سایت و بهینه سازی اون میتونه کلی توی سئو سایت تاثیر داشته باشه! اقدامات مهم دیگه‌ای هم وجود داره که همیشه توی استراتژی سئو داخلی تیم بهین آوا بهش توجه میشه و اینجا قراراه همشو بخونید.

1. تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ

وقتی قراره سایتتون رو برای موتورهای جستجو بهینه کنید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، استفاده از کلمه کلیدی مناسبه. این کلمات کلیدی، شامل عبارات یا کلماتی هستن که مورد هدف شما و کسب و کارتونه! در واقع باید کلماتیو انتخاب کنید که میدونین کاربر همونارو جستجو می‌کنه. پاسخ دادن به سوالات کاربر خیلی مهمه، به خاطر همین لازمه که توی مرحله تحقیق کلمات کلیدی کارو به افراد متخصصی بسپارید.  معمولا بهین آوا برای کلمات کلیدی سایت شما میتونه به بهترین شکل ممکن تصمیم گیری کنه.

استفاده از ابزارای مناسب مثل Google Keyword Planner یا Ubersuggest میتونه خیلی توی این مرحله کمک کننده باشه. این ابزارها به ما کمک می‌کنند تا بفهمیم که مردم دنبال چه کلماتی هستن و این به ما کمک می‌کنه تا محتوای سایتمون رو بر اساس این کلمات بهینه کنیم. معمولا بعد از مشخص کردن استراتژی و اهدافی که برای تولید محتوا مدنظر دارید، لازمه تا مرحله تحقیق وضعیت رقبارو بررسی کنید. بعد از پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، باید این کلماتو به درستی توی محتواهای سایت استفاده کنید. اینطوری میشه خیلی خوب سایتو رشد بدید.

2. سرعت بارگذاری صفحات سایت

سرعت بارگذاری صفحات سایت خیلی پارامتر مهمیه! شما باید هوشمندانه سرعت بارگزاری سایتتونو کاهش بدید. وقتی قراره یه وب سایت بهینه بشه و سئو داخلی توش رعایت بشه، باید حتما توی کمترین زمان ممکن بالا بیاد. این اتفاق زمانی می‌افته که توی طراحی همه چیز رعایت شده باشه. از طرف دیگه حجم عکسایی که توی یه صفحه قرار داده شده، میتونه توی سرعت لود سایت موثر باشه. شما باید حتما عکساییو قرار بدید که کیفیت خوبی داره اما حجم پایینی داره و سریع لود میشه! اینطوری کاربر اصلا منتظر نمیمونه و کلافه نمیشه و شما میتونین به نتیجه دلخواهتون برسید.

2. درج تصاویر با توضیحات

استفاده از متن جایگزین یکی از کارای مهمیه که باید موقع قرار دادن محتوا مدنظر داشته باشید. اینطوری حتی اگر عکس لود نشه، متن شما توضیحاتیو نشون میده که مراجعه کننده به سایتتون میتونه بفهمه عکس چی بوده! این توضیحات که به ALT Text شهرت داره، معمولا توی جستجوی تصاویر موتورای جستجو ازش استفاده میشه. اینطوری وقتی کاربر به دنبال یه عکس خاصه، موتور جستجو محتوای شمارو بهش نشون میده و این قلاب محکمیه تا کاربر به سمت سایت شما کشیده بشه و حسابی بتونه از محتواتون استفاده کنه و لذت ببره.

3. تولید محتوای با کیفیت

یکی از کارای مهمی که میتونه به عنوان سئو داخلی سایت مورد توجه قرار بگیره، تولید محتوای با کیفیته! وقتی شما قراره محتوای خوبیو تولید کنی، قطعا عکسای خوبی توش قرار می‌دید، اصول سئورو رعایت می‌کنید، موضوع کاربر پسند می‌نویسید و از عکس یا ویدئوهای خوبی استفاده می‌کنید. اینطوری کاربر کلی انگیزه‌دار میشه تا سایت شمارو بررسی کنه و زمان بیشتری توی سایت بچرخه!

با توجه به تمام این کارا میشه با خیال آسوده برای رشد سایت برنامه بریزید و محتواهارو هوشمندانه تولید کنید. استراتژی محتوایی در تولید محتوای باکیفیت اهمیت زیادی دارد. شما باید توانایی زیادی برای کشف موضوعات مرتبط  با اهدافتان داشته باشید. این موضوع نیازمند تخصص و تجربه بالایی در حوزه سئو است که معمولا از طریق تیم‌های متخصص در این زمینه اجرا می‌شود. بهین آوا با دارا بودن گروه‌های متخصص در زمینه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن می‌تواند استراتژی تولید محتوای شما را تعیین کرده و برترین کلمات کلیدی را برای رسیدن به هدف تعیین کند.

سئو داخلی

4. عنوان صفحات محتوایی

یکی از اقدامات مهمی که باید در سئو داخلی انجام دهید، تعیین عنوان صفحه یا  Title Tag است. شما باید هوشمندانه دست به کار شوید و برای رسیدن به سئو قوی، به عناوین کاربر پسند مراجعه کنید. حتما برای شما هم پیش اومده که با دیدن یه عنوان خاص، کنجکاو بشید و وارد لینکیکه در مقابلتونه بشید!

اینطوری میشه خیلی راحت جزییاتو بررسی کرد و محتوارو مطالعه کرد. عنوان یه قلاب اصلی برای کشوندن کاربر به وب سایته! شما با عنوان‌های خوب می‌تونین به راحتی کاربرو وارد سایت کنید و خیلی راحت برای بهتر شدن شرایط دست به کار بشید. عناوین میتونن ماهیت نوشته و محتوای شمارو نشون بدن و خیلی زیرکانه کاربرو تشویق کنن که وارد لینک سایت بشه.

5. توضیحات متای صفحات مختلف

همیشه تو بحث سئو داخلی سایت، باید به توضیحات متا اشاره کرد. توضیحات متا خیلی مهمه و میتونه یه عامل اصلی برای کشوندن کاربر به داخل سایت باشه. شما باید توی توضیحات متا هوشمندانه عمل کنید و کاربرو با انگیزه بالا وارد سایت کنید. توی این توضیحات باید کلمه کلیدی های خاص استفاده بشه تا نتایج جستجوی موتورهای جستجویی مثل گوگل، سایت شمارو نزدیک ترین سایت به محتوای مدنظر کاربر شناسایی کنه. اینطوری میشه با خیال راحت کاربرو به سمت سایت هدایت کرد و کلی امتیاز از ورودش گرفت. با همین ترفندای ساده اما مهم، میتونین یه تغییرات اساسی توی سایت ایجاد کنید و حسابی لذت ببرید.

6. به ‌روزرسانی همیشگی سایت

 به ‌روز نگه داشتن محتوای وب سایت یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین کاراییه که باید برای رشد سایتتون و سئو داخلی انجام بدید. اینکار انقدر مهمه که بعضی سایتای قدیمی حتی با سئو کلی ضعیف تونستن اینطوری بالا بمونن و کلی رتبه بگیرن! هرچند این روزا موتورهای جستجو همش به دنبال سایتای با کیفیت و عالی هستن، اما به هر حال به روز بودن براشون خیلی مهمه! این که شما همیشه راس زمان مشخصی محتوا بذارید، همیشه به روز باشید و محتواهای قدیمیتونو به روز رسانی کنید، اینطوری میشه خیلی راحت و عالی برای این کار اقدام کرد. به روز بودن وب سایت یه اقدام عالیه که میتونه کلی توی رتبه سایتتون دخیل بشه.

7. بهینه سازی URL صفحات

یه نکته عالی برای سئو داخلی سایت که معمولا به شما چیزی در موردش گفته نمیشه، توجه به آدرس یا URL هر صفحه از وب سایتتونه! محتوای شما باید تمام قوانین سئورو رعایت کنه اما لازمه لینک اون صفح شامل کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با محتوای صفحه باشه! اینطوری موقع جستجو موتورهای جستجو به راحتی میتونن سایت شمارو چند امتیاز بالاتر از سایتایی که لینک درستی ندارد، قرار بدن. پس سعی کنین خیلی هوشمندانه اینکارو انجام بدید و برای URL سایت نظارت دقیقی لحاظ کنید. اینطوری URL بهینه باعث می‌شه موتورهای جستجو بهتر بفهمند که صفحه شما درباره چیه و لازمه که اونو به کاربر نشون بدن و رتبه بالاتری براش درنظر بگیرد.

8. هدرهای محتوا

یکی دیگه از بخشای مهم توی محتوای سایت، مربوط به هدر سایته! در واقع شما باید هدر سایتتونو طوری تنظیم کنید که ارتباط محتواییو رعایت کنید و در کنارش براساس کلمه کلیدی مدنظر، به خوبی همه چیزو پوشش بدید. هدر محتوای شما میتونه خیلی عالی و راحت همه چیزو تحت تاثیر قرار بده و برای مخاطبتون یه انسجام عالی ایجاد کنه. استفاده از هدرها  مناسب، به موتورهای جستجو و کاربران کمک می‌کنه تا ساختار محتوای صفحه رو بهتر بفهمه. وقتی توی هدرها یا همون تگ های H1- H2 و… از کلمه کلیدی استفاده میشه، محتوا جون میگیره و کلی بیشتر بهش توجه میشه.

9. توجه به نقشه سایت یا سایت مپ

شما به راحتی میتوانید با درک سئو داخلی سایت، تلاش کنید تا وب سایتتونو بین وب سایت رقبا مطرح کنید و حسابی از رشد وب سایت کسب در آمد و اعتبار کنید. توجه به ایجاد نقشه سایت برای موتورهای جستجو خیلی مهمه! وقتی سایت مپ شما به خوبی طراحی شده و به موتورای جستجو کمک می‌کنه تا بتونن سایت شمارو بهتر ایندکس کنن؛ منافعش دقیقا برای خودتونه! هرچی موتورای جستجو بهتر سایت شمارو بشناسن، شانس شما برای دیده شدن بیشتر میشه که این عالیه!

10. طراحی رسپانسیو قالب سایت

یکی از مهمترین فاکتورایی که توی سئو داخلی بهش می‌پردازی، طراحی ریسپانسیر قالب سایته! وقتی سایت شما قراره تجربه کاربری خوبیو ایجاد کنه، قطعا نیاز دارید تا نسبت به طراحی ریسپانسیو اون اقدام کنید. سایت شما میتونه خیلی حرفه‌ای دست به کار بشه و کلی خدمات خوب ارائه بده اما وقتی کسی با موبایل واردش میشه، همه چیزو به هم بریزه یا دکمه ها اونقدر ریز باشه که امکان کلیک صحیح فراهم نشه! اینطوری تمام زحماتتون به باد میره و کاربر عصبانی از وضعیت سایت شما، اصلا تمایلی نداره که ادامه بده. همین امتیاز منفی براتون میشه!

اما وصتی طراحی رسپانسیو سایت به خوبی انجام میشه، سایت شما سازگاری خوبی با انواع دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش مختلف داره. اینطوری هرکسی با موبایل، تلویزیون، تبلت و… وارد سایت بشه، همه چیز در دسترسشه و جای عصبانیت و یه تجربه ناخوش آیند وجود نداره! جالبه بدونین همین طراحی ریسپانسیو و موبایل فرندلی بودن سایتا، برای موتورهای جستجو خیلی مهمه! گوگل به شدت میتونه با در نظر گرفتن این پارامتر، یه سایت حرفه‌ایو توی رتبه بالا قرار بده و سایتی که از نظر موبایل فرندلی بودن ضعیف باشه رو، توی 10 صفحه بعد نشون بده! این قدرت طراحی سایت رو باید جدی بگیریدش.

11. محتوای متنی سئو شده

شما این همه هزینه کردید و تلاش کردید تا وب سایت خوبی داشته باشید، اونوقت محتوای سایت چی میشه؟ باید بدونید که محتوای متنی سایت خیلی خیلی مهمه! اصلا سئو سایت در واقع روی همین بخش سوار میشه و میتونین کلی بازخورد درست ازش دریافت کنید. به خاطر همین لازمه تا برای رشد سئو داخلی سایتتون، یه تیم عالی و حرفه‌ای محتواهای سئو شده‌ایو برای سایتتون تهیه کنن!

اینطوری میشه خیلی راحت رشد کنید و سئو سایتتونو به بهترین شکل ممکن جلو ببرید. محتوای سئو شده باید براساس آخرین قوانین سئو و موتورای جستجو نوشته بشه! رعایت این اصول کافی نیست و لازمه که همیشه به روز باشید! مثلا گذشته، همه محتواها پر از تکرار کلمه کلیدی بود و موتورای جستجو با همین ترفند محتوارو مرتبط شناسایی می‌کردن، اما این روزا وقت استفاده از هوش مصنوعیه و موتورای جستجو هوشمندانه ارزیابی می‌کنن! اونا دیگه به محتوای شما نگاه نمی‌کنن و رتبه سایتو مشخص کنن، بلکه رفتار کاربرو بررسی می‌کنند. اگر محتوای شما سئو شده باشه و در عین حال کاربر پسند باشه و بتونه کاربرو جذب کنه، قطعا نتایج عالی می‌گیرید و کلی رشد می‌کنید.

12. لینک‌ سازی داخلی سایت

یه کار عالی که به شما کمک می‌کنه تا سایتتونو توی چشم موتورای جستجو عالی تر نشون بدید، لینک سازیه! لینک‌های داخلی به کاربرای سایت و موتورهای جستجو کمک می‌کنن تا بین صفحات مختلف سایت شما راحتتر جابجا بشن و بتونن محتواهای مشابهیو ببینن! این کار باعث میشه کاربر زمان طولانی تری توی سایت شما بمونه و حسابی صفحات مختلفو بچرخه! لینک سازی باید هوشمندانه باشه.

مثلا اگر محتوایی در مورد حساسیت فصلی دارید، باید لینک های داخلی اون مرتبط به درمان حساسیت، داروهای حساسیت یا تغذیه و حساسیت باشه! در واقع لینک ها باید یه افزوده‌ای برای کاربر ایجاد کنه و سوالات اونو جواب بده! اینطوری میشه با خیال راحت لینک سازیو موفقیت آمیز دونست و حسابی از نتیجه اون لذت برد.

13. پروتکل HTTPS در وب سایت

امنیت کاربرا همیشه مهم بوده و هست! شما تحت هیچ شرایطی نباید امنیت سایت و کاربرارو فدای چیزی کنید. موتورای جستجو براشون مهمه که ارتباط امنی بین کاربر و سرور برقرار کنید، به خاطر همین استفاده از پروتکل HTTPS برای ارتباط امن بین کاربر و سرور، میتونه خیلی عالی باشه. وقتی سایت شما از HTTPS استفاده می‌کنه، حتی خیال کاربرم آسوده‌تره و میتونه اعتماد بیشتری به وب سایت شما بکنه! همین موضوع توی رتبه سایت و سئو خیلی تاثیر داره و میتونه کلی روی وب سایت شما امتیاز ایجاد کنه.

سئو داخلی

بهترین افزونه های سئو داخلی را بشناسید

وقتی قراره یه سایت عالی داشته باشید، لازمه که سئو داخلی اونو مدیریت کنید. هرچند یه تیم باتجربه و حرفه‌ای که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، باید به سایت شما رسیدگی کنن اما شناخت افزونه‌ها کمک می‌کنه تا صاحب نظر باشید و بتونید در موردشون بررسی‌های بیشتری انجام بدید. بهین آوا با کمک افزونه های با کیفیت و عالی، تلاش می‌کنه تا سئو سایتو بهبود ببخشه و کلی رتبه سایتو تغییر بده. این افزونه‌ها همگی باید تنظیم بشن و افراد متخصصی روشون کار کنن! اینجا قراره چند تا از بهترین افزونه های سئو داخلیو بشناسید و بهتر در موردشون بدونید.

  1. Yoast SEO: اگر قرار باشه یکی از بهترین افزونه های سئو سایتو معرفی کنیم، لازمه به Yoast SEO اشاره کنیم. افزونه‌ عالی و حرفه‌ای که میتونه کلی روی سئو داخلی سایت تاثیر بذاره و مدیریت خیلی قوی ارائه کنه. این افزونه بسیار کامله و کلی آپشن به شما میده تا بتونین وضعیت سایتتونو بررسی کنید . استفاده از امکان بهینه ‌سازی عناوین، درج توضیحات متا، تعیین تگ‌های هدر، بهینه سایزی تصاویر، مدیریت لینک‌ها و محتوای سایت همگی از جمله مهم ترین پارامتراییه که بالاتر بهشون اشاره کردیم. این افزونه با ارائه تحلیل کلمات کلیدی و پیشنهادات هوشمندانه برای بهینه‌سازی، به شما کمک می‌کنه تا سئو سایتتونو مدیریت کنید و یه نتیجه عالی ازش ببینید.
  2. :All in One SEO Packبه عنوان یک افزونه سئو داخلی که برای وردپرس کاربرد داره و امکانات مشابهی با Yoast SEOارائه می کنه، باید به All in One SEO Pack اشاره کنیم. این افزونه میتونه کلی امکانات بده بهتون! شما به راحتی میتونین با این افزونه وب سایتتونو تغییر بدید و سئو سایتو به روز کنید. این افزونه برای ایجاد نقشه سایت کمکتون می‌کنه و اجازه میده توضیحات متا به محتواها اضافه کنید. درصد رسیدگی به سایت مشخص می‌کنه و سئو سایتو براتون آسون تر ارائه می‌ده. اینطوری میشه با کمک یه تیم عالی مثل بهین آوا، برای سئو سایتتون به صورت نظارتی دست به کار بشید و اثرات سئو داخلیو ببینید.
  3. :Rank Mathتوی لیست بهترین افزونه سئو داخلی، لازمه به رنک مت اشاره کنیم. این افزونه جذاب و کاربردی، به شما اجازه میده تا خیلی بیشتر از چیزی که بلد هستید، روی سئو کار کنید و اثراتشو ببینید. این افزونه کلی امکانات داره و میتونه محتوای شمارو تحلیل کنه! از نظر سئو کلی بهتون راهکار میده و اجازه میده تا رشد کنید. شما به راحتی میتونین با این افزونه کلی تغییرات توی سایتتون ایجاد کنید و از نظر سئو، سایتو به درجات بهتری برسونید. آموزش کار با این افزونه‌ها نسبتا آسونه و کافیه با نظارت دقیق یه تیم سئو جلو برید.
  4. :SEOPressیک افزونه ساده و کارآمد دیگه که میتونه برای بهینه‌سازی سئو وردپرس کمکتون کنه، SEOPress است. این افزونه کاربردی میتونه بهتون توصیه‌های مختلفیو ارائه بده تا سئو سایتتون بهتر بشه! شما خیلی راحت میتونین با همین افزونه برای خودتون و وب سایتتون، شرایط بهتریو ایجاد کنید. رشد سایت با کمک SEOPress خیلی آسونتره و کافیه یه تیم برای تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی تولید محتوا و تقویت محتوایی داشته باشید و وضعیت رشد سایتو بررسی کنید. اینطوری میشه کلی رشد و پیشرفت کنید.

احتمالا تا اینجا متوجه موضوع مهم سئو داخلی شدید! این موضوع خیلی مهمه و میتونه سرنوشت وب سایت شمارو مشخص کنه. سئو داخلی سایت بهتون کمک می‌کنه تا رشد کنید و در کنار رقبا دیده بشید! حتی قوی عمل کردن توی این بخش زیر نظر متخصصین سئو، میتونه بهتون کمک کنه تا ره صد ساله رو یک شبه طی کنید! این فقط با معجزه سئو و یه تیم عالی سئو مثل بهین آوا ممکن میشه. پس برای مشاوره با کارشناسای مجموعه به صورت رایگان، همین حالا تماس بگیرید.

یادتون باشه تیمی که شما قراره انتخاب کنید، باید زیر گروه های تخصصی داشته باشه. همه کارا باید توسط تیمهای متخصص اجرا بشه! مثلا توی بهین آوا چندین تیم مختلف وجود داره. تیم طراحی سایت، تیم سئو سایت که خودش شامل تیم سئو داخلی ، تیم سئو تکنیکال و تیم سئو خارجی میشه، تیم توسعه سایت و پشتیبانی، تیم متخصص شبکه های اجتماعی و… همگی در کنار هم و با مدیریت قوی یه مجموعه کار می‌کنند. وقتی شما قراره برای سئو خارجی سایت اقدام کنید، قطعا تمام این خدماتو توی مسیر رشدتون نیاز دارید و باید بهش دسترسی داشته باشید. البته یک سئو کار حرفه ای تمام این موارد رو به خوبی میدونه چون تمام اینا جزو مراحل سئو به شمار میاد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *