آخرین جشنواره ویژه طراحی سایت سال 1402

فهرست موضوعات

طراحی سایت در کمترین زمان!!!

این روزا داشتن یه وب سایت عالی و کاربردی میتونه کسب و کار شمارو متحول کنه! وب سایت به بهترین شکل میتونه براتون فضاییو ایجاد کنه که از طریق اون کسب و کارتون تبلیغ کنید، برندسازی کنید و حسابی همه چیزو تحت تاثیر قرار بدید.

این معجزه وب سایته که میتونه برای شما همه چیزو متحول کنه و سکوی پرتاب کسب و کارتون بشه؛ به شرط اینکه با مشاوره و بررسی تمام ابعاد کسب و کارتون، دقیقا وب سایتیو انتخاب کنید که نیاز شمارو برآورده میکنه. معمولا مسئولیت این خدمات مشاوررو تیم بهین آوا برعهده میگیره تا هرچیزی که لازمه برای موفقیت کسب و کارتون در دنیای مجازی بدونید، ارائه کنه.

برای شروع فروش میلیونی همین الان فرم رو پر کن

پس اگر شما هم به فکر طراحی سایت هستین و میخواین بهترین وب سایت مناسب کسب و کارتون داشته باشید، همراه تیم بهین آوا باشید تا دنیای جذاب و هیجان انگیز یک پیشرفت عالی با وب سایتو بررسی کنیم.

مراحل طراحی سایت در بهین آوا

ما در بهین آوا سعی داریم تا قبل از شروع فرآیند طراحی سایت با برگزاری جلسات مشاوره بهترین پیشنهاد و مسیر را برای شما ترسیم کنیم تا دقیقا مطلع باشید که از چه نقطه ایی استارت میزنیم و هدف مان این است که به کجا برسیم در این مسیر تمام تیم ما همراه شماست و قدم به قدم گزارشات را به شما ارائه میدهد . پس بهتره تا قبل از شروع این فرایند یک جلسه آنلاین با ما داشته باشید . همچنین در جلسات مشاوره ما تمام چالش های پیش روی شما را ارزیابی و تمام هزینه های شما را برآورد کرده تا بتوانید با دیدی باز وارد فضای آنلاین شوید.

ما تو بهین آوا سایت رو چجوری طراحی میکنیم ؟

ما تو بهین آوا قدم به قدم و با استفاده از چندین متخصص حوزه های مختلف سایت شما را طراحی میکنیم به شکلی که هر تیم بخشی از سایت شما رو درست میکنن به طور مثال وقتی داریم روی تصاویر و موشن های سایت شما کار میکنیم تیم گرافیک مجموعه به پروژه ورود می کند تا تمامی بخش ها مثل یک پازل کنار هم چیده بشن و محصول نهایی ما رو شکل بدن .در ادامه تمام بخش هایی که در طراحی سایت دخیل هستند رو توضیح میدم . وقتی سایتت دست تیم باشه خیالت راحته !

چرا برای داشتن وب سایت باید حسابی تحقیق کنید؟

شاید تصور کنید که داشتن یک وب سایت عالی، اصلا نیاز به تحقیق خاصی نداره! کافیه تلفن بردارید و شرکت طراحی سایت پیدا کنید و مسئولیت اینکارو بهشون بسپارید! بعدم با یک عملیات کارت به کارت، هزینه طراحی سایتو واریز کنید و منتظر وب سایتتون و معجزه‌های بعدی باشید!

اگر شما هم همین تصورو دارید، قطعا نتیجه نهایی وب سایت نا امیدتون میکنه! چون داشتن وب سایت باید روی حساب و کتاب خاصی باشه. از مرحله طراحی تا اجرای وب سایت باید هوشمندانه انجام بشه. شما باید بدونید که داشتن سایت یکی از بهترین اقداماتیه که با استفاده از اون کسب و کارتون میتونه رشد تصاعدی تجربه کنه!

اما همه ی اینا زمانی اتفاق می‌افته که فکر شده عمل کنید. شما باید حسابی تحقیق کنید تا یک شرکت عالی برای اینکار انتخاب کنید. بهین آوا قول میده تا بالاترین کیفیت از خدماتو به شما ارائه کنه.

خدمات مشاوره طراحی سایت چیه؟

متاسفانه خیلی از شرکتای طراحی سایت، خدمات مشاوره ای ارائه نمی‌دن و صرفا محصولات و خدماتشونو به شما معرفی می‌کنند! اما بهین آوا خدمات مشاوره طراحی سایتو به معنای واقعی ارائه می‌ده!

در واقع شما در این مشاوره متوجه میشین که مخاطب هدفتون چه طیفیو به خودش اختصاص داده؟ دقیقا هدفتون از طراحی سایت چیه؟ نیاز کسب و کارتون چیه؟ پرسونای مخاطبی که قراره بیاد وارد سایتتون بشه چیه و ویژگی‌هاشون چیاس!

با این اطلاعات حسابی میتونین ذهن‌تون برای انتخاب باز کنید و نیازهای آیندتون بررسی کنید! زمانی که با اطلاعات کافی برای طراحی سایت اقدام کنین، قطعا نتیجه خیلی خوبیو مشاهده می‌کنید. پس با آگاهی کافی اقدام کنید.

شمارتو بزار تا کل فضای آنلاین رو از صفر تا صد برات مشخص کنم !

پلن های طراحی سایت فروشگاهی

معروف ترین سایت های وردپرسی

سایتم کدنویسی باشه یا وردپرس ؟

ببینید جواب این سوال در یک اصل و تناسب خیلی معروف به نام اصل تناسب هزینه-فرصت خلاصه میشه .خیلی وقتا شده بخواید در کمترین زمان و با کمترین بودجه شرکت و فروشگاه خودتونو معرفی کنید و به طور مثال 50 میلیون بودجه اولیه شماست خب اگر بخوایم 50 میلیون تومن رو تقسیم بندی کنیم ما میایم مثلا 20 تومن از 50 تومن رو صرف طراحی سایت وردپرس میکنیم و 30 تومن مابقی رو صرف انواع مختلف تبلیغات میکنیم که بعد از طراحی سایت شما یه ویترین خیلیی خوب و زیبا بدون مراجعه کننده نداشته باشید . حقیقتش رو بخواید وقتی شما بهترین محصول دنیا رو به بهترین نوع ممکن هم در سایتتون یا اصن تو مغازتون بزارید اما اون مغازه هیچ کس نبینش چه فایده ایی داره ؟؟؟ پس فکر کنم اصل تناسب هزینه – فرصت رو متوجه شده باشید حالا یه زمان هست شما سایتی که میخواید سایت به اصطلاح خیلی پیچیده ایی باشه و ماژول های فراتر از امکانات وردپرس بخواید ما تک تک امکانات رو براتون اختصاصی طراحی میکنیم .

سری بزنیم به سایت های معروف جهان که وردپرس هستند

حتما تا حالا پیش آمده که هنگام گشت و گذار در اینترنت و بازدید از وب سایت های مختلف، ناگهان با سایتی برخورد کنید که شما را شگفت زده می کند. در این شرایط، احتمالا اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، این است که سایت چگونه طراحی شده است و به ویژه این که از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده کرده اند. افرادی که به صورت تخصصی با پلتفرم وردپرس کار می کنند، ممکن است دوست داشته باشند بدانند که آیا این وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند یا خیر. بنابراین، پیش از آن که به معرفی ۲۰ سایت برتر که با وردپرس طراحی شده اند بپردازیم، خوب است ابتدا با نحوه تشخیص این سایت ها آشنا شویم.

این سوالات کمکتون می‌کنند تا بهترین وب سایت برای کسب و کارتون رو انتخاب کنید.

طراحی سایت
  1. از سایتت چه انتظاری داری؟
  2. چی می‌خوای توی وب سایتت نشون بدی؟ میخوای محصولاتتو بذاری، عکس و گالری تصاویرتو منتشر کنی یا فیلم و اطلاعات محصول به اشتراک بذاری؟
  3. چیزای خاصی داری که می‌خوای تو وب سایتت نشون بدی؟ مثلا محصولات، ویدئوها یا نمونه کارها؟ اینا قیمت و امکان خرید نیاز دارن؟
  4. هزینه‌ی ساخت و نگهداری وب سایتت چقدره؟
  5. دوست داری از وب سایتت برای فروش آنلاین استفاده کنی؟
  6. برات مهمه که وب سایتت برای مردم راحت باشه یا فقط ظاهرش با برند و لوگوی برندت هماهنگ باشه؟
  7. چه امکاناتی می‌خوای تو وب سایتت داشته باشی؟ مثلا بخش بلاگ یا فرم تماس با ما مهمه یا فرم خاصی مدنظرته؟
  8. دوست داری وب سایتت راحت به‌روز بشه یا می‌خوای همیشه یک شکل باقی بمونه؟
  9. اهمیت می دی به اینکه وب سایتت تو گوگل خوب دیده بشه یا نه؟
  10. امنیت سایتت برات مهمه یا نه؟
  11. از وب سایت‌های رقبا چیزی هست که بخوای توی سایتت داشته باشیش؟

رضایت مشتریان :

چطور میشه وب سایت مناسبی برای کسب و کار طراحی کرد؟

برای اینکه بدونید چطوری میشه وب سایتی مناسب با کسب و کار طراحی کرد، لازمه اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. این اطلاعات حاصل سال ها کار و تجربه تیم بهین آوا در کنار همه! پس با خیال راحت از صحت اطلاعات، بهشون توجه کن و تلاش کن خوب درکشون کنی.

سوالات متداول

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به سبب امکانات زیادی که دارد و از همه مهمتر به دلیل رایگان بودن آن مجبوبیت خاصی دارد. می توان گفت حدود 23 درصد از سایت های جهان بر پایه وردپرس نوشته شده اند. کاربری ساده این سیستم، تنوع قالب ها و صرفه جویی در هزینه نیز دیگر عوامل محبوبیت وردپرس است. ووکامرس هم افزونه فروشگاهی وردپرس است که با نصب آن روی سستم وردپرس سایت به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای تبدیل می شود.
عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی سایت دخیل هستند. از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی سایت، می توان به نوع کاربرد سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی هزینه بیشتری نسبت به طراحی سایت شرکتی دارد. علاوه بر این، روش طراحی سایت نیز در قیمت آن بسیار موثر است
بله، نام دامنه انتخاب شده به نام خودتان ثبت می شود و شما صاحب اصلی آن خواهید بود. همچنین پنل مدیریتی سایت نیز به صورت کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دسترسی 24 ساعته برای کاربر، دسته بندی محصولات و امکان جستجو پیشرفته، سبد خرید، اتصال به درگاه بانکی، طراحی اپلیکیشن در کنار سایت، دسترسی آسانتر برای ویرایش محصولات و امکانات سئو و …

دلایل مهمی است برای ایجاد یک وب سایت و تاثیر گذاری آن بر کسب و کار و میزان درآمد شما. تمام دلایل گفته شده به سبب استفاده آسان برای کاربر جذاب بوده و در نتیجه مشتریان و بازدید کنندگان از وب سایت شما افزایش میابد.

کامنت مشتریان ما

تیم دپارتمان طراحی سایت